fxwz Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Det er vel kanskje tid for å levere selvangivelsen snart. Moren min mener at jeg bør prøve å finne ut hvordan jeg gjør dette selv, før jeg går til henne. Jeg arbeider ikke. Har en sparekonto. Har en brukskonto. Det eneste jeg bruker brukskontoen til er å få stipend og handle mat for de pengene. Jeg er rett og slett helt grønn når det kommer til selvangivelser, så jeg trenger altså litt hjelp Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Du trenger vell ikke å fylle ut noe som helst, ferdig utfylt bare sjekk at summen fra banken stemmer med selvangivelsen på rentene du har fått.. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Høres ut som du ikke skal betale noe skatt, så hvis selvangivelsen din sier det er den sansynligvis riktig nok. Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Sjekk tallene på den ferdigutfylte selvangivelsen mot årsoppgavene dine. Er alle tallene like, så kan du bare klikke den inn. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Evt gaver/arv på verdi på 10.000kr og oppover skal innskrives på selvangivelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå