Xoduz Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 nView display settings står på Single, og Tatung'en er valgt som display. Hmm om jeg setter 1280x720 på 60Hz får jeg faktisk hele bildet, men forstår fortsatt ikke hvorfor jeg ikke får lov å øke (eller senke!) oppløsningen uten å måtte sette displayet til 25Hz.. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Prøv å sett opp en custom resolution i nvidia kontroll panel med disse instillingene: Det funket for meg når jeg brukte XP, men Vista driveren min ser ikke ut til å støtte det... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 nå kom det en Tatung 32" på døra Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 nå kom det en Tatung 32" på døra Montert den enda da? Når bestillte du? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 jo montert, plug and play, har det litt travelt flyr til roma om et par timer. men kjørte bærbar over tnv, starta en gammel divX film så bra ut men fargene må justeres lys osv. ikke størst lyd over høyttelene men et billig 2.1 sett ordner det tok faktisk bare 2 dager, bestillte fredag, men ble sendt mandag. kom på døren men betalte kun 150,- i frakt da bestillte jeg et hovedkort også, kommer i 2 pakker men kun 150 i frakt for allt. amentio er fin sånn tok billigste i prisguiden fra amentio.no 4444,- CA Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Prøv å sett opp en custom resolution i nvidia kontroll panel med disse instillingene: Det funket for meg når jeg brukte XP, men Vista driveren min ser ikke ut til å støtte det... Nettopp :/ Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hjertelig takk for hjelp kehax og snert, gleder meg til å prøve. Ganske sikker på at jeg har DVI eller VGA på skjermkortet. Kan jeg kjøpe kabler på Clas Olshon eller er disse drit? Hva er vanlig pris for en dvi-hdmi eller dvi-vga kabel ? Fet den dvd spilleren fra Grundig, den eller noe lignende må i hus. Pass på å ikke gjør samme feilen som meg. Jeg kjøpte en 1,8m DVI kabel på Clas Ohlson, (trodde jeg da ) Da jeg kom hjem oppdaga jeg at det fantes to forskjellige DVI-kabler og den jeg hadde kjøpt passa ikke i tv-en. Tror det var en DVI-I. Skal prøve å finne en DVI-I -> HDMI-omformer. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hva er vanlig pris for en dvi-hdmi eller dvi-vga kabel ? Jeg betalte 159,- for en DVI->VGA-kabel på Clas Ohlson Funker supert til å koble MacBooken min til Tatungen min Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Har V32MCAK PIP og/eller POP? Et spørsmål til dere som har fått MCAK: Har denne bilde i bilde, slik at man f.eks. kan sjekke hva som er på TV i et lite bilde i hjørnet eller ved siden av hovedbildet samtidig som man ser på DVD eller bruker TV-en som PC-skjerm? Når man sammenlikner manualen og tegningen av fjernkontrollen på MCAK og MCHK, ser det ut til at MCHK har PIP, mens dette ser ut til å være fjernet på MCAK. Til gjengjeld har fjernkontrollen til MCAK muligens en mer ryddig og logisk layout på knappene. Endret 22. november 2007 av Svinks Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har V32MCAK PIP og/eller POP? Et spørsmål til dere som har fått MCAK: Har denne bilde i bilde, slik at man f.eks. kan sjekke hva som er på TV i et lite bilde i hjørnet eller ved siden av hovedbildet samtidig som man ser på DVD eller bruker TV-en som PC-skjerm? Det hadde vært kjempe kjekt! Lenke til kommentar
HebnesO Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Er ikke dette ett bra tilbud ? http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1729839;c:36211 Lurte på en liten ting.. Jeg har S-video og VGA på den berbare. S-video blir uaktuelt å bruke, men VGA funker det? Finnes det VGA->HDMI kabler f.eks? eller noen som andre kabler som går inn i den TV'en over Endret 22. november 2007 av HebnesO Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er ikke dette ett bra tilbud ? http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1729839;c:36211 Lurte på en liten ting.. Jeg har S-video og VGA på den berbare. S-video blir uaktuelt å bruke, men VGA funker det? Finnes det VGA->HDMI kabler f.eks? eller noen som andre kabler som går inn i den TV'en over Det er VGA-inngang på den, så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
pukki Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Nå er det meste oppe, kjøpte meg ny hdmi dvd spiller og kabel, er super fornøyd. bruker også helt andre innstillinger på di analoge signalene er hva som er gitt her og det funker også supert. Eneste som mangler er en dvi-hdmi kabel fra PC-en.. det fant jeg ikke, så kanskje jeg må bestille fra internett.. eller er det noen som vet av en butikk som selger det? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Nå er det meste oppe, kjøpte meg ny hdmi dvd spiller og kabel, er super fornøyd. bruker også helt andre innstillinger på di analoge signalene er hva som er gitt her og det funker også supert. Eneste som mangler er en dvi-hdmi kabel fra PC-en.. det fant jeg ikke, så kanskje jeg må bestille fra internett.. eller er det noen som vet av en butikk som selger det? sjekka clas ohlson ?? de har jo det meste:p Lenke til kommentar
HebnesO Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 TYPISK!! Her sitter jeg og venter på at den hersens posten skal sende meg bankkortet mitt, og så kommer jeg over det utrolig gode tilbudet som jeg postet litt lenger oppe. Og Nå bare 2-3 timer etter så er prisen høynet med 400 kr! Uff det er utrolig.. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er ikke dette ett bra tilbud ? http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1729839;c:36211 4265 kr var et knallgodt tilbud i går og tidligere i dag, men nå har de sannelig satt opp prisen igjen, 4619 kr. De som ikke kjøpte før prisen spratt opp, bør vurdere å vente en stund og se om prisen faller igjen. Prisene i nettbutikkene ser ut til å være børsstyrte: Stor etterspørsel, og prisen går opp. Lenke til kommentar
HebnesO Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 vente en stund vil jeg helst ikke, men uansett 4619,- er IKKE en gal pris. Men va bare så irriterende å sitte her uten mulighet til å bestille og se tilbudet forsvinne i det blå Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 vente en stund vil jeg helst ikke, men uansett 4619,- er IKKE en gal pris. Men va bare så irriterende å sitte her uten mulighet til å bestille og se tilbudet forsvinne i det blå Fortjent Martin Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Skal kjøpe meg en slik skjerm om ikke altfor lenge. Vente på lønning bare. Lenke til kommentar
pukki Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Skal koble pc med dvi utgang til mcak'ens hdmi, kan jeg bruke denne ? Ser riktig ut. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=300560 Begge støpslene er hann.. hvordan vet jeg om jeg skal ha hunn eller hann stykke? Eller hva brukes hunn stykket til og hva brukes hann stykket til? Endret 23. november 2007 av pukki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå