Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Komplett har jo 42" full hd modellen til Tatung på salg og nå til 9995,-

En annen tråd her på forumet der folk virker litt irritert over treghet.

Tror ikke det er noe tvil om at en får mest for pengene på 32" modellen, 6 lapper ekstra for 10 tommer og full HD ?

Nja.. skeptisk.. for å bruke en klisje.

De færreste har Blueray uansett, og tvsendinger i full HD kan vi se langt etter.

Lenke til kommentar

Noen som bruker denne som PC-skjerm? Har brukt den nå i snart en måned, men er ikke helt fornøyd med den. Bruker den over VGA i 1366*768, men er ikke fornøyd med hva skjermen presterer. Noen som bruker den som pc skjem og som er fornøyde? Hva slags innstillinger bruker dere?

Jeg synes teksten den viser kan være vanskelig å lese, bilder og filmer er svært mørke og røde. alle ikonene på skjermen har en slags blå skygge.

Endret av Lord_Linus
Lenke til kommentar

Tror jeg ville kjøpt noe adskillig dyrere hvis jeg skulle brukt en 32" som primærskjerm til pcen. For min del er en så stor skjerm på pcen en uting uansett, en blir mye mer sliten pga alt det ekstra lyset.

Denne saken er jo ment for å bli sett på fra flere meters avstand. Sitter man like nærme som en pcskjerm så tror jeg de fleste rimeligere lcdtver viser smårriterende momenter.

En burde vel også hatt en full HD kababel tv også for å øke oppløsningen, 1366x768 arbeidsflate når en har hele 32" tommer blir mest pc for de eldre eller svaksynte :D

Anyway, komplett har redesigna hele nettbutikken, crazyweektilbudet er borte, men 32" utgaven er fremdeles på salg til 3995,-

Full HD versjonen fra tatung er tilbake på 12995,-

Lenke til kommentar

Er det noen av dere som har kjøpt denne TV'en som kan bekrefte/avkrefte om den har VESA feste? Jeg ser et på bilde av baksiden av den i bruksanvisningen, men kan ikke finne noe info om den i spesifikasjonene hverken på nettet eller i manualen. Ser ut som det er et VESA 200/100, er det det?

Lenke til kommentar

Litt irritert ? 3 sekunder på å swappe kanaler ? Det ER tregt. Bruker du kanalskifte 100 ganger i løpet av en kveld, forsvinner 300 sek eller 5 min av livet ditt på å vente hver kveld. Skjønner ikke at folk i det hele tatt gidder å akseptere slikt.

Lenke til kommentar

Litt irritert ? 3 sekunder på å swappe kanaler ? Det ER tregt. Bruker du kanalskifte 100 ganger i løpet av en kveld, forsvinner 300 sek eller 5 min av livet ditt på å vente hver kveld. Skjønner ikke at folk i det hele tatt gidder å akseptere slikt.

8987786[/snapback]

Har ikke noe 3 sekunders forsinkelse jeg, det tar sant nok 1 sekund å skifte hos meg. Dette er da 32" modellen.

Lenke til kommentar

Har ikke noe 3 sekunders forsinkelse jeg, det tar sant nok 1 sekund å skifte hos meg. Dette er da 32" modellen.

8987814[/snapback]

Dette gjelder 42" utgaven. 32" har jeg derimot hørt mye bra om :)

8987821[/snapback]

Var det jeg trodde, er vel liten tvil om at det er mest for pengene på 32".

Iallefall nå som den fremdeles koster 4000,- mens 42" koster 13000,-

Ser bort i fra full HD, nå kan en jo få 3 stk 32" for prisen av 1 42" :) og mere til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...