Xabi2k Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Digitale sendinger så er den nok veldige gode til. dessverre har jeg aldri prøvd den på det, selv om det digitale bakkenettet skulle ha kommet nå :S Data fungerer den perfekt til, bildet er veldig fint. Å se dvd-rip med DVI-VGA kabel er nydelig, og DVI-HDMI også for den saks skyld. Noen som har testet MCGI på spill? Hovedformålet mitt er til spillbruk. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Har kjøpt meg en Tatung mchk 32". Og etter et par filmer og spill på ps2 via scart, så merker jeg et helt forferdelig etterslep. Man ser det spesielt godt i ansikt med små bevegelser, hvor det virker som deler av fjeset "henger igjen" Noen som har merket noe av dette? Er det ps'en som er dårlig? Er scart en dårlig løsning? (skal nå uansett ikke være SÅ dårlig??) Eller er det tv'en som tuller? Har ikke merket det med tv sending enda... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Har du satt støyreduksjon til 0 eller noe sånt kødd a? Endret 15. oktober 2007 av gormers Lenke til kommentar
cFc Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Støyreduskjon må settes på AV eller LAV. Det er nok det som er problemet. Hvis ikke dette fikser det, så er det nok PS2 kabelen, jeg spilte DVD-er på denne og irriterte meg ofte over slike småfeil, men nå har jeg kjøp skikkelig dvd-spiller og det funker helt fint. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Så et innlegg med innstillinger for å få best mulig bilde på denne TV-en. Noen som har link/innstillingene lagret? Og skjermen ( i hvertfall MCGI) har jo VGA-inngang. Noen grunn til at det ikke skulle funke bra å koble Xbox 360 til TV-en med VGA? Vil gjerne ha en ledig component inngang til Wii-en ser du.. Endret 16. oktober 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Så et innlegg med innstillinger for å få best mulig bilde på denne TV-en. Noen som har link/innstillingene lagret? Jeg fant dem i alle fall igjen, innlegg #20 på første side, (samt #88 og #107 og sikkert flere til:) "Etter å ha lest tester og vurderinger satte jeg Bakbelysn: 30, Kont: 45, Lysh: 30, Farge: 37, Skarph: 0 og Støyred: Av til kveldsbruk. Da ble det veldig bra synes jeg. Lagde også en dagslys setting nesten lik (Bakbel: 45 og Lysh: 35 og Farge: 35)." Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Så et innlegg med innstillinger for å få best mulig bilde på denne TV-en. Noen som har link/innstillingene lagret? Jeg fant dem i alle fall igjen, innlegg #20 på første side, (samt #88 og #107 og sikkert flere til:) "Etter å ha lest tester og vurderinger satte jeg Bakbelysn: 30, Kont: 45, Lysh: 30, Farge: 37, Skarph: 0 og Støyred: Av til kveldsbruk. Da ble det veldig bra synes jeg. Lagde også en dagslys setting nesten lik (Bakbel: 45 og Lysh: 35 og Farge: 35)." gjelder det for begge modellene? siden de har samme panel også videre? tror kanskje jeg får tven i dag...."skulle" få den på mandag. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 De har jo samme panel osv, eneste forskjellen på modellene er vel desig og antall/type innganger.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Etter mye frem og tilbake i tv-jungelen må det nok bli denne på meg. Mye for pengene er perfekt for en fattig student. Noen som bor i Tromsø-området som kan fortelle ca. hvor lang tid mpx bruker på å levere? Lenke til kommentar
kehax Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Noen som bor i Tromsø-området som kan fortelle ca. hvor lang tid mpx bruker på å levere? Det er som regel ikke nettbutikken som bruker lang tid ved forsendelse av en vare. Denne tabellen kan du bruke for å se hvor mange dager en pakke bruker dit hvor du bor. Posten Tabell Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Ganske merkelig. Jeg bestilte TV-en for en liten stund siden, og på sporing av pakken står det at den har ankommet Stavanger (bor en ferjetur fra Stavanger). Men der kom den i går. Og jeg tror ikke jeg har fått TV-en enda. Ingen som har ringt meg i hvertfall. (Trodde de skulle ringe for å finne ut hvor jeg ville ha TV-en elns) Er på skolen nå så kan selvsagt være de bare har satt den på trappa hjemme, men det høres lite sannsynlig ut...? Endret 17. oktober 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
kehax Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Er på skolen nå så kan selvsagt være de bare har satt den på trappa hjemme, men det høres lite sannsynlig ut...? Ja det høres usannsynlig ut. Vanlig prosedyre ved 'pakke levert på døren' er at om ingen er der å tar imot pakken blir den lagt igjen på tilhørende postkontor. Hvis det er DHL, UPS etc... som leverer pakken prøver de gjerne flere ganger før de legger den igjen på postkontoret. Endret 17. oktober 2007 av kehax Lenke til kommentar
goggys Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ganske merkelig. Jeg bestilte TV-en for en liten stund siden, og på sporing av pakken står det at den har ankommet Stavanger (bor en ferjetur fra Stavanger).Men der kom den i går. Og jeg tror ikke jeg har fått TV-en enda. Ingen som har ringt meg i hvertfall. (Trodde de skulle ringe for å finne ut hvor jeg ville ha TV-en elns) Er på skolen nå så kan selvsagt være de bare har satt den på trappa hjemme, men det høres lite sannsynlig ut...? Ved hjemmelevering så skal leverandøren ringe til deg og avtale tidspunkt for levering. Hvis de ikke gjør dette ring å klag. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Noen som bor i Tromsø-området som kan fortelle ca. hvor lang tid mpx bruker på å levere? Det er som regel ikke nettbutikken som bruker lang tid ved forsendelse av en vare. Denne tabellen kan du bruke for å se hvor mange dager en pakke bruker dit hvor du bor. Posten Tabell Vel og bra. Men mpx bruker et privat leveringsselskap til levering av pakker. Edit: Er det forresten noe forskjell mellom EE1 og den "vanlige" bortsett fra DVB-T? Og er DVB-T noe jeg har bruk for? Endret 17. oktober 2007 av Plomma2 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Er det forresten noe forskjell mellom EE1 og den "vanlige" bortsett fra DVB-T?Og er DVB-T noe jeg har bruk for? Du ser forskjell på fargen på høytalergitteret, samt fjernkontrollene skal være litt annerledes. Dersom du ikke kan ta inn sendinger fra det svenske bakkenettet, har du ikke bruk for DVB-T-tuneren, da den ikke støtter MPEG4 som brukes i det norske bakkenettet. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg måtte ringe og be de om å komme, ikke at post-selskapet ringte meg. Så ring og hør, så ordner det seg nok fint. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Min TV ankommer nok i morgen (V32MCGI) Er det noen som vet om man får med enten DVI, VGA eller HDMI kabel? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg fikk ingen av dela. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg fikk ingen av dela. Det jeg egentlig regnte med, men lurt å sjekke for sikkerhets skyld før jeg kjøper Takk for svar. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Da har også jeg bestilt TATUNG V32MCGI, kjøpte ifra best-buy 4494,- inkl frakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå