Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jo montert, plug and play, har det litt travelt flyr til roma om et par timer. men kjørte bærbar over tnv, starta en gammel divX film så bra ut men fargene må justeres lys osv. ikke størst lyd over høyttelene men et billig 2.1 sett ordner det :)

 

tok faktisk bare 2 dager, bestillte fredag, men ble sendt mandag. kom på døren men betalte kun 150,- i frakt da bestillte jeg et hovedkort også, kommer i 2 pakker men kun 150 i frakt for allt. amentio er fin sånn

 

tok billigste i prisguiden fra amentio.no 4444,- CA

Lenke til kommentar
Hjertelig takk for hjelp kehax og snert, gleder meg til å prøve. Ganske sikker på at jeg har DVI eller VGA på skjermkortet. Kan jeg kjøpe kabler på Clas Olshon eller er disse drit?

 

Hva er vanlig pris for en dvi-hdmi eller dvi-vga kabel ?

 

Fet den dvd spilleren fra Grundig, den eller noe lignende må i hus.

Pass på å ikke gjør samme feilen som meg.

Jeg kjøpte en 1,8m DVI kabel på Clas Ohlson, (trodde jeg da :p)

Da jeg kom hjem oppdaga jeg at det fantes to forskjellige DVI-kabler og den jeg hadde kjøpt passa ikke i tv-en. Tror det var en DVI-I.

Skal prøve å finne en DVI-I -> HDMI-omformer.

Lenke til kommentar

Har V32MCAK PIP og/eller POP?

 

Et spørsmål til dere som har fått MCAK: Har denne bilde i bilde, slik at man f.eks. kan sjekke hva som er på TV i et lite bilde i hjørnet eller ved siden av hovedbildet samtidig som man ser på DVD eller bruker TV-en som PC-skjerm?

 

Når man sammenlikner manualen og tegningen av fjernkontrollen på MCAK og MCHK, ser det ut til at MCHK har PIP, mens dette ser ut til å være fjernet på MCAK. Til gjengjeld har fjernkontrollen til MCAK muligens en mer ryddig og logisk layout på knappene.

Endret av Svinks
Lenke til kommentar
Er ikke dette ett bra tilbud :)?

 

http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1729839;c:36211

 

Lurte på en liten ting..

 

Jeg har S-video og VGA på den berbare. S-video blir uaktuelt å bruke, men VGA funker det?

 

Finnes det VGA->HDMI kabler f.eks? eller noen som andre kabler som går inn i den TV'en over :)

Det er VGA-inngang på den, så det er ikke noe problem.
Lenke til kommentar

Nå er det meste oppe, kjøpte meg ny hdmi dvd spiller og kabel, er super fornøyd. bruker også helt andre innstillinger på di analoge signalene er hva som er gitt her og det funker også supert.

 

Eneste som mangler er en dvi-hdmi kabel fra PC-en.. det fant jeg ikke, så kanskje jeg må bestille fra internett.. eller er det noen som vet av en butikk som selger det?

Lenke til kommentar
Nå er det meste oppe, kjøpte meg ny hdmi dvd spiller og kabel, er super fornøyd. bruker også helt andre innstillinger på di analoge signalene er hva som er gitt her og det funker også supert.

 

Eneste som mangler er en dvi-hdmi kabel fra PC-en.. det fant jeg ikke, så kanskje jeg må bestille fra internett.. eller er det noen som vet av en butikk som selger det?

 

sjekka clas ohlson ?? de har jo det meste:p

Lenke til kommentar

4265 kr var et knallgodt tilbud i går og tidligere i dag, men nå har de sannelig satt opp prisen igjen, 4619 kr.

 

De som ikke kjøpte før prisen spratt opp, bør vurdere å vente en stund og se om prisen faller igjen. Prisene i nettbutikkene ser ut til å være børsstyrte: Stor etterspørsel, og prisen går opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...