Svinks Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Noen som har link til butikker som har den på lager nå? Se i prisguiden da vel.... Her Webadressen var fin, noen har sikra seg et godt domenenavn, men var det noen prisguide der? Nei. Disse er mer nyttig: https://prisguiden.no (prisguide, ikke prisguiden) https://prisguiden.no og her er en link som går direkte til Tatung-fjernsyn: https://prisguiden.no/vis_kategori....mp;submit=S%F8k Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 MCHK koster faktisk under 4000,- hos mpx ....det er billig det Kan ikke se den der nå. Det må ha vært en B-vare de har fått i retur eller noe, siden MCHK forlengst har gått ut av produksjon, og vært praktisk talt utsolgt siden juli... Vil man ha V32MCHK, ser det ut til at ARData i Molde fortsatt har ni stykk på lager. Skal man ha en 32" Tatung noen andre steder, så er det så vidt jeg kan se kun V32MCAK som kan leveres. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Når det gjelder å slå TVen helt av. Når jeg trykker AVknappen på selve TVen, så er det ikke noe lys på, så da har jeg gått ut ifra at den er like av som en annen TV uten lys på. Eller har jeg tatt helt feil, står den på standby selv uten lys? Min bruker like mye strøm, 11W målt med den øverste av disse, både når den er avskrudd med fjernkontroll og lyser rødt, og er avskrudd med trykkbryteren på panelet og lyset er slukket. En puslete fjærbelastet bryter som ikke lager noe klikk verken i seg selv elelr i et rele noe annet sted, kan ikke skru noe helt av. Og Tatung anbefaler i manualen å dra ut kontakten når man ikke skal bruke TV på lenge, f.eks. man drar på ferie. Noen vil sikkert synes det er lurt å koble til en slik: Energisparer fra Clas Ohlson. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Er det noen som har testet MCAK til spilling? Har Xbox360 og har lyst på en større skjerm. Denne Tv'en virker rimelig og får god kritikk så det er veldig fristende å gå til innkjøp av en. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Fikk mail fra Anovo for litt siden. De beklaget alle problemene jeg hadde hatt og sa at de sendte meg en ny TV i dag. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Fikk mail fra Anovo for litt siden. De beklaget alle problemene jeg hadde hatt og sa at de sendte meg en ny TV i dag. Det er god service det! HVa med den gamle da? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Fikk mail fra Anovo for litt siden. De beklaget alle problemene jeg hadde hatt og sa at de sendte meg en ny TV i dag. Det er god service det! HVa med den gamle da? Det skulle bare mangle etter alt jeg har vært i gjennom! Skal sende den inn. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Fikk mail fra Anovo for litt siden. De beklaget alle problemene jeg hadde hatt og sa at de sendte meg en ny TV i dag. Det er god service det! HVa med den gamle da? Det skulle bare mangle etter alt jeg har vært i gjennom! Skal sende den inn. Ok. Så du fikk ikke en ny itillegg til den du har altså. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Nei, han skal sende den inn... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Fikk mail fra Anovo for litt siden. De beklaget alle problemene jeg hadde hatt og sa at de sendte meg en ny TV i dag. Det er god service det! HVa med den gamle da? Det skulle bare mangle etter alt jeg har vært i gjennom! Skal sende den inn. Ok. Så du fikk ikke en ny itillegg til den du har altså. Nei, han skal sende den inn... Hehe, skal sende inn ja! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Fikk nettopp ny TV på døra! De som kom tok også med seg den gamle. Håper den nye fungerer slik den skal... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Fikk nettopp ny TV på døra! De som kom tok også med seg den gamle. Håper den nye fungerer slik den skal... Det var jo knall da! Håper for din skyld at den er bedre! Lenke til kommentar
Mealman Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) . Endret 4. april 2009 av Mealman Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvor mye koster V32MCAK hos Datakjeden? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Fikk nettopp ny TV på døra! De som kom tok også med seg den gamle. Håper den nye fungerer slik den skal... Det var jo knall da! Håper for din skyld at den er bedre! Var glad når den nye kom ja! Alt ser ut til å fungere fint. Endelig! Lenke til kommentar
Mealman Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) . Endret 4. april 2009 av Mealman Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Når jeg skrudde på TV'en i dag hørte jeg en svak durelyd. Den høres bare når lyden er av. Noen som har opplevd det samme? Hørte aldri noen sånn lyd med mitt forrige MCGI eksemplar. Håper virkelig ikke det er noe galt med denne også. Selv om det hadde vært veldig typisk! Lenke til kommentar
cFc Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg har en veldig skarp høy lyd når tv'en er av, dvs det røde lyset er på. Derfor må jeg alltid trekke ut kontakten om kvelden, som er litt irriterende. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg hører en svak during av og til, men den er såpass lav at det ikke bryr meg Det var mye verre med ulinga til den gamle crt tv'n for å si det sånn Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 På min MCGI kommer det en svak pipelyd akkurat idet jeg slår av eller på. Men ikke noe langvarig lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå