Amnio Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Hei Driver for tiden med et lite Photoshop prosjekt der jeg lager ei rekke grunnbilder som hver gang de oppdateres skal inn i en eller flere plansjer (sammen). Etter hver oppdatering har bildene fortsatt samme filnavn, størrelse og skal inn på samme sted. Å manuelt oppdatere plansjene er ganske arbeidskrevende så jeg lurte på om noen har en smart løsning (helst i Photoshop) der jeg f. eks. kan sette av et område i et prosjekt til noe lignende "i dette området skal bilde 1 være" og på denne måten få programvaren til å oppdaterer seg via bildefilene automatisk når prosjektfila åpnes? Endret 26. april 2007 av Amnio Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Kom på at jeg kunne bruke Automate->Contact sheet. Det gjør ikke helt det jeg ønsket, men om ikke annet så kutter det ned på antall manuelle steg jeg må gjøre. Om noen har andre muligheter i tankene eller kanskje et program eller en plugin som gjør susen, er jeg fortsatt åpen for forslag. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Går det ikke an å bruke InDesign eller et tilsvarende program til dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå