Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
.....

Dimension          764.6mm * 582mm * 240mm-     964.8mm * 582.4mm * 280mm

Net Weight                                   19kg-                    22,2kg

9435201[/snapback]

 

Er det bare jeg som har reagert på hvor bred de opplyser MCGI tven til å være. Tatung skriver at tven er 31.5 tommer i diagonalen. Dette er tilnæremet 80 cm. Dermed gir dette en skjerm som er ca 70 cm bred og dermed 26 cm kortere enn tven...

 

Tror ikke vi kan stole helt på hva de skriver om spesifikasjonene til tven. Har sjekket på tatung.com og nettforhandlere i utlandet. Alle skriver at den 96cm bred som trossalt er feil...

 

Jaja, satser på at det bare er noen som ikke kan matte eller måle som har skrevet spesifikasjoene.

Endret av Fjoggen
Lenke til kommentar
.....

Dimension          764.6mm * 582mm * 240mm-     964.8mm * 582.4mm * 280mm

Net Weight                                   19kg-                    22,2kg

9435201[/snapback]

 

Er det bare jeg som har reagert på hvor bred de opplyser MCGI tven til å være. Tatung skriver at tven er 31.5 tommer i diagonalen. Dette er tilnæremet 80 cm. Dermed gir dette en skjerm som er ca 70 cm bred og dermed 26 cm kortere enn tven...

 

Tror ikke vi kan stole helt på hva de skriver om spesifikasjonene til tven. Har sjekket på tatung.com og nettforhandlere i utlandet. Alle skriver at den 96cm bred som trossalt er feil...

 

Jaja, satser på at det bare er noen som ikke kan matte eller måle som har skrevet spesifikasjoene.

9436792[/snapback]

Kan godt måle når jeg kommer hjem. :)

Lenke til kommentar

Då har YBS.no sendt ut sine tv-ar iallfall. Min er i Arendal no og gledar seg berre til å å kome til det vakre vestland.

 

YBS sin policy i denne saka var å berre sende tv-ane ut, utan å spørje kundane fyrst. Det er vel for så vidt greit det, men då får tv-en iallfall vera like god (eller betre).

Lenke til kommentar
pcutstyr hadde ein heilt annan policy, dei sa ingenting ifrpå til kundene og når eg spurte så tilbydde dei bare å endre bestillingen mot at eg betalte eit mellomlegg.

9438808[/snapback]

Dårleg. Kor mykje vart mellomlegget på?

Kanskje du kunne rapportert det inn til Tatung. Det er trass alt dei som har bestemt at MCGI skulle tilbys, til same pris, til kundar som hadde bestilt MCHK.

Lenke til kommentar
på ybs.no står det at alle tv'er ble sendt i løpet av i dag og i går, men på profilen min står det at ordren ikke er sendt. Dette er da mchk, for de har aldri endret det til mcgi.

 

noen som vet om det er fremsiden eller ordrestatusen som stemmer? (noen som har sendt mail eller noen fra tatung/ybs)

9444872[/snapback]

Om du loggar deg inn på YBS sine sider og så går innpå ordren din, så kan du trykke på trackingnummeret (trur det er det dei kallar det). Då kjem du inn på Posten si pakkesporing, og då får du sjå om pakken din har kome seg ut på landevegen, og kor den i så fall har kome.

Lenke til kommentar
på ybs.no står det at alle tv'er ble sendt i løpet av i dag og i går, men på profilen min står det at ordren ikke er sendt. Dette er da mchk, for de har aldri endret det til mcgi.

 

noen som vet om det er fremsiden eller ordrestatusen som stemmer? (noen som har sendt mail eller noen fra tatung/ybs)

9444872[/snapback]

Om du loggar deg inn på YBS sine sider og så går innpå ordren din, så kan du trykke på trackingnummeret (trur det er det dei kallar det). Då kjem du inn på Posten si pakkesporing, og då får du sjå om pakken din har kome seg ut på landevegen, og kor den i så fall har kome.

9446480[/snapback]

EG har kjøpt minn gjennom stretto, men når eg ser på sporingsnr så står det kun melding om sending 060907 kl 17.18 Sandefjord? Kva vil det sei? Er den på veg eller har dei kun fått data fra Stretto?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...