Necleto Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Noen som vet om det er mulig å bytte modeller i dagens WoW? Jeg ville likt å gjøre twinken min til en tier5 rogue Jeg er ikke interessert i å vite om dette er lovlig eller ikke, bare om noen vet om en måte å gjøre det på.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Det går an, men for det første er det meget "buggete", og for det andre er det ikke lovlig, dermed risikerer du en ban. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Det går an, men for det første er det meget "buggete", og for det andre er det ikke lovlig, dermed risikerer du en ban. 8482361[/snapback] med andre ord.. nei. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 MysticoN: Det er jo mulig. Selv vet jeg ikke hvordan, men det går ann. On-topic: Du kan jo google litt, tror du finner det meste der. Eneste jeg vet er at det skal være litt tricky og få gjort. Skjønner ikke helt hvorfor du skal gjøre twinken din til t5 rogue. Jeg mener, gidder du virkelig å risikere ban på accounten din fordi du ikke gidder å se på roguen din i "vanlig twinke-gear"? Lenke til kommentar
Redalert Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 MysticoN: Det er jo mulig. Selv vet jeg ikke hvordan, men det går ann. On-topic: Du kan jo google litt, tror du finner det meste der. Eneste jeg vet er at det skal være litt tricky og få gjort. Skjønner ikke helt hvorfor du skal gjøre twinken din til t5 rogue. Jeg mener, gidder du virkelig å risikere ban på accounten din fordi du ikke gidder å se på roguen din i "vanlig twinke-gear"? 8482516[/snapback] Skjønner ikke helt hvordan du kan få en ban av og ordne utseende på din egen figur lokalt på din pc, som ikke ses av andre. Hvilken betydning har det om han ser ut som en tier 5 rogue men ikke er det? Hva er ban reason for å bytte ut utseende? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 MysticoN: Det er jo mulig. Selv vet jeg ikke hvordan, men det går ann. On-topic: Du kan jo google litt, tror du finner det meste der. Eneste jeg vet er at det skal være litt tricky og få gjort. Skjønner ikke helt hvorfor du skal gjøre twinken din til t5 rogue. Jeg mener, gidder du virkelig å risikere ban på accounten din fordi du ikke gidder å se på roguen din i "vanlig twinke-gear"? 8482516[/snapback] Skjønner ikke helt hvordan du kan få en ban av og ordne utseende på din egen figur lokalt på din pc, som ikke ses av andre. Hvilken betydning har det om han ser ut som en tier 5 rogue men ikke er det? Hva er ban reason for å bytte ut utseende? 8482643[/snapback] Grunnen til at blizz ikke vil lovliggjøre modellforandringer, er at folk kan bruke det til å exploite spillet, det ble som nevnt i en annen tråd brukt av et guild for å fjerne et gulv i AQ40, så de kunne skippe en del bosser og thrash ned til C'thun. Lenke til kommentar
eggenz Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 det er ikke lov, men kan google lit hvis du vil bli bannet nesten 100% å bli bannet.. prøvd det selv, men kom unna med bann ;P Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) MysticoN: Det er jo mulig. Selv vet jeg ikke hvordan, men det går ann. On-topic: Du kan jo google litt, tror du finner det meste der. Eneste jeg vet er at det skal være litt tricky og få gjort. Skjønner ikke helt hvorfor du skal gjøre twinken din til t5 rogue. Jeg mener, gidder du virkelig å risikere ban på accounten din fordi du ikke gidder å se på roguen din i "vanlig twinke-gear"? 8482516[/snapback] Skjønner ikke helt hvordan du kan få en ban av og ordne utseende på din egen figur lokalt på din pc, som ikke ses av andre. Hvilken betydning har det om han ser ut som en tier 5 rogue men ikke er det? Hva er ban reason for å bytte ut utseende? 8482643[/snapback] Grunnen til at blizz ikke vil lovliggjøre modellforandringer, er at folk kan bruke det til å exploite spillet, det ble som nevnt i en annen tråd brukt av et guild for å fjerne et gulv i AQ40, så de kunne skippe en del bosser og thrash ned til C'thun. 8482653[/snapback] Samt utvide sonen du kan åpne noder fra (som f.eks mineraler, blomster og kister) Og hvorfor er ikke denne tråden stengt for lenge siden? Endret 27. april 2007 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 MysticoN: Det er jo mulig. Selv vet jeg ikke hvordan, men det går ann. On-topic: Du kan jo google litt, tror du finner det meste der. Eneste jeg vet er at det skal være litt tricky og få gjort. Skjønner ikke helt hvorfor du skal gjøre twinken din til t5 rogue. Jeg mener, gidder du virkelig å risikere ban på accounten din fordi du ikke gidder å se på roguen din i "vanlig twinke-gear"? 8482516[/snapback] Skjønner ikke helt hvordan du kan få en ban av og ordne utseende på din egen figur lokalt på din pc, som ikke ses av andre. Hvilken betydning har det om han ser ut som en tier 5 rogue men ikke er det? Hva er ban reason for å bytte ut utseende? 8482643[/snapback] Grunnen til at blizz ikke vil lovliggjøre modellforandringer, er at folk kan bruke det til å exploite spillet, det ble som nevnt i en annen tråd brukt av et guild for å fjerne et gulv i AQ40, så de kunne skippe en del bosser og thrash ned til C'thun. 8482653[/snapback] Samt utvide sonen du kan åpne noder fra (som f.eks mineraler, blomster og kister) Og hvorfor er ikke denne tråden stengt for lenge siden? 8484618[/snapback] Også skifte modellen på nodes / herbs / kister så de er lettere å få øye på.. Anyways IBTL Lenke til kommentar
knux Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Og for all del, ikke bruk søk funksjonen først. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Sjangsen for å bli bannet er relativt liten så lenge det kun dreier seg om å bytte sin egen modell ( sjangsen er jo der om warden finner ut at 'Hey! Jeg har lyst til å scanne filene for å se om noe ikke stemmer!' ) Men ville ikke ha gjort det siden sjangsen er der, pluttselig har du u-flaks. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Om Blizzard har sagt at det ikkje er lov så er det ein grunn til dette. Forumet er ikkje plassen å utfordre reglane til ein spelprodusent. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg