cyclo Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg har nå lagd anmeldelse av de 13 viktigste "må ha" programmene til 3rd edition. Se listen her Kom med tilbakemelding om det er noen "viktige" programmer jeg har glemt. OBS! Dette er ikke en generell tråd for posting av 3rd edition programmer. Det gjør man her. Her poster man bare "må ha" programmer, som man ikke kan leve uten på telefonen. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Du greide å glemme det viktigste programmet som finnes til S60-telefoner Autolock! Hvem kan vel leve uten tastelås på mobiltelefonen? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Hmm. Det er fordi jeg aldri har brukt det. Jeg har jo tastelås på telefonen (trykker ja når slideren lukkes). Så å si at det ikke finnes på series 60 blir jo litt rart. Kan likevell se at noen syns tastelås funksjonen er for dårlig. Skal teste programmet og legge det inn i artikkelen Takk for tips! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Var en liten skriveleif. Mente automatisk tastelås. Det har ikke S60 Endret 29. april 2007 av jornan Lenke til kommentar
stue Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Var en liten skriveleif. Mente automatisk tastelås. Det har ikke S60 8497173[/snapback] Det er jo automatisk tastelåst på N95. Du kan selv velge hvor mange minutter det skal gå før den låses. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Er det? Det var virkelig på tide. De har hatt 7 år på å utvikle automatisk tastelås, og har greid det nå Men andre S60-modeller tror jeg ikke har det. Kanskje de nyeste, men ikke litt eldre Lenke til kommentar
zand Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 FP1-telefonen har det innebygget såvidt jeg vet. Mener å huske at det var en annen ny S60 ikke FP1-telefon som også hadde det, men husker ikke hvilken. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hva er FP1? 8499971[/snapback] FP1 = Feature Pack 1. En oppgradering av OS som Nokia kommer med en gang i blandt. Og forresten, nei, du kan ikke selv oppgradere til FP1, FP2 osv. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Har nå lagt til autolock som en kommentar til 23 må ha applikasjoner, slik forslått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå