Christian86 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg skal kjøpe en ny telefon + laptop, og har funnet to stykker som gir god pris, MEN, begge krever av en eller annen grunn bankbetaling og ikke paypal for utenlandsbetaling. De hevder paypal ikke dekker dem tilstrekkelig Telefon Laptop noen tanker? Lenke til kommentar
andeik Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg skal kjøpe en ny telefon + laptop, og har funnet to stykker som gir god pris, MEN, begge krever av en eller annen grunn bankbetaling og ikke paypal for utenlandsbetaling. De hevder paypal ikke dekker dem tilstrekkelig Telefon Laptop noen tanker? 8482427[/snapback] Altså; Han første (Telefon) kan du nok stole på. Når han har hatt 22 000 handler og 98.8% positive karakterer skal det nok gå bra. Men under Payment Method står "Paypal" listet opp på begge to. Så Paypal skal kunne brukes. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Det er fordi de godtar paypal inne i statene, men ikke utenlands. Men jeg undres om jeg skal bruke mine vanlige butikker for dette og heller ta maskinen fra Norge selv om det blir noe dyrere. reklamasjonsrett o.l. er ikke interessant, utstyret settes på eget firma uansett, og momsen er en del av kalkulasjonen. Endret 27. april 2007 av Christian86 Lenke til kommentar
andeik Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Det er fordi de godtar paypal inne i statene, men ikke utenlands. Men jeg undres om jeg skal bruke mine vanlige butikker for dette og heller ta maskinen fra Norge selv om det blir noe dyrere. reklamasjonsrett o.l. er ikke interessant, utstyret settes på eget firma uansett, og momsen er en del av kalkulasjonen. 8482463[/snapback] Isåfall ville jeg ikke ha brukt laptopselgeren med 56 handler. Fordi via Paypal har du Buyer Protection. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hadde styrt unna han/hun som selger laptopen, pga lite feedbacks. Det er tross alt snakk om endel penger. Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 ville sørget for en eller annen form for forsikring. det er lett å bli svindlet selv om kjøper er powerseller med god feedback. har handlet mye på ebay, aldri opplevd at noen nekter å bruke paypal. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Jeg får en telefon fra en av de andre butikkene med tilsvarende varer i dag/morgen. Er den slik som beskrevet så bruker jeg nok dem da, selv om de er 200 kroner dyrere ca. Hva angår laptopen så får den bare vente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå