erlens Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Har en lacie harddisk som har virket veldig fint i snart 2 år. Plutselig fikk jeg ikke gå inn på hardisken når den dukker opp på min datamaskin. Den sier da at disken ikke er formatert. Har aldri hatt dette problemet før og vil helst ikke miste alle dataene på disken. Noen som har mulighet til å hjelpe? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Lese/skrive feil til/fra disken ser det ut til.. Klarer nok ikke lese fra sektorer der data befinner seg. Lenke til kommentar
erlens Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Og da er alt håp ute? Er hardisken ødelagt eller trengs den bare en formatering? Når jeg trykker på den i min datamasking, så lager den en slags hakkelyd ca 1 sek. Samme lyd som når den leser. Lese/skrive feil til/fra disken ser det ut til.. Klarer nok ikke lese fra sektorer der data befinner seg. 8483188[/snapback] Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hakkelyder er absolutt ikke positive.. Det kan være lesehodet som har slått ned i platen. Det kan være mulig å redde den. WindowsPE og GetBackDataNTFS er 2 recoveryprogrammer. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 http://www.thefreecountry.com/utilities/backupandimage.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå