josh909 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Jeg lurer litt på hvorfor linkene "Kommentarer (1 stk) - under annonsen" refresher siden man er på før man blir brakt ned til under annonsen? Hvis man bare scroller ned så blir det jo ingen refresh, men hvis man klikker så refreshes siden før man hopper til ankeret. Hvorfor? Ikke bare virker det helt unødvendig, men det er jo også irriterende å sitte å vente for å flytte seg noen centimeter lengre ned på en webside. Dette er ikke tilfeldigvis knyttet til at dere får annonseinntekter ut i fra hvor mange annonsevisninger dere har? Endret 27. april 2007 av transistorbass Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg lurer litt på hvorfor linkene "Kommentarer (1 stk) - under annonsen" refresher siden man er på før man blir brakt ned til under annonsen? Hvis man bare scroller ned så blir det jo ingen refresh, men hvis man klikker så refreshes siden før man hopper til ankeret. Hvorfor? Ikke bare virker det helt unødvendig, men det er jo også irriterende å sitte å vente for å flytte seg noen centimeter lengre ned på en webside. Dette er ikke tilfeldigvis knyttet til at dere får annonseinntekter ut i fra hvor mange annonsevisninger dere har? 8482703[/snapback] Det virker som om det skal være en annonse under "Kommentarer (0 stk) - under annonsen". Ser det blir benyttet anchor-tag. Er det ikke slik at det ikke skal måtte reloade? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Jeg forstår i alle fall ikke nødvendigheten av å reloade slik sidene er utformet. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 kanskje det bl.a. er for å vise siste innlegg siden de er gamle når man harlest hele artikkelen. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Hvis det er tilfellet, hvorfor tar man ikke leseren rett til forumet istedet? (I'll tell you why.. det er ferre reklame-bannere på forumet Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Egentlig er det for meg unødvendig med link i det hele tatt, ettersom det ikke er større annonse enn at man bare ruller forbi ... Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Heisann Dette har nå blitt fikset. Takk for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå