Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.

Anbefalte innlegg

Noen som har link til butikker som har den på lager nå?

Se i prisguiden da vel.... Her

Webadressen var fin, noen har sikra seg et godt domenenavn, men var det noen prisguide der? Nei. Disse er mer nyttig:

https://prisguiden.no (prisguide, ikke prisguiden)

https://prisguiden.no

og her er en link som går direkte til Tatung-fjernsyn:

https://prisguiden.no/vis_kategori....mp;submit=S%F8k

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MCHK koster faktisk under 4000,- hos mpx ....det er billig det

Kan ikke se den der nå. Det må ha vært en B-vare de har fått i retur eller noe, siden MCHK forlengst har gått ut av produksjon, og vært praktisk talt utsolgt siden juli...

Vil man ha V32MCHK, ser det ut til at ARData i Molde fortsatt har ni stykk på lager. Skal man ha en 32" Tatung noen andre steder, så er det så vidt jeg kan se kun V32MCAK som kan leveres.

Lenke til kommentar
Når det gjelder å slå TVen helt av. Når jeg trykker AVknappen på selve TVen, så er det ikke noe lys på, så da har jeg gått ut ifra at den er like av som en annen TV uten lys på. Eller har jeg tatt helt feil, står den på standby selv uten lys?

Min bruker like mye strøm, 11W målt med den øverste av disse, både når den er avskrudd med fjernkontroll og lyser rødt, og er avskrudd med trykkbryteren på panelet og lyset er slukket.

En puslete fjærbelastet bryter som ikke lager noe klikk verken i seg selv elelr i et rele noe annet sted, kan ikke skru noe helt av. Og Tatung anbefaler i manualen å dra ut kontakten når man ikke skal bruke TV på lenge, f.eks. man drar på ferie.

Noen vil sikkert synes det er lurt å koble til en slik: Energisparer fra Clas Ohlson.

Lenke til kommentar
Fikk mail fra Anovo for litt siden. De beklaget alle problemene jeg hadde hatt og sa at de sendte meg en ny TV i dag. :D

Det er god service det! HVa med den gamle da?

Det skulle bare mangle etter alt jeg har vært i gjennom! Skal sende den inn.

Ok. Så du fikk ikke en ny itillegg til den du har altså.

Lenke til kommentar
Fikk mail fra Anovo for litt siden. De beklaget alle problemene jeg hadde hatt og sa at de sendte meg en ny TV i dag. :D

Det er god service det! HVa med den gamle da?

Det skulle bare mangle etter alt jeg har vært i gjennom! Skal sende den inn.

Ok. Så du fikk ikke en ny itillegg til den du har altså.

Nei, han skal sende den inn... :p

Hehe, skal sende inn ja! :p

Lenke til kommentar

Når jeg skrudde på TV'en i dag hørte jeg en svak durelyd. Den høres bare når lyden er av. Noen som har opplevd det samme? Hørte aldri noen sånn lyd med mitt forrige MCGI eksemplar. Håper virkelig ikke det er noe galt med denne også. Selv om det hadde vært veldig typisk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...