Piperenser Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jobber blitzerne sort? Politiet tror det! Politiet fant til slutt så mange kasser med murstein at det måtte en bergingsbil fra Viking til for å få fraktet bort beslaget. Man har visst beslaglagt noe av "godteriet" til blitzerne :!: Det ryktes at blitz-miljøet har leid inn eksperter i steinkasting fra Gujrat i Pakistan. Synes at Lillevolden har blitt for gammal til å drive med slike ting, så ut som om han holdt på å snuble i rullatoren sin da jeg gikk forbi. Vil uttrykke min uforbeholdne støtte til Oslopolitiet, dette burde dere gjenta gang på gang på gang. http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/04/27/498992.html Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Kunne ikke politi og kommune jevnet blitzhuset en gang for alle, og sent hele den verdiløse gjengen til Bjørnøya. Der kan de marsjere rundt med de latterlige parolene sine og kaste stein til krampa tar dem. For en gjeng! Demonstrere mot vold med vold. Og Stein Lillevolden da, der har du selve definasjonen av en vits! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Hele poenget med Blitz er jo at politiet veit hvor de har den gjengen der. Hvis de river Blitz sprer de seg jo utover hele oslo. Samme som skjedde når de stengte plata. Edit: Og Lillevolden er en vits internt i Blitz også etter det jeg skjønner. Han er mer et "face outwards" enn en faktisk leder. Endret 27. april 2007 av tofagerl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå