Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
på ybs.no står det at alle tv'er ble sendt i løpet av i dag og i går, men på profilen min står det at ordren ikke er sendt. Dette er da mchk, for de har aldri endret det til mcgi.

 

noen som vet om det er fremsiden eller ordrestatusen som stemmer? (noen som har sendt mail eller noen fra tatung/ybs)

9444872[/snapback]

Om du loggar deg inn på YBS sine sider og så går innpå ordren din, så kan du trykke på trackingnummeret (trur det er det dei kallar det). Då kjem du inn på Posten si pakkesporing, og då får du sjå om pakken din har kome seg ut på landevegen, og kor den i så fall har kome.

9446480[/snapback]

 

Om jeg hadde hatt et trackingnr så hadde jeg jo ikke sagt at den sto som ikke sendt.

:wallbash:

Lenke til kommentar

Balder:

 

EG har kjøpt minn gjennom stretto, men når eg ser på sporingsnr så står det kun melding om sending 060907 kl 17.18 Sandefjord? Kva vil det sei? Er den på veg eller har dei kun fått data fra Stretto?

-------

 

Då vil eg tru at den er på vegen sidan Posten kan spore den.

Veit ikkje om Stretto opplyser Posten om at ein pakke no er klar på sitt eige lager.

 

 

Satan så dårleg eg er til å mekke quoting sjølv!

Endret av rlidal
Lenke til kommentar
Om jeg hadde hatt et trackingnr så hadde jeg jo ikke sagt at den sto som ikke sendt.

:wallbash:

9447556[/snapback]

Ok, men eg hadde eit sporingsnummer lenge før den vart sendt ut i forrige veke.

Til opplysning så stod det då berre at sporing ikkje var tilgjengeleg, som sjølvklart er greitt i og med at eg visste at den ikkje var sendt.

Endret av rlidal
Lenke til kommentar
Balder:

 

EG har kjøpt minn gjennom stretto, men når eg ser på sporingsnr så står det kun melding om sending 060907 kl 17.18 Sandefjord? Kva vil det sei? Er den på veg eller har dei kun fått data fra Stretto?

-------

 

Då vil eg tru at den er på vegen sidan Posten kan spore den.

Veit ikkje om Stretto opplyser Posten om at ein pakke no er klar på sitt eige lager.

 

 

Satan så dårleg eg er til å mekke quoting sjølv!

9447585[/snapback]

 

Så ikke mekk quoting selv da. :)

Forøvrig så skriver du

TEXT [/quote*] (uten *), så får du en fin quote

 

Når det kommer opp 'mottatt data om sending' så betyr det at informasjon om pakken er sendt til posten, men at pakken ennå ikke er ankommet første registreringspunkt. Det betyr at den fortsatt ligger hos avsender eller at den er på tur til Posten.

 

Ørjan...

Lenke til kommentar

Er det mulig å koble fra høyttalerene på MCGIen (fysisk av skjermen, eller bare koble fra strømmen)? Min høyre høyttalerdel spraker som et hælvette selvom lyden er 0 eller mute. Jeg har eksterne høyttalere jeg kan bruke, men da må spenninga til de påmonterte av for at det skal bli levelig. Vil nødig levere skjermen tilbake på reklamasjon.

 

Ang. kvaliteten på analoge kabelsignaler er den som nevnt tidligere i tråden, relativt laber, men helt akseptabel hvis du ikke er videofil.

Lenke til kommentar
Er det mulig å koble fra høyttalerene på MCGIen (fysisk av skjermen, eller bare koble fra strømmen)?  Min høyre høyttalerdel spraker som et hælvette selvom lyden er 0 eller mute.  Jeg har eksterne høyttalere jeg kan bruke, men da må spenninga til de påmonterte av for at det skal bli levelig.  Vil nødig levere skjermen tilbake på reklamasjon.

 

Ang. kvaliteten på analoge kabelsignaler er den som nevnt tidligere i tråden, relativt laber, men helt akseptabel hvis du ikke er videofil.

9448062[/snapback]

 

hehe videofil :cool:

Lenke til kommentar
Noen stor forskjell på V32MCHK og V32MCGI?

9448469[/snapback]

tror det ar flere innganger, og avtakbare høyttalere som var det viktigste

ellers står forskjellene her: http://tatung.no/produkter.html og det virker som at 1:1 pixelmapping til DVI bare er å finne på MCGI, men er ikke sikker

edit: virker ikke som at det var flere innganger

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH

For de som skulle bo i nærheten av Elverum, så har de fremdeles MCHK på spaceworld på senteret, til ca 5500.- Dyrt, men muligheten er iallefall der.

EDIT: -ved nærmere ettertanke hadde den vel sølvkant på seg, så da var det vel -EE1-versjonen med tuner, så da er ikke prisen så ille.

 

Jeg for min del venter heller på min MCGI som ble sendt igår fra Deal.no, til ca 4490.- + 192.- i frakt.

Endret av Slettet-45jaQkrH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...