Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341
Jeg har mange av de ledningene som passer. Men det står forskjellig ampere på den delen som skal inn i TVen. På den som går inn i skriveren min står det 10A og på den som går inn i strømforsyningen til laptoppen min står det 2,5A.

Jeg tør ikke bruke noen av disse ledningene før noen forteller meg hva det står på kontakten som går inn i 32" MCHK  :cry:

ps: det sto ikke noe om ampere i manualen.

9574586[/snapback]

for the record, strømkabler som det der inneholder inegn transformator eller whatenot, så passer den så passer den :) Tykkelsen på kabelen har heller egentlig ikke noe å si siden effekten er så lav. 10A på 230V vil også si 2300 watt, og det er absolutt ingen skjerm som bruker så mye :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken oppløsning kjører dere denne på når dere har den via PC-en? Jeg får ikke fyllt opp hele skjermen her.

9583372[/snapback]

1360x768

Av en eller annen merkelig grunn blir bildet litt utenfor skjermen med 1366x768.

Husk at skjermkortet ditt må støtte 1360x768. Det er ikke nødvendigvis TVen sin feil.

Lenke til kommentar
Jeg satte meg helt inn til skjemen for å lete etter døde pixler. Jeg fant to stk... den ene våknet til liv med en gang jeg maserte den litt.. den andre er vist helt død. En død pixel er ikke ille?

9583704[/snapback]

Man må ha over 4 pixelfeil for å kunne reklamere tror jeg...

Lenke til kommentar

Hei, jeg har også kjøpt denne tven.

Har fått et lite problem i dag, når jeg skal koble min bærbare pc til, så kommer beskjeden"utenfor omeråde" opp på tven. Bruker vga kabel for å koble til. Dette kom opp i dag, og var ikke noe problem i går når jeg skulle koble den opp. Har dell bærbar, med vista, om det skulle utgjøre noen forskjell.

På forhånd takk

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har en Tatung 32MCHK TV, og har problemer med HDMI-inngangen..

Kjøpte meg XBOX 360 Premium med HDMI-utgang her om dagen, men får bare til å bruke 480p oppløsningen med HDMI. Alle andre oppløsninger er grået ut.

Tok med XBOXen og HDMI-kabelen til Elkjøp for å teste om det var no galt med enten maskina eller kabelen, men alle oppløsninger funket fint på en av deres LG lcd TV. Startet rett opp i 1080i, og 720p funket også.

Så da er det noe med min TV..

Etter å ha søkt rundt på diverse forum, ser det ut som om det kanskje er noe galt med EDID informasjonen TVen sender gjennom HDMI kabelen, slik at XBOXen ikke får tak i de støttede oppløsninger.

Alle støttede oppløsninger fungerer med komponentkabelen. Har en komponent switch-boks med 3 innganger, og alle disse er opptatt, så jeg vil bruke HDMI.

Her kommer noen spørsmål:

-Er det noen andre her med denne TV og XBOX 360 m/HDMI som har dette problemet her?

-Jeg har hørt om et PC-program som heter Powerstrip som visstnok skal kunne lese/skrive EDID data - kan dette programmet flashe redigert data til TVen, og det blir lagret?

Endret av sju4sju
Lenke til kommentar

Foruten tommene, er det noen vesentlige ting å tenke på når jeg skal velge 32" eller 37" Tatung? (f.eks. oppløsning/responstid/skjermkvalitet). Eller bør jeg over på plasma for 37" og derved et annet merke?

Vet at det er flere modeller av begge dimensjoner : Er det noen av de som er overspec'et i forhold til det norske markedet? Hvilken modell er god nok, og hva må jeg passe p åat jeg får med i spesifikasjonene?

Skal se på TV, har per i dag analog antenne, men må vel snart kjøpe en sånn digoitalboks fra Grundig så jeg kan ta inn det nye bakkenettet....Regner med at det da blir topp kvalitet!

Noen som kan kommentere det jeg lurer på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...