Tor Rasmussen Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Hva skal jeg gjøre. Telefonen er en julegave. Jeg har ladet den og skulle legge inn noen mms'er, men unasett hvilket simkort jeg bruker så får jeg medlingen "Sett inn riktig simkort". Jeg har prøvd simkort som ikke er mer enn 2 måneder gammelt. Jeg har prøvd Telenor sitt, jeg har prøvd netcom sitt. Ingenting funker. Jeg må taste pinkode, så kommer feilmeldingen, så telefonen skjønner jo at det er et simkort i den. Taser jeg feil pinkode, får jeg beskjed om at det var feil pinkode. Telefonen er ikke låst til noe operatør. Jeg sliter nå, ingen gave som virker å gi vekk i morgen. Den er jo selvfølgelig kjøpt fra nettbutikk så det blir jo minst 10 dager i posten før jeg har en ny. KRISE Lenke til kommentar
twarr Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 .............hva med å begynne med å poste i riktig forum..? Post under amobil.no 's forum du, så får du kanskje litt mer respons. :o Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Har gjort det. Ikke noe mer respons der heller. HW har mye mer gjennomtrekk av folk på forumet enn amobil. Siden dette er en krise valgte jeg å bruke begge to. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Kanskje grunnen til lite respons er at det er selveste julekvelden... Folk driver nok med andre ting enn å henge her på denne tida... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå