Gå til innhold

Kan jeg stole på disse ebay butikkene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal kjøpe en ny telefon + laptop, og har funnet to stykker som gir god pris, MEN, begge krever av en eller annen grunn bankbetaling og ikke paypal for utenlandsbetaling. De hevder paypal ikke dekker dem tilstrekkelig

Telefon

Laptop

noen tanker?

8482427[/snapback]

Altså; Han første (Telefon) kan du nok stole på. Når han har hatt 22 000 handler og 98.8% positive karakterer skal det nok gå bra.

Men under Payment Method står "Paypal" listet opp på begge to. Så Paypal skal kunne brukes.

Lenke til kommentar

Det er fordi de godtar paypal inne i statene, men ikke utenlands. Men jeg undres om jeg skal bruke mine vanlige butikker for dette og heller ta maskinen fra Norge selv om det blir noe dyrere. reklamasjonsrett o.l. er ikke interessant, utstyret settes på eget firma uansett, og momsen er en del av kalkulasjonen.

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Det er fordi de godtar paypal inne i statene, men ikke utenlands. Men jeg undres om jeg skal bruke mine vanlige butikker for dette og heller ta maskinen fra Norge selv om det blir noe dyrere. reklamasjonsrett o.l. er ikke interessant, utstyret settes på eget firma uansett, og momsen er en del av kalkulasjonen.

8482463[/snapback]

Isåfall ville jeg ikke ha brukt laptopselgeren med 56 handler. Fordi via Paypal har du Buyer Protection.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...