hernil Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) hei sitter her med en pc som ikke ser ut til å finne trådløse nettverk. har prøvd å laste ned drivere, men det ser ikke ut til å hjelpe. er det noen som har en direktelink til nyeste driver eller noen med bedre forslag? det er et intel® pro/wireless 2200bg network connection kort. takker for hjelp. edit: hvis dette er feilpostet får en moderator bare flytte den, er lite kjent i denne delen av forumet. Endret 27. april 2007 av hernil Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Du har sjekket at det ikke er noe støykilder eller slikt i nærheten? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 hva slags støykilder? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 hva slags støykilder? 8483217[/snapback] Mikrobølgeovn (Mer vanlig på den gamle typen) Tykke vegger Noe annet som kjører trådløst i nærheten (Ikke WLAN) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 veggen skal ikke gjøre noen forskjell da den ikke funket før heller, ikke er den særlig tykk heller. mikrobølgeovn er det ikke. er vel noe blåtann rundt og går her, men det er ikke bare her det ikke funker. så, nei tror ikke det er noe av det som gjør det. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hva slags maskin er dette? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 er ikke min maskin så det eneste jeg kan si deg er at det er en fujitsu siemens amilo pro. vet ikke om det hjelper deg... Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Da kan jeg ikke hjelpe deg ang drivere mer en dette: http://support.fujitsu-siemens.com/com/sup.../downloads.html Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 ga det opp, konkluderte med at det var selve nettverkskortet som var ødelagt. takk for hjelpen! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Får jeg spørre om det var en HP bærbar du hadde problemer med? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 det var en fujitsu siemens amilo pro (bærbar) Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Oi .. Hehe, hadde ikke oppdatert tråden når jeg svarte Derfor ble visst den forrige posten min litt malplassert. Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Sikker på at det trådløse er aktivert? På min Amilo Pro må jeg trykke FN - F10 for å aktivere det trådløse kortet... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 aktiverte og deaktiverte opptil flere ganger, men ingenting hjalp. har som sagt gitt opp og det er ikke min pc så jeg kan ikke gjøre så mye med det lenger. takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå