Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun sier du er perfekt, men..

Anbefalte innlegg

Hun sier du er perfekt, men at hun ikke har følelser for deg.

Jeg får ikke dette til å stemme, hvordan kan man være perfekt og samtidig ikke ha følelser for deg :hmm:

Fikk aldri noe skikkelig svar på dette fra henne, men forsto det sånn at det er pga at hun skal flytte utenlands om ikke så alt for lenge :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel...

Jeg tror g@bb@ har et poeng her med at det kunne blitt noe, men at hun reiser snart. Høres ut som en typisk "fornuftig" avgjørelse der hun prøver å overbevise dere begge om at dette er beste utveien, m.a.o. at hun gjør det for å "beskytte" følelsene til dere begge for å unngå forelskelse og så brudd når hun flytter.

Dessuten, kvinners følelser er som tidevannet - kan snu på dagen (ok, den var vel bløt...)

Lenke til kommentar
A woman has a close male friend. This means that he is probably interested in her, which is why he hangs around so much. She sees him strictly as a friend. This always starts out with, you're a great guy, but I don't like you in that way. This is roughly the equivalent for the guy of going to a job interview and the company saying, You have a great resume, you have all the qualifications we are looking for, but we're not going to hire you. We will, however, use your resume as the basis for comparison for all other applicants. But, we're going to hire somebody who is far less qualified and is probably an alcoholic. And if he doesn't work out, we'll hire somebody else, but still not you. In fact, we will never hire you. But we will call you from time to time to complain about the person that we hired.

Lenke til kommentar

Haha. Utrolig bra formulering på et kjent problem det der. HAr aldri vert oppe i en sånn situasjon selv, men kjenner opplegget...

Jeg har en sterk førlelse av at de aldri er særlig ærlige i sånne situasjoner... De mener det nok godt, men edt beste er jo å vite sannheten. Så slipper en å gå å lure... Da kan en jo fortere komme seg videre.

Lenke til kommentar
Han sa at hun faktisk hadde tenkt på oss 2 som mer enn hva vi er nå, men *stillhet*

Forvirrende greier  :huh:

8483060[/snapback]

Ah...

Da vil jeg i såfall sitere en mann som lærte meg mye om dette spillet; Ikke legg for mye vekt på hva hun sier, hold istedet øye med hva hun gjør.

Tro meg, hvis ei jente er skikkelig interessert i deg så vil hun vise det, ikke bare si det.

Lenke til kommentar
Han sa at hun faktisk hadde tenkt på oss 2 som mer enn hva vi er nå, men *stillhet*

Forvirrende greier  :huh:

8483060[/snapback]

Ah...

Da vil jeg i såfall sitere en mann som lærte meg mye om dette spillet; Ikke legg for mye vekt på hva hun sier, hold istedet øye med hva hun gjør.

Tro meg, hvis ei jente er skikkelig interessert i deg så vil hun vise det, ikke bare si det.

8483140[/snapback]

Hun har gjort mye for meg kan nevne at hun sto opp halv 3 på natta midt i uka for å trøste meg (som jeg setter veldig mye pris på), og mye enkle ting som laget middag/kvelds kos, men gidder ikke å prate om det

Lenke til kommentar
Hun sier du er perfekt, men at hun ikke har følelser for deg.

Jeg får ikke dette til å stemme, hvordan kan man være perfekt og samtidig ikke ha følelser for deg :hmm:

Fikk aldri noe skikkelig svar på dette fra henne, men forsto det sånn at det er pga at hun skal flytte utenlands om ikke så alt for lenge  :roll:

8482936[/snapback]

Følelser og fornuft er ikke det samme vet du.

Eller så prøver hun å avvise deg på en skånsom måte.

Lenke til kommentar

Har faktisk opplevd den greia før, hun er perfekt, men det kunne aldri blitt oss to. Ikke fordi dama er for perfekt og ikke ville hatt noe å gjøre med meg, men fordi noen folk passer det bare ikke med.

Noen vil jeg være venner med, andre blir jeg forelsket i og noen vil jeg ikke ha noe med å gjøre i det hele tatt.

Har møtt perfekte folk før, men har fortsatt ikke lyst til å møte dem mer. Aner ikke hvorfor. Om jeg møter en person som er på en måte så lik meg at hun er "perfekt" tror jeg ikke jeg kunne vært forelsket i henne.

Elsker når folk er ganske like, men med små motsetninger. Det må sånt til for å utvikle et forhold, man kan ikke alltid være helt enig eller helt lik

Lenke til kommentar

Du snakker om likhet her iselilja.

Største forskjellen er vel at hun er ei jente og jeg er en gutt.

Men skjønner ikke helt det der med at du skal liksom være helt perfekt uten at dama har noen flere følelser enn at du er en skikkelig god venn.

Uansett jeg har løst mitt problem. Hun har følelser for meg, men vil helst ikke ha pga. flytting til England

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...