kristoffer1989 Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 (endret) gå på nrk web tv og søk på sangen rubber up.. hvilken vokal effekt er det dama bruker her? det er ikke talkbox.. ikk ehøres det ut som vocoder heller.. er det noen form for auto tune? Endret 27. april 2007 av kristoffer1989 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 høres ut som en vocoder, med bruk av ocilliator kanskje, aner ikke hvordan man får det sånn, siden jeg ikke driver med tekno... Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 27. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 høres ut som en vocoder, med bruk av ocilliator kanskje, aner ikke hvordan man får det sånn, siden jeg ikke driver med tekno... 8482029[/snapback] var noe sånnt jeg tenkte også men høres liksom litt "lite" space aktig ut for å være vocoder så jeg tenkte autotune.. selv lager jeg heller aldri tekno så jeg lurte egentlig bare på om noen vet hva slags effekt det er.. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Det er en typisk "auto-tune" effekt som ligger i bunnen her, men det kan høres ut som om det ikke er alt. Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 27. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Etter videoen å dømme kan det vel tenkes at det er en Antares AVP-1 Vocal Producer som brukes... Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Jepp, det er Autotune på full pupp, ja.. Den finnes også som plugin til PC. Mulig de har brukt en harmonizer i tillegg, veldig vanskelig å høre forskjell når stemmen er så prosessert. Endret 28. april 2007 av CastorFiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå