avtrekkeren Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Oppdager plutselig at dere har byttet ut den gamle, behagelige skriften med noe som er ufattelig ekkelt for mine øyne i allefall. Er dette med viten og vilje, i såfall - hvorfor? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg likte det. Og ikke minst er bildene ved siden av nyhetene i margen hjertelig velkommne. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Ja, det er med hensikt, og hensikten er å gjøre det lettere både å lese og å skumme siden. Det er etter vårt syn mye lettere å få med seg alle overskriftene nå uten å måtte myse. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 #000000 på #FFFFFF? Grusom kontrast... huff :/ Kan dere ikke lage flere stylesheets som man kan velge i mellom? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Men hvor ble det av infoen om hvilke formater nyhetene handler om? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Savner veldig dato på nyhetene på forsiden. Liker å vite hvor gammel nyheten er før jeg klikker meg inn på den. Savner også at det står hvilken plattform dette spillet/utstyret/nyheten hører til. Ellers ser det veldig lekkert ut i mine øyne Endret 27. april 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
fudun Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Svart på hvitt som det her blir altfor heftig på en god skjerm. Dette er en velkjent sak når det gjelder grafisk design for web. Kan ikke si annet enn at dere bør revurdere. Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Ja, det er med hensikt, og hensikten er å gjøre det lettere både å lese og å skumme siden. Det er etter vårt syn mye lettere å få med seg alle overskriftene nå uten å måtte myse. 8483819[/snapback] At dere burde gjøre overskriftende tydeligere enn slik det var på det forrige designet er jeg enig i, men den tykke helsvarte skriften blir til gjengjeld altfor overveldende. Bildene ved siden av nyhetene er en forbedring, men det ville vært fint om dere da klarte å være konsekvente og fant et bilde til hver eneste av nyhetene. Slik det er nå ser det litt rotete ut (jeg er selvfølgelig klar over at det kan bli vanskelig å finne et passende bilde til alle nyhetene, men det burde være mulig å lage et par generelle bilder som dere kunne sette inn når ikke noe annet var tilgjengelig. Som f.eks. et bilde med navnet på spillkonsollen/sjangeren spillet hører til, eventuelt bilder som beskriver temaet som nyheten kan sies å ligge under). Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 det ville vært fint om dere da klarte å være konsekvente og fant et bilde til hver eneste av nyhetene. Slik det er nå ser det litt rotete ut8486751[/snapback] Alle sakene har en illustrasjon. Men bildene fjernes for de to sakene som havner utenfor annonseplassen, fordi det ikke er plass til bilder der. Så snart sakene faller ned under annonsen, kommer bildene tilbake. Et alternativ er å bryte opp nyhetslisten fullstendig, slik at annonsen står alene etter de to første sakene, før nyhetslisten fortsetter. Dette har vi forsøkt, og det fungerer svært dårlig. Færre saker kommer i fokus, i tillegg til at det blir mindre tydelig at nyhetene fortsetter under annonsen. Dessuten ser det ikke spesielt pent ut med en annonse som bare utnytter tre femtedeler av spaltebredden. Vi kan dessverre ikke fjerne annonsen, flytte annonsen eller endre formatet på den. Vi har en haug med betalende annonsører som har betalt for formatet og plasseringen, og vi trenger inntektene for å kunne fortsette å gi dere Norges største og beste spillside, helt gratis :-) Når alt dette er sagt setter vi alltid pris på konstruktive tilbakemeldinger, og ettersom det er dere lesere vi jobber for, forsøker vi alltid å forme nettstedet etter deres ønsker. Med andre ord er vi takknemlige hvis flere lesere kan gi oss innspill på designendringene vi har gjort på forsiden. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Mindre kontrast hadde gjort seg i mine øyne i allefall, godt mulig det er skjermen min som fudun påpeker, men det blir nesten ekkelt å se på forsiden nå. Hadde vært kjempebra om dere la inn mulighet for å velge themes (høykontrast / lavkontrast feks). Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Alle sakene har en illustrasjon. Men bildene fjernes for de to sakene som havner utenfor annonseplassen, fordi det ikke er plass til bilder der. Så snart sakene faller ned under annonsen, kommer bildene tilbake. 8486922[/snapback] Da forstår jeg bedre årsaken til at de to artiklene ikke har et bilde. Jeg må innrømme at grunnen til at jeg ikke tenkte på det med en gang er at jeg kjører Firefox med Adblock (hvis noen ønsker å diskutere et slikt valg så opprett gjerne en ny tråd), dermed så det litt merkelig ut. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Er enig med det LucarioX sier over her; det er irriterende å ikke lengre kunne se dato på artiklene, og hvilken plattform det er snakk om på høyre side. Dette er det jeg først og fremst håper dere vil fikse. Men jeg håper også denne tykke, svarte overskriften endres. Som nevnt over så blir kontrastene litt for intense slik det er nå. En gråtone, eller blåfarge hadde gjort seg bedre på den ellers lyse framsiden, tror jeg. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Syns det ser særdeles bra ut nå, får en kjapp og god oversikt over det meste som skjer på gamer.no, samt gamer delen av forumet. Savner ikke datoene noe særlig, men det er kansje for at jeg besøker siden nesten hver dag. Reklamen er jeg jo ikke så begeistret for, men som TST allerede har påpekt, er den en dyd av nødvendighet. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Svart på hvitt som det her blir altfor heftig på en god skjerm. Dette er en velkjent sak når det gjelder grafisk design for web. Kan ikke si annet enn at dere bør revurdere. 8485659[/snapback] Ikke helt enig, jeg er webdesigner og mitt favorittdesign er nettopp helt hvite sider med sort tekst. Med riktig bruk av grafikk kan det bli skikkelig bra. Synes det ser futuristisk ut og rent og stilig. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Svart på hvitt som det her blir altfor heftig på en god skjerm. Dette er en velkjent sak når det gjelder grafisk design for web. Kan ikke si annet enn at dere bør revurdere. 8485659[/snapback] Ikke helt enig, jeg er webdesigner og mitt favorittdesign er nettopp helt hvite sider med sort tekst. Med riktig bruk av grafikk kan det bli skikkelig bra. Synes det ser futuristisk ut og rent og stilig. 8588992[/snapback] Er enig med deg der Avean.. = ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå