propers404 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hei... Når jeg skal formatere må jeg bruke en usb floppydisk, siden en vanlig ikke kan innstaleres i pcen min. Men den usb floppyen tilhører min far og det er ikke alltid jeg får låne den når pcen har gått til H****. Så det jeg lurte på er om det finnes en annen måte å innstalere S-ATA drivere når pcen har turna og jeg må formatere. Takk. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Det finnes vel andre metoder ja, mange som har hatt problemer med dette. Jeg bruker selv en CD som jeg har brent et image av XP på. Slik at jeg slipper drivere, CD-key og alt slikt Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Er det Windows du skal installere på nytt igjen? I såfall kan du bake inn SATA-driverne i installasjonsfilene vha n-lite. Genialt program Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Har prøvd å legge de på en cd, men windows innstalasjonen finner ikke driverene da. Skal prøve det n-lite programmet. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Hmm.. Når jeg prøvde å laste ned programmet kom det error. Og når jeg høyreklikket på linken og valgte lagre fil så ble fila bare på 1,6kb og ikke kjørbar. Er det noen andre steder å skaffe siste versjon? Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Prøvde det nlite programmet og la til sata driverene. Men når jeg innstalerte med den cden funka ikke lyd-driveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå