EssspeN Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Har bestilt denne lappisen i dag. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=331397 Eneste jeg er litt skeptisk til er at den kommer med VISTA. Jeg pleier å ligge et OS bak hele veien, og har "nettopp" starta å kjøre XP. PCen skal ikke brukes til noe gaming i det hele tatt, men mer en surfepc + se video osv osv. Kanskje litt photoshop. Jeg er litt bekymret over VISTA, sluker ikke den RAM?? Bør jeg heller installere XP på denne maskinen? hva synes dere? Har noen andre noen erfaringer med denne laptoppen? mvh Espen Endret 27. april 2007 av EssspeN Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Tror Home Premium har mistekrav på 512mb ram. Vil nok ikke være optimalt med Vista, men vil fungere ok Lenke til kommentar
zonko Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Har ikke prøvd vista selv jeg, du kan jo prøve og se om du liker det selv, før du eventuelt bytter. Skal du bruke Photoshop i vista ville jeg nok investert i en gig ram ekstra, slik at du er sikret ytelse der. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Hei Har snakket med noen nå som har erfaringer fra VISTA og har bestemt meg for å installere XP med en gang. En kompis av meg måtte oppgradere fra 2g til 4gig ram for å kjøre vista smooth, så da driter jeg rett og slett i vista Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hei Har snakket med noen nå som har erfaringer fra VISTA og har bestemt meg for å installere XP med en gang. En kompis av meg måtte oppgradere fra 2g til 4gig ram for å kjøre vista smooth, så da driter jeg rett og slett i vista 8483552[/snapback] 1 GB holder lenge da.... 2 GB er rikelig.... Kjørte Vista smooth på A8js med 1 GB før jeg oppgradert til 2GB... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå