alex2 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 http://avis.dn.no/ext/campaign/prove2007/i...ikkid=faksimile Er dette tilbudet sant? Fant ikke noe info om det binder deg til å kjøpe avisen etter 3 uker. Er det noen her som har prøvd tilbudet? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 DN pleier å ha sånne kampanjer med jevne mellomrom. Du binder deg ikke til noe, men du får nok en haug med telefoner om du ønsker et abonnement etterpå! Lenke til kommentar
gorber Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg prøvde tilbudet for 2 år siden, og ble hekta på den eneste skikkelige avisa her i landet. Er fortsatt abbonent. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Helt vanlig tilbud hos mange forskjellige aviser, dette. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Du har vel sett det på tven i noen uker også nå.. Jeg har også blitt oppringt ang. det, men tar med lørdagsavisa hjem fra jobben, er ikke andre ganger jeg har tid til å lese den uansett.. Men etter at dagbladet har blitt mer en tabloidavis som vg, uten andre nyheter enn hva jeg allerede leste på db.no i går, så syns jeg den har tatt over som den nye, beste, avisen for min del.. lørdagsmagasinet der er også ofte interessant, men kort.. Lenke til kommentar
alex2 Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Helt vanlig tilbud hos mange forskjellige aviser, dette. 8483871[/snapback] Okey. viste ikke dette:( Men da skal jeg bare slå til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå