Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er det å se fotball på MCGI'en? Flere som har erfart betydelig etterslep?

 

1: Man får betydelig etterslep ved å ha støyreduksjon på Høy.

 

2: Jeg hadde ikke den på, og jeg brujkte DVI. Allikevel fikk jeg etterslep. Hvorfor vet jeg ikke. Jeg vet i hvertfall at det normalt ikke er der, og at jeg fikk det vekk ved å resette innstillingene.

 

Jeg har også sett litt på fotballsendinger, og jeg syntes det er bra. Jeg merker ingen etterslep.

Lenke til kommentar

Takktakk

Prøvde å spille wow på den, og det funka bra(bortsett at man må sitte så helvetes nære skjermen for å se skrift o.l :p)

Bruker en liten bordanntenne å har krystallklare bilder på nrk, greie på tv2 og dårlige på tvnorge

 

Jeg er ihvertfall MEGET fornøyd med tv'n og gleder meg stort til PS3 kommer i hus :D

 

Edit: en liten ting irriterer meg bittelitt, og det er at det er forferderlig forskjell på volum 1 og 2 (2 er ganske høyt, mens 1 er lavt)

Endret av daruu
Lenke til kommentar

Wow.. 70 sider. Gadd ikke lete gjennom om folk har samme problem som meg.

Jeg fikk denne tven i går etter å ha kjøpt den på komplett forrige lørdag, og den ser bra ut den. Men når jeg koblet min xbox 360 til den med min nye VGA HD-kabel (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=312875&view=links) og satt lyden i sound-in right og left (rød i rød og hvit i hvit ofc), så kom bildet på VGA-kanalen og lyden på en av de video-kanelene! Veldig frustrerende. Hadde jo selvsagt gledet meg til å spille HD... Noen som kan fortelle meg hva jeg har gjort feil?

Lenke til kommentar

Du må ha en jack lydkabel for å spille lyd i VGA.

 

Nå har jeg et ganske stort problem. Det funker ikke å sende bilde fra PC-en til tven. Bilde bare scroller ned enormt raskt, jeg har problemet både på VGA og HDMI, men på pc-skjermen funker det helt fint. Noen som har peiling, hadde vært fantastisk.

Lenke til kommentar
Nå har jeg et ganske stort problem. Det funker ikke å sende bilde fra PC-en til tven. Bilde bare scroller ned enormt raskt, jeg har problemet både på VGA og HDMI, men på pc-skjermen funker det helt fint. Noen som har peiling, hadde vært fantastisk.

Og du gjør om oppløsningen til 60hz og 1360x768 før du tester?

 

...så kom bildet på VGA-kanalen og lyden på en av de video-kanelene!

Lydinngangen til VGA-kanalen er rett ved siden av VGA-kontakten :) Du må ha en overgang til en sånn liten 3,5-kontakt - koster en tier eller to på Clas Ohlson.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
Nå har jeg et ganske stort problem. Det funker ikke å sende bilde fra PC-en til tven. Bilde bare scroller ned enormt raskt, jeg har problemet både på VGA og HDMI, men på pc-skjermen funker det helt fint. Noen som har peiling, hadde vært fantastisk.

Og du gjør om oppløsningen til 60hz og 1360x768 før du tester?

 

Hjelper ikke dessverre.

 

Kan legge til at jeg har prøvd å resette innstillingene til tven, meny > service > reset. Det hjelper heller ikke. Og menyen inne på tven scroller ikke nedover, så det er bare signalet fra PC-en det er noe galt med. Nå har jeg begge skjermene oppe og satt tven til 1360 *768 og 60 hz fra pc-skjermen, men tven er fortsatt like ille.

Lenke til kommentar

Det gjorde det hos meg også før idag. Men nå er alt som kommer inn VGA eller HDMI helt fucket. Kobler jeg til DVD-spilleren får jeg samme problem. Sykt irriterende. Det begynte etter at jeg skrudde av tven mens jeg spilte data, ettersom at jeg ikke fant mute knappen mens mamma ropte, når jeg så skrudde på tven igjen var den slik.

 

Får vel ringe XD.no og høre hva jeg skal gjøre med dette.

 

Har du prøvd å sette den på lavere oppløsning?

 

Jepp..

Lenke til kommentar

Leste de første 15 sidene i denne topicen og jeg tror jeg bare skal kjøpe denne Tv-en så fort som mulig :p

Hvor er det billigste stedet å kjøpe denne nå? noen som vet om noen gode tilbud? (har bare sett på hw.no prisguid)

Komplett.no har sånn 50 kr ekstra så kommer de på døra med det, skulle gjerne hatt noe sånt, men komplett.no har visst ikke denne Tv-en lenger. Får jeg det noe annet sted?

Og skal jeg bestille en VGA-kabel eller DVI til HDMI-kabel? Skal bruke den til pc-en, har lyd på pc-en så skal ikke bruke Tv-lyden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...