Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.


Anbefalte innlegg

Tror de begynner å gå tomme for den, men de har fortsatt igjen mchk på bestbuy

 

http://www.bestbuy.no/product.asp?mscssid=...3&sku=65597

Nei det var for dyrt syns jeg, vil under 4500, men finner det ikke så mange steder.

Det blir jo frakt og sånt i tillegg da.

 

EDIT: Det skulle vel ikke være noe grunn til at det ikke går ann å ha dual-screen med denne og en 19"?

Endret av Scoob689
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror de begynner å gå tomme for den, men de har fortsatt igjen mchk på bestbuy

 

http://www.bestbuy.no/product.asp?mscssid=...3&sku=65597

Nei det var for dyrt syns jeg, vil under 4500, men finner det ikke så mange steder.

Det blir jo frakt og sånt i tillegg da

Bestbuys tilbud på 4995 for MCHK var ikke best, dagen før MCAK kommer til samme, eller attpåtil en hundrelapp lavere pris. Skal man kjøpe MCHK i dag, bør man finne en butikk som har et restlager på tre eller ni stykker til 4395.

 

Ellers er fortsatt dette et meget godt alternativ: http://www.yaha.no/?pd=241815&og=29&am...=130&ug=467

En dyrere modell som selges minst like billig.

Lenke til kommentar
Tror de begynner å gå tomme for den, men de har fortsatt igjen mchk på bestbuy

 

http://www.bestbuy.no/product.asp?mscssid=...3&sku=65597

Nei det var for dyrt syns jeg, vil under 4500, men finner det ikke så mange steder.

Det blir jo frakt og sånt i tillegg da

Bestbuys tilbud på 4995 for MCHK var ikke best, dagen før MCAK kommer til samme, eller attpåtil en hundrelapp lavere pris. Skal man kjøpe MCHK i dag, bør man finne en butikk som har et restlager på tre eller ni stykker til 4395.

 

Ellers er fortsatt dette et meget godt alternativ: http://www.yaha.no/?pd=241815&og=29&am...=130&ug=467

En dyrere modell som selges minst like billig.

 

Bestilte nettopp MCGI. :)

 

EDIT: Skal koble TVen til PC-en med en VGA kabel. Fant en gammel VGA kabel i skapet tidligere. Er det stor forskjell på VGA kabler? Bør jeg kjøpe en ny? Eventuelt hvilken?

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Bestbuys tilbud på 4995 for MCHK var ikke best, dagen før MCAK kommer til samme, eller attpåtil en hundrelapp lavere pris. Skal man kjøpe MCHK i dag, bør man finne en butikk som har et restlager på tre eller ni stykker til 4395.

 

Ellers er fortsatt dette et meget godt alternativ: http://www.yaha.no/?pd=241815&og=29&am...=130&ug=467

En dyrere modell som selges minst like billig.

Er det noe forskjell på MCHK og den du linka til (MCGI) ?

Det er liksom MCHK jeg har hørt om i denne tråden så jeg vil ikke kjøpe noe som er dårligere eller ingen har prøvd.

EDIT: Den eneste forskjellen jeg fant var noen kontakter. MCGI hadde f.eks DVI (noe som bare er positivt). Men er det samme bilde? Har hørt at MCHK har ekstremt bra bilde for prisklassen (og egentlig ellers også).

Endret av Scoob689
Lenke til kommentar

Begge har samme panel og samme firmware, dvs. samme billedkvalitet.

 

Forskjellen er at MCGI har DVI, det har ikke MCHK. MCGI har også tøffere design (mener jeg, men det virker som alle er enige her) i tillegg har det også egne lydutganger, som ikke MCHK har, og strerkere høyttalere (som kan skrus av hvis du skal bruke egne høyttalere/forsterker)

 

jeg har MCGI nå, og angrer ikke. Det er egentlig en dyrere modell, men Tatung har valgt å selge den like billig som MCHK siden MCHK skal fases ut og byttes mot MCAK og noe greier der.

 

Uansett, MCGI er i bunn og grunn like god eller bedre enn MCHK på alle områder.

Lenke til kommentar
Begge har samme panel og samme firmware, dvs. samme billedkvalitet.

 

Forskjellen er at MCGI har DVI, det har ikke MCHK. MCGI har også tøffere design (mener jeg, men det virker som alle er enige her) i tillegg har det også egne lydutganger, som ikke MCHK har, og strerkere høyttalere (som kan skrus av hvis du skal bruke egne høyttalere/forsterker)

 

jeg har MCGI nå, og angrer ikke. Det er egentlig en dyrere modell, men Tatung har valgt å selge den like billig som MCHK siden MCHK skal fases ut og byttes mot MCAK og noe greier der.

 

Uansett, MCGI er i bunn og grunn like god eller bedre enn MCHK på alle områder.

Hmmm... etter hva du sa nå så virker det som om den bare skal kjøpes med en gang :p

4300 fra Yaha.no (er det en grei side å ha å gjøre med?).

Men hva følger med/ikke med? Jeg må vel kjøpe en DVI-kabel, eller burde jeg kjøpe en DVI->HDMI-kabel?

Lenke til kommentar
De er nok utsolgt på bestbuy ja (tror de er det på mpx også)

Og tror nesten ikke at de får inn tv'n igjen

Betalte 199 i frakt tror jeg(bestbuy)

Hva mener du med at de ikke får inn? Hvorfor skulle de ikke det?

Jeg har funnet 3 Tv-er i det siste som jeg har hatt lyst til å bestille og alle sammen er endten blitt borte fra butikkene eller blir ikke tatt inn lenger.

Noen som ikke vil at jeg skal ha tv eller? :p

Lenke til kommentar

Eg har oppdaget at det er etterslep på annsikter når eg ser på vanligt parabol tv. Det ser ut for meg at nesen, augene kommer etter når personen vrir på annsiktet. Er det fleire som har oppdaget dette og er det nokon som har eit godt tips på innstillinger, kabler eg kan bruke for å få dette til å forsvinne.

 

Eg ser at det er flerie som har spurt om dette, men ingen har kommet med nokon gode svar.

 

Har MCGI

Lenke til kommentar
Eg har oppdaget at det er etterslep på annsikter når eg ser på vanligt parabol tv. Det ser ut for meg at nesen, augene kommer etter når personen vrir på annsiktet. Er det fleire som har oppdaget dette og er det nokon som har eit godt tips på innstillinger, kabler eg kan bruke for å få dette til å forsvinne.

 

Eg ser at det er flerie som har spurt om dette, men ingen har kommet med nokon gode svar.

 

Har MCGI

 

Har du på støyreduksjon? I så fall, ta den av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...