It's me Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Jeg skal ha meg trådløst internett og så at 3com Wireless LAN Home Connect Gateway ligger på tilbud for kr 999. http://www.psdata.no/product.asp?id=&sku=3...cation=Forsiden Er denne ruteren bra? Funger den fint til å koble til to stasjonære og en bærbar pc til en Nextgentel Charlie linje? Er det eneste jeg trenger i tillegg et trådløst internettkort til bærbar og 2 til stasjonær pc? Er det også en router? Håper på snarlig svar. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Innbygget 4 port swich så det blir vel litt billigere med nettverkkabler til de to stasjonære så du kan oppnå 100mb mellom de to . For ikke å si at det går litt fortere med deling av filer . Lenke til kommentar
It's me Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Høres bra ut, men fungerer den også som en router? Har noen et billig, men ok kort å annbefale til bærbar pc som selges på PSdata? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Snakket nettopp med en på Nextgentel som ikke var sikker på om denne ikke kunne brukes med NGT, men med telenor. Kan noen bekrefte/avbekrefte om denne kan brukes med NGT og/eller med Telenor. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Snakket nettopp med en på Nextgentel som ikke var sikker på om denne ikke kunne brukes med NGT, men med telenor. Kan noen bekrefte/avbekrefte om denne kan brukes med NGT og/eller med Telenor. Den kan nok brukes, men da blir det to routere og dette er unødvendig, du trenger bare et enkelt aksesspunkt og la NGT-routeren stå for routingen. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Tror jeg går for den. Men jeg må bestille i dag så jeg lurer på om noen har et ok og billig trådløst kort til bærbar pc å annbefale. (PCMCIA er det vel det heter) Kun drøyt en time til tilbudet går ut, så jeg håper noen har noen råd fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå