Øystein.F. Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Valkyrjen Lenneth har ein jobb; å sanke dei døde, og trene dei opp før ragnarok. Les mer Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Kongespill. Spiller fortsatt originalversjonen som ble gitt ut på PS1 Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Bare jeg som synes at den valkyrien så litt for lite norrøn ut? Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Mye er basert på norrøn mytologi. Valhall, Odin, osv. Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Det er det jeg mener. Er det en vakyrie, bør den også se ut som noe fra norrøn mytologi og ikke så japansk. Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Det er det jeg mener. Er det en vakyrie, bør den også se ut som noe fra norrøn mytologi og ikke så japansk. 8492992[/snapback] No er jo spelet laga i Japan, og først og fremst for japanske folk, så at det har japansk design er vel ikkje så rart Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Da kunne de vel holdt seg til sin egen mytologi Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Eller de kan lage ting med den grafiske stilen de vil, slik at vi som kulturforbrukere blir beriket med nye inntrykk og tolkinger av ting som vi ikke har tenkt på før selv. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det er det jeg mener. Er det en vakyrie, bør den også se ut som noe fra norrøn mytologi og ikke så japansk. 8492992[/snapback] Åja, trodde det sto at valkyrien så litt FOR norrøn ut Uansett, dette er en port av det originale Valkyrie Profile som kun ble gitt ut i Japan og USA. Det ble valgt å ikke gi ut for mange av VP1 i USA av en eller annen grunn, så PS1 versjonen av VP1 NTSC er utrolig sjeldent. Spillet er et typisk japansk rollespill og kan virke litt sært, men det er utrolig gøy så når man har satt seg skikkelig inn i spillet. Battle-systemet er også utrolig bra, men det er forbedret og gjort friere i VP2 til PS2 som aldri kom/kommer til Europa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg