Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle ønske av pcutstyr.no kunne gi meg noko info eg... Bestilte sist uke og har fortsatt ikkje hørt noko om når dei får han inn eller eventuelt erstatteren:(

9424437[/snapback]

samme her, bestilte hos mpx.no for over 2 uker siden....

edit: så ser jeg at den er bekreftet den 10. sep.....ser ut for at det blir mchk... :)

Endret av engjac
Lenke til kommentar
Skulle ønske av pcutstyr.no kunne gi meg noko info eg... Bestilte sist uke og har fortsatt ikkje hørt noko om når dei får han inn eller eventuelt erstatteren:(

9424437[/snapback]

edit: så ser jeg at den er bekreftet den 10. sep.....ser ut for at det blir mchk... :)

9425329[/snapback]

Det blir nok ikkje MCHK. Det er heil umuligt viss ikkje MPX.NO kan trylle. Det blir nok MCGI på deg også.

Lenke til kommentar

Unskyld hvis dette er spurt om før, men gidder ikke å lese gjennom 50sider.

Hvordan oppskalere man dvd filmer til 720p? Har tv'en tilkoblet en dvd-spiller med HDMI kabel.

BTW fikk faktisk kjøpt MCHK i den lokale elektrosjappa idag :)

Endret av CHB3
Lenke til kommentar

9424437[/snapback]

9425329[/snapback]

Det blir nok ikkje MCHK. Det er heil umuligt viss ikkje MPX.NO kan trylle. Det blir nok MCGI på deg også.

9425456[/snapback]

mener jeg leste noen sider bak i tråden at noen hadde fått mail fra mpx om at de hadde vært heldig å fått tak i noen mchk'er :)

ville i såfall vært frekt om jeg fikk tilsendt en mcgi uten å ha fått en mail eller telefon om det først...

Endret av engjac
Lenke til kommentar

mener jeg leste noen sider bak i tråden at noen hadde fått mail fra mpx om at de hadde vært heldig å fått tak i noen mchk'er  :)

ville i såfall vært frekt om jeg fikk tilsendt en mcgi uten å ha fått en mail eller telefon om det først...

9426927[/snapback]

Kanskje du sikter til meg...

Jeg fikk følgende fra mpx:

Vi har vært så heldige at vi har fått tak i et parti av denne modellen igjen. Kommer på lager om ca. en uke grunnet transport.

Det skrev mpx i mail den 30.8. Så vidt jeg forstår har de fått inn noen av den opprinnelige modellen. Jeg bestilte i alle fall den midt i august.

Lenke til kommentar

mener jeg leste noen sider bak i tråden at noen hadde fått mail fra mpx om at de hadde vært heldig å fått tak i noen mchk'er  :)

9426927[/snapback]

Kanskje du sikter til meg...

Jeg fikk følgende fra mpx:

Vi har vært så heldige at vi har fått tak i et parti av denne modellen igjen. Kommer på lager om ca. en uke grunnet transport.

Det skrev mpx i mail den 30.8. Så vidt jeg forstår har de fått inn noen av den opprinnelige modellen. Jeg bestilte i alle fall den midt i august.

9427271[/snapback]

ja d va vell rundt den tiden jeg også bestilte, kansje nærmere den 20.sep....

merkelig at jeg ikke har fått noen mail, husker jeg bestilte to dager før det kom opp at den var ute av produksjon...

Endret av engjac
Lenke til kommentar
Ser at MCGI har en svartid på 10ms, mens MCHK har 8ms. Hva vil dette egentlig si? Vil det være merkbar forskjell i kvalitet, og i såfall på hvilken måte?

9427420[/snapback]

det vil si hvor rask skjermen er til å oppdaterer bildet, altså jo lavere, jo bedre...men vil ikke tro 10 ms og 8 ms vil gjøre noen synlig forskjell...

altså jo høyere ms det er, jo mer etterslep vil det bli

Endret av engjac
Lenke til kommentar

9424437[/snapback]

9425329[/snapback]

9425456[/snapback]

Høh? Trylle? Er det tomt for denne pcen overalt? Går jo ann at hele landet får inn en ny skipping av tven.

V32MCHK er bekreftet hos XD.no også nå :D Da er det bare 6 dager igjen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...