Isbilen Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det burde da gå fort nok. Hvis så skulle skje at fjernsynet konker, hvordan er serviceordningen til Komplett? Har de outsourcet servicen til lokale verksteder som henter? Lenke til kommentar
xeonnorway Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Se på tatung.no ang service, har ikke lest hva komplett sier, men vil anta det som står på tatung sine hjemmesider gjelder for komplett og. Lenke til kommentar
xeonnorway Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg bestilte faktisk enda en TV til mine foreldre nå nettopp. Kun 40min igjen til salget slutter Da går den vel tilbake til vanlig pris på 5000,- evt til 4500,- som den ordinære modellen koster. Ett knallkjøp uansett Lenke til kommentar
Zoney Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg er ganske sikker på at når foreldrene mine kommer på besøk og får sett den nye TV'en, og - ikke minst - får høre prisen så kommer de til å ville bestille en de også Lenke til kommentar
xeonnorway Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Da blir det litt dyrere, med mindre de kommer på besøk i nærmeste halvtime Lenke til kommentar
Zoney Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Vet du noe mer enn det jeg vet, om foreldre generelt? Håper ikke de kommer i løpet av 25 minutter Lenke til kommentar
xeonnorway Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Bare at de vil irritere seg over at du fikk tak i den billigere Lenke til kommentar
xeonnorway Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Komplett har jo 42" full hd modellen til Tatung på salg og nå til 9995,- En annen tråd her på forumet der folk virker litt irritert over treghet. Tror ikke det er noe tvil om at en får mest for pengene på 32" modellen, 6 lapper ekstra for 10 tommer og full HD ? Nja.. skeptisk.. for å bruke en klisje. De færreste har Blueray uansett, og tvsendinger i full HD kan vi se langt etter. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Noen som bruker denne som PC-skjerm? Har brukt den nå i snart en måned, men er ikke helt fornøyd med den. Bruker den over VGA i 1366*768, men er ikke fornøyd med hva skjermen presterer. Noen som bruker den som pc skjem og som er fornøyde? Hva slags innstillinger bruker dere? Jeg synes teksten den viser kan være vanskelig å lese, bilder og filmer er svært mørke og røde. alle ikonene på skjermen har en slags blå skygge. Endret 2. juli 2007 av Lord_Linus Lenke til kommentar
xeonnorway Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Tror jeg ville kjøpt noe adskillig dyrere hvis jeg skulle brukt en 32" som primærskjerm til pcen. For min del er en så stor skjerm på pcen en uting uansett, en blir mye mer sliten pga alt det ekstra lyset. Denne saken er jo ment for å bli sett på fra flere meters avstand. Sitter man like nærme som en pcskjerm så tror jeg de fleste rimeligere lcdtver viser smårriterende momenter. En burde vel også hatt en full HD kababel tv også for å øke oppløsningen, 1366x768 arbeidsflate når en har hele 32" tommer blir mest pc for de eldre eller svaksynte Anyway, komplett har redesigna hele nettbutikken, crazyweektilbudet er borte, men 32" utgaven er fremdeles på salg til 3995,- Full HD versjonen fra tatung er tilbake på 12995,- Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Er det noen av dere som har kjøpt denne TV'en som kan bekrefte/avkrefte om den har VESA feste? Jeg ser et på bilde av baksiden av den i bruksanvisningen, men kan ikke finne noe info om den i spesifikasjonene hverken på nettet eller i manualen. Ser ut som det er et VESA 200/100, er det det? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 En annen tråd her på forumet der folk virker litt irritert over treghet. Litt irritert ? 3 sekunder på å swappe kanaler ? Det ER tregt. Bruker du kanalskifte 100 ganger i løpet av en kveld, forsvinner 300 sek eller 5 min av livet ditt på å vente hver kveld. Skjønner ikke at folk i det hele tatt gidder å akseptere slikt. Lenke til kommentar
xeonnorway Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 En annen tråd her på forumet der folk virker litt irritert over treghet. Litt irritert ? 3 sekunder på å swappe kanaler ? Det ER tregt. Bruker du kanalskifte 100 ganger i løpet av en kveld, forsvinner 300 sek eller 5 min av livet ditt på å vente hver kveld. Skjønner ikke at folk i det hele tatt gidder å akseptere slikt. 8987786[/snapback] Har ikke noe 3 sekunders forsinkelse jeg, det tar sant nok 1 sekund å skifte hos meg. Dette er da 32" modellen. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Har ikke noe 3 sekunders forsinkelse jeg, det tar sant nok 1 sekund å skifte hos meg. Dette er da 32" modellen. 8987814[/snapback] Dette gjelder 42" utgaven. 32" har jeg derimot hørt mye bra om Lenke til kommentar
xeonnorway Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Har ikke noe 3 sekunders forsinkelse jeg, det tar sant nok 1 sekund å skifte hos meg. Dette er da 32" modellen. 8987814[/snapback] Dette gjelder 42" utgaven. 32" har jeg derimot hørt mye bra om 8987821[/snapback] Var det jeg trodde, er vel liten tvil om at det er mest for pengene på 32". Iallefall nå som den fremdeles koster 4000,- mens 42" koster 13000,- Ser bort i fra full HD, nå kan en jo få 3 stk 32" for prisen av 1 42" og mere til. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Pokker, nå husker jeg at jeg glemte å sette den i min fars navn. Bør det gå å maile Komplett og be dem fikse på kvitteringen, mon tro? Lenke til kommentar
Livert Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Pokker, nå husker jeg at jeg glemte å sette den i min fars navn. Bør det gå å maile Komplett og be dem fikse på kvitteringen, mon tro? 8988167[/snapback] Kan se ut som at NRK fikk en "ny" seer Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Vet dere hva som vil gi best resultat av en DVI-HDMI kabel og en VGA kabel, i oppkobling til pc på denne tvn? Er usikker på hva jeg burde kjøpe. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Rekner med at DVI-HDMI vil se best ut, da signalet vil gå digitalt heile vegen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Kan se ut som at NRK fikk en "ny" seer 8988493[/snapback] NRK? Hva er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå