jon-t Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Du har ikkje pcen instillt på for høg oppløsning då ? Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg var innom på datakjeden i dag å så på tatungtvene, må si bildekvaliteten imponerte Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Har noen nye spørsmål. Eg prøvde å koble til min bærbar pc på VGA. Eg ser på tatungen når eg starter opp pcen, men når windows kommer så forsvinner det og det står ingen VGA innstilling slåes av. Så slår tven seg av. Er det noko eg må stille inn PC/TV? Når dere skriver sette fargen på varm, korleis gjør eg dette? 9495126[/snapback] det er noe du må stille inn på pc'n, husker ikke helt hva jeg gjorde, men sett tv'n som primær skjerm, sett oppløsning til 1360*768 (eller lavere) osv.. Du kan jo evt trykke "ok" på fjernkontrollen så kommer det opp forskjellige oppløsninger etc. Lenke til kommentar
Byakko-kun Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Noen som har bestilt fra ybs.no som har fått tv'en enda? (mcgi) Sitter her og lurer på om de har glemt bestillingen min =.= Står ikke at den er sendt på ordrestatusen, men der står det også mchk. Men de sa alle bestillinger var sendt uansett Lenke til kommentar
qwertz Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Noen som har bestilt fra ybs.no som har fått tv'en enda? (mcgi) Sitter her og lurer på om de har glemt bestillingen min =.= Står ikke at den er sendt på ordrestatusen, men der står det også mchk. Men de sa alle bestillinger var sendt uansett 9496243[/snapback] Fikk min for noen dager siden, etter at jeg purret på de i to uker. Bestilte V32MCHK, men fikk Tatung V32MCGI, så jeg er happy. De ble vel bare lei av at jeg klaga og trua med å heve kjøpet. Greit med dvi og lyd ut Lenke til kommentar
rumble200 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Noen som har bestilt fra ybs.no som har fått tv'en enda? (mcgi) Sitter her og lurer på om de har glemt bestillingen min =.= Står ikke at den er sendt på ordrestatusen, men der står det også mchk. Men de sa alle bestillinger var sendt uansett 9496243[/snapback] Fikk min for noen dager siden, etter at jeg purret på de i to uker. Bestilte V32MCHK, men fikk Tatung V32MCGI, så jeg er happy. De ble vel bare lei av at jeg klaga og trua med å heve kjøpet. Greit med dvi og lyd ut 9496509[/snapback] Nei, de skal ha levert MCGI til alle som bestilte MCHK da det ikke var flere igjen av denne modellen. Min ble sendt forrige torsdag og jeg fikk den forrige lørdag:D så alle som bestilte MCHK burde fått MCGI nå, alle skal ha blitt sendt mellom 6-7. sept. i hvertfall Lenke til kommentar
rlidal Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Noen som har bestilt fra ybs.no som har fått tv'en enda? (mcgi) Sitter her og lurer på om de har glemt bestillingen min =.= Står ikke at den er sendt på ordrestatusen, men der står det også mchk. Men de sa alle bestillinger var sendt uansett 9496243[/snapback] Fekk min på måndag. Veldig nøgd med YBS. Så nøgd at eg bestilte min nye telefon derfrå. Eg la inn bestillinga kl. 01.30 den 13. september. Og klokka 11.00 den 14. september så hadde den vore på døra mi i Bergen. Diverre var eg ikkje heime, så den er no levert til det næraste postkontoret. Det er faen meg raskt. Det ser ut til at dei sjølv vèl kva postprodukt som skal nyttast. Servicepakke til tv-en min, medan eg fekk telefonen på døra. Og då har eg ikkje spesifisert det nokon plass. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Noe mer nytt om hvordan man skal få til pixelmapping over vga med denne? Man bør ha Nvidia og kjøre powerstrip? Hvordan går det om man kjører 1368x768 eller 1360x768? Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Da velger man å gå for MCGI, da den er bedre enn MCHK... Endret 23. september 2007 av Shoo Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Noe mer nytt om hvordan man skal få til pixelmapping over vga med denne? Man bør ha Nvidia og kjøre powerstrip? Hvordan går det om man kjører 1368x768 eller 1360x768? 9508339[/snapback] Det ligger løsning mange sider bakover i denne tråden. Trenger ikke powerstrip. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Bare synd at prisen på MCGI har steget et par hakk... Endret 23. september 2007 av Shoo Lenke til kommentar
krillee Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 da var min mchk i hus skal teste den ut nå, skriver mer senere om den hvis det er noen som har lyst^^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Har som sagt også skaffet meg mcgi for ca en uke siden. Er veldig fornøyd jeg også. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 hjelp! ser ikke ut for at tv'en oppfatter hdmi kabelen! jeg har en hdmi fra ps3 til tv, men når jeg trykker på hdmi kanalen på tv'en er bare bildet blått...hva kan være galt? Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 hjelp! ser ikke ut for at tv'en oppfatter hdmi kabelen! jeg har en hdmi fra ps3 til tv, men når jeg trykker på hdmi kanalen på tv'en er bare bildet blått...hva kan være galt? 9513577[/snapback] Kanskje PS3 sender ut 1080P som ikke tv'en takler? Lenke til kommentar
krillee Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 hjelp! ser ikke ut for at tv'en oppfatter hdmi kabelen! jeg har en hdmi fra ps3 til tv, men når jeg trykker på hdmi kanalen på tv'en er bare bildet blått...hva kan være galt? 9513577[/snapback] Kanskje PS3 sender ut 1080P som ikke tv'en takler? 9513718[/snapback] ja kan hende...den gjorde det på den forrige tv'en jeg brukte den på...skal se Lenke til kommentar
StrawhatLuffy Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Har lagt merke til at skjermen på min Tatung er noe "lysere" oppe i høyre hjørne på veldig mørke bilder. Noen som opplever det samme? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Er det noen som har prøvd å bruke SCART som lyd-ut og kan fortelle meg kjapt hvordan det gjøres? Finner ikke manualen ... Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Nå har jeg gått til anskaffelse av XBOX 360 og bildet ser utrolig bra ut sammen med min 32" MCHK. Etter noen ukers bruk av TV'en er jeg veldig fornøyd med kjøpet mitt! Redd for at det blir mye BioChock på kveldene framover Lenke til kommentar
cFc Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Isbilen, jeg tror du må kjøpe en scart som har både ut og inn funskjon, det skal være en liten bryter som du kan switche mellom inn og ut på. Denne finner du nok på Clas Olson (vet at det er en H inni der), tror jeg. Men må man da ha en scart inn fra dvd/ps2/3 også en ut i tillegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå