Gå til innhold

Tjugum gjør comeback

Anbefalte innlegg

En aldeles strålende nyhet, sikker på at det kommer til å gå aldeles strålende. Går nok heller ikke lenge før hun er tilbake på landslaget. I tillegg er det jo perfekt timing med tanke på at Beck har gitt seg på landslaget, en avgjørelse som jeg syns er merkelig. Hvorfor gi seg når man nærmest er sikret en plass på landslaget og i tillegg har alle tiders sjanser til å raske med seg det som er av mesterskap fremover.

link

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken sport er det snakk om? Mann eller dame?

8490814[/snapback]

Iflg. artikkelen på vgnett som omtaler "Heidi Tjugum" og "Kjersti Beck" på landslaget, i tillegg til et bilde av en person med bryster og langt hår får meg til å tro at det er snakk om damer.

Hvilken sport finner man ut ved å se på bildet (om man ikke har 0 peiling på sport da). Det er håndball :)

(sto ingenting om dette i artikkelen.)

Lenke til kommentar
Hvilken sport er det snakk om? Mann eller dame?

8490814[/snapback]

Iflg. artikkelen på vgnett som omtaler "Heidi Tjugum" og "Kjersti Beck" på landslaget, i tillegg til et bilde av en person med bryster og langt hår får meg til å tro at det er snakk om damer.

Hvilken sport finner man ut ved å se på bildet (om man ikke har 0 peiling på sport da). Det er håndball :)

(sto ingenting om dette i artikkelen.)

8545322[/snapback]

Hvis du ser en gang til før du svarer sarkatisk så ser du at den linken ble lagt til etter at jeg skrev det innlegget.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Det har skjedd mye siden 27/04-07. Tjugum gjorde comeback på landslaget for litt siden, noe som samtidig resulterte i at jeg hold på å forgå av glede. Dessverre så har hun nå sagt takk for seg, det er så utrolig trist. Den gullmedaljen stod det virkelig "Heidi" på.

Nå skal jeg krysse alt jeg har for at Tonje Larsen holder seg frisk og fin, verdens mest komplette handballspiller. De hersens kneene!

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Dessverre så har hun nå sagt takk for seg, det er så utrolig trist. Den gullmedaljen stod det virkelig "Heidi" på.

Veldig kjipt! Hadde vært veldig moro å se henne på landslaget igjen, og jeg er sikker på at hun hadde hevdet seg bra. Kjipt det ble "for langt opp" etter hennes mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...