jollis Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Lurer litt på hva som skal gjøres om disken tar kvelden. Det fulgte ikke med noen Windows CD. Måtte brenne ut en recovery DVD. Men den er vel ikke så mye verdt uten Gjenoppretningspartisjonen som ligger inne på hardisken? Setter stor pris på om noen kloke hoder hadde gitt meg ett svar på dette. Greit å vite i tillfelle Krasj Endret 27. april 2007 av Jollis Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Nei, nytter hverken med Windows CD eller Recovery CD hvis harddisken tar kvelden. Det er vel ikke akkurat det som er hensikten med Recovery CD'en. Hvis harddisken tar kveld er det bare en ting å gjøre. Få tak i ny harddsik. Eventuelt ta kontakt med leverandøren av maskinen hvordan du skal gå frem for å få installert OS'et igjen. Endret 26. april 2007 av Jovi60 Lenke til kommentar
jollis Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Nei, nytter hverken med Windows CD eller Recovery CD hvis harddisken tar kvelden. Det er vel ikke akkurat det som er hensikten med Recovery CD'en.... 8481863[/snapback] Nei det er kanskje ikke det. Men må en da kjøpe ny Lisens om disken går i stykker? Eller er det noe jeg ikke helt har skjønt her? Lenke til kommentar
jollis Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Nei, nytter hverken med Windows CD eller Recovery CD hvis harddisken tar kvelden. Det er vel ikke akkurat det som er hensikten med Recovery CD'en.... 8481863[/snapback] Nei det er kanskje ikke det. Men må en da kjøpe ny Lisens om disken går i stykker? Eller er det noe jeg ikke helt har skjønt her? 8481885[/snapback] Du har nok rett. har tenkt å gå over til Vista etterhvert. Og da får jeg jo instalasjons DVD`en. For meg virker det mye tryggere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå