bokfinn Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Er det noen måte å få kjørt feks sone 1 filmer på en Norsk xbox 360? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Så lenge DVDen er låst til Sone 1, kan du ikke spille av DVDen på en norsk Xbox 360 foreløpig. Ta et dykk på Xbox-Scene, kan være jeg tar feil.. www.xbox-scene.com Lenke til kommentar
karkasc Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Så lenge DVDen er låst til Sone 1, kan du ikke spille av DVDen på en norsk Xbox 360 foreløpig. Ta et dykk på Xbox-Scene, kan være jeg tar feil.. www.xbox-scene.com 8483713[/snapback] NTSC-filmer du har brent virker ihvertfall på min umoddede.... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Altså; 360en tar alle soner så lenge DVDen ikke er låst til èn sone. Dette gjelder også DVD-R slik karkasc beskriver. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Altså; 360en tar alle soner Det er jo helt feil. Europeisk 360 tar kun sone 2 eller sone 0 (det vil altså si regionfrie DVD'er). Den tar INGEN andre soner. Grunnen til at hjemmebrente NTSC DVD'er fungerer er vel fordi sonesperren er fjernet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå