TST Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Klar for et ensomt liv som trailersjåfør? Se videoen Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Klar for et ensomt liv som trailersjåfør? Det kan eg love deg . Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Goosh.. så jo gigantisk ut... Hvor lenge er dette til?! Håper bare de finpusser litt på grafikken, selv om videoen så ganske forstørret ut... Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Det her ser jo fantastisk ut. (18 Wheels of steel)^2 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Virker som en ekstremt dårlig versjon av Midtown Madness. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Virker 100 ganger bedre enn Buss Driver. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 kan noen legge den filmen på youtube eller noe. får ikke sett videoen Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 endelig en verdig oppfølger av king of the road, har ventet på dette spillet i 2 år nå ^Th0mas^: busdriver var ett budsjettspill, kan ikke sammenlignes. Rig'n'Roll blir ett 600 kr-spill. Lenke til kommentar
GaKKE Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 ahh, endelig noe og se frem til. Kjekt og ta jobben med seg hjem xD Kjørt meg lei av 18wos++.. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 kjører på 18 wheels of steel ; haulin ATM ... så blir morro med noe nytt! dette skal kjøpes når det kommer Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Seriøst så syns jeg dette faktisk hadde potensiale. Langt mer enn det jeg trodde om feks busdriver... Ser ut til at det bli mye å finne på i spillet om dere leser gjennom de 7sidene med FAQ på spillets hjemmeside... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Spillet har vært i utvikling ganske lenge. Det skulle etter planen vært utgitt i 2004. Så en gammel sniktitt på IGN.com som var skrevet i år 2003. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 oki.. hehe.. er vel egentlig bare å glemme dette da det ennå ikke står noen ny release dato... år 2023 kanskje?! Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Siste nytt er at spillet kommer sommeren dette året. Atari skal gi ut spillet i USA. 1C skal gi ut i Europa (og Andre plasser). Og for dere som ikke vet så mye om spillet: Spillet blir lagd av samme folk som lagde Hard Truck og King of the Road. Det har INGENTING med de som lagde Busdriver / 18 WoS spillene å gjøre. Du er en russer som kommer til USA for å starte som lastebilsjåfør. Spillet har oppdrag, racing og vanlig freeroam. Når du kjører, så kan du risikere at f.eks. ei oljepumpe ryker. Eller radiatoren. Eller mange andre deler i motoren, drivverket eller andre plasser. Så når du er på verksted, husk å fikse en viktig del. Alle kjøretøy skal ha veldig bra skademodell. Det vil samle seg pytter på veien når det regner. Det kan være småstein på veien noen plass (pass på for steinsprut). Du kan se hele interiøret til lastebilene. Spillet foregår i hele California (i mindre skala). Spillet vil bli basert mye på realisme i forhold til 18 WoS spillene som er veldig arcade. Har venta på spillet siden de annonserte det i 2002. Eneste STORE minuset med spillet er Amerikanske lastebiler Er desverre bare sånne vrak å kjøre. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Amerikanske lastebiler er jo deilige da.. Store muskelbunter som tvinger seg framover... De Europeiske er jo feminime pingler i forhold Om Atari er inblandet i dette her er hvertfall ikke jeg interessert lengre.. Vil veldig gjerne ha et spill som er ferdig og ikke bare kastet ut på markedet med en billion bugs... Men men, synd, det hadde jo potensiale... Endret 28. april 2007 av tiiim Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Amerikanske lastebiler er ikke deilige. Gamle vrak som lever 30 år tilbake i tid med små jentemotorer i forhold til de europeiske. De er også mindre en europeiske (selve førerhytta). Atari skal kun gi ut spillet i USA. De gir ut spillet når det er klart, som skal bli i sommer. Blir 1C som gir det ut her, så slipper å frykte Atari Spillet er forresten nesten ferdigutvikla. Er bare betatesting og småfiks igjen. Endret 28. april 2007 av Stealth- Lenke til kommentar
COMMANDO X Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Ser du kan kjøre Volvo VN der da. Amerikansk Volvo. Hadde vært morro å fått kjørt en Scania R620 for eks. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Volvo VN'en blir nok det nærmeste vi kommer europeisk ja. Men hadde vært kos å fått kjørt en Scania R620, Volvo FH16, Man tga, o.l. ja Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 For dere europeiske feminine Scania elskere så vil det nok komme en del updates til spillet samt uoffisiellt innhold.. så Scania, Volvo, MAN etc kommer nok.. Men for meg så går det greit å suse rundt i Cola-lastebilen.. Atari har vært hatet av meg siden Driver3... Gav de en ny sjangse etter det med Boilingpoint og skuffelsen har aldri vært så stor.. GOOOSH Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Mods o.l. er jeg redd for at ikke kommer. Det har blitt sagt at spillet ikke kommer til å støtte mods. Eneste håpet vårt er at noen klarer å finne en måte å klare dette på (slik som f.eks. GTA). Men så har ikke dette spillet en fan-gruppe i nærheten av det, så tror vi kan se langt etter noen uoffisielle mods. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg