ErlendRU Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Skal hente tven innen noen timer, men har mistet internetten hjemme. Satser på at den kommer tilbake i løpet av kvelden, da lover jeg bilder og greier i så fall.. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Skulle ønske av pcutstyr.no kunne gi meg noko info eg... Bestilte sist uke og har fortsatt ikkje hørt noko om når dei får han inn eller eventuelt erstatteren:( Lenke til kommentar
krillee Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Skulle ønske av pcutstyr.no kunne gi meg noko info eg... Bestilte sist uke og har fortsatt ikkje hørt noko om når dei får han inn eller eventuelt erstatteren:( 9424437[/snapback] samme her, bestilte hos mpx.no for over 2 uker siden.... edit: så ser jeg at den er bekreftet den 10. sep.....ser ut for at det blir mchk... Endret 4. september 2007 av engjac Lenke til kommentar
balder Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Skulle ønske av pcutstyr.no kunne gi meg noko info eg... Bestilte sist uke og har fortsatt ikkje hørt noko om når dei får han inn eller eventuelt erstatteren:( 9424437[/snapback] samme her, bestilte hos mpx.no for over 2 uker siden.... edit: så ser jeg at den er bekreftet den 10. sep.....ser ut for at det blir mchk... 9425329[/snapback] Det blir nok ikkje MCHK. Det er heil umuligt viss ikkje MPX.NO kan trylle. Det blir nok MCGI på deg også. Lenke til kommentar
balder Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er det nokon som kan svare meg på om denne MCHG er kjempe bra på parabolsignal eller er det som å sjå russisk tv(dystert)? Eg er kresen. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Da var DVI-VGA adapter hentet og kan bare si at VGA er veldig mye smoothere enn S-video, men det visste vel de fleste fra før. Det gikk dog helt greit å bruke S-video også, men som sagt VGA er bedre. Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Unskyld hvis dette er spurt om før, men gidder ikke å lese gjennom 50sider. Hvordan oppskalere man dvd filmer til 720p? Har tv'en tilkoblet en dvd-spiller med HDMI kabel. BTW fikk faktisk kjøpt MCHK i den lokale elektrosjappa idag Endret 4. september 2007 av CHB3 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 unnskyld hvis dette er spurt om før, men gidder ikke å lese gjennom 50sider.Hvordan oppskalere man dvd filmer til 720p? Har tv'en tilkoblet en dvd-spiller med HDMI kabel. dette er det vel DVD spilleren som gjør, så samt den støtter dette Lenke til kommentar
krillee Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Skulle ønske av pcutstyr.no kunne gi meg noko info eg... Bestilte sist uke og har fortsatt ikkje hørt noko om når dei får han inn eller eventuelt erstatteren:( 9424437[/snapback] samme her, bestilte hos mpx.no for over 2 uker siden.... edit: så ser jeg at den er bekreftet den 10. sep.....ser ut for at det blir mchk... 9425329[/snapback] Det blir nok ikkje MCHK. Det er heil umuligt viss ikkje MPX.NO kan trylle. Det blir nok MCGI på deg også. 9425456[/snapback] mener jeg leste noen sider bak i tråden at noen hadde fått mail fra mpx om at de hadde vært heldig å fått tak i noen mchk'er ville i såfall vært frekt om jeg fikk tilsendt en mcgi uten å ha fått en mail eller telefon om det først... Endret 4. september 2007 av engjac Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 mener jeg leste noen sider bak i tråden at noen hadde fått mail fra mpx om at de hadde vært heldig å fått tak i noen mchk'er ville i såfall vært frekt om jeg fikk tilsendt en mcgi uten å ha fått en mail eller telefon om det først... 9426927[/snapback] Kanskje du sikter til meg... Jeg fikk følgende fra mpx: Vi har vært så heldige at vi har fått tak i et parti av denne modellen igjen. Kommer på lager om ca. en uke grunnet transport. Det skrev mpx i mail den 30.8. Så vidt jeg forstår har de fått inn noen av den opprinnelige modellen. Jeg bestilte i alle fall den midt i august. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) mener jeg leste noen sider bak i tråden at noen hadde fått mail fra mpx om at de hadde vært heldig å fått tak i noen mchk'er ville i såfall vært frekt om jeg fikk tilsendt en mcgi uten å ha fått en mail eller telefon om det først... 9426927[/snapback] Kanskje du sikter til meg... Jeg fikk følgende fra mpx: Vi har vært så heldige at vi har fått tak i et parti av denne modellen igjen. Kommer på lager om ca. en uke grunnet transport. Det skrev mpx i mail den 30.8. Så vidt jeg forstår har de fått inn noen av den opprinnelige modellen. Jeg bestilte i alle fall den midt i august. 9427271[/snapback] ja d va vell rundt den tiden jeg også bestilte, kansje nærmere den 20.sep.... merkelig at jeg ikke har fått noen mail, husker jeg bestilte to dager før det kom opp at den var ute av produksjon... Endret 4. september 2007 av engjac Lenke til kommentar
balder Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er det nokon som kan svare meg på om denne MCHG er kjempe bra på parabolsignal eller er det som å sjå russisk tv(dystert)?Eg er kresen. 9425467[/snapback] Kan dere svare på dette? Eller er den ikkje så bra på dette? Lenke til kommentar
StrawhatLuffy Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ser at MCGI har en svartid på 10ms, mens MCHK har 8ms. Hva vil dette egentlig si? Vil det være merkbar forskjell i kvalitet, og i såfall på hvilken måte? Lenke til kommentar
krillee Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Ser at MCGI har en svartid på 10ms, mens MCHK har 8ms. Hva vil dette egentlig si? Vil det være merkbar forskjell i kvalitet, og i såfall på hvilken måte? 9427420[/snapback] det vil si hvor rask skjermen er til å oppdaterer bildet, altså jo lavere, jo bedre...men vil ikke tro 10 ms og 8 ms vil gjøre noen synlig forskjell... altså jo høyere ms det er, jo mer etterslep vil det bli Endret 4. september 2007 av engjac Lenke til kommentar
cFc Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Skulle ønske av pcutstyr.no kunne gi meg noko info eg... Bestilte sist uke og har fortsatt ikkje hørt noko om når dei får han inn eller eventuelt erstatteren:( 9424437[/snapback] samme her, bestilte hos mpx.no for over 2 uker siden.... edit: så ser jeg at den er bekreftet den 10. sep.....ser ut for at det blir mchk... 9425329[/snapback] Det blir nok ikkje MCHK. Det er heil umuligt viss ikkje MPX.NO kan trylle. Det blir nok MCGI på deg også. 9425456[/snapback] Høh? Trylle? Er det tomt for denne pcen overalt? Går jo ann at hele landet får inn en ny skipping av tven. V32MCHK er bekreftet hos XD.no også nå Da er det bare 6 dager igjen Lenke til kommentar
Prebelure Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Som sagt kan man kjøpe MCHK fra Ardata.no Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ser at MCGI har en svartid på 10ms, mens MCHK har 8ms. Hva vil dette egentlig si? Vil det være merkbar forskjell i kvalitet, og i såfall på hvilken måte? 9427420[/snapback] Hvor ser du dette? På Tatungs hjemmesider står det jo 8 ms. Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Er dette [link] en fin kable å bruke for å koble pc'en til tv'en?? 9424332[/snapback] Noen som kan svare på dette?? Endret 5. september 2007 av EirikO Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 hvis dvi skal ut fra pc og vga inn i tv'n, så ja det blir vel det samme som en vanlig dvi-vga overgang. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 hvis dvi skal ut fra pc og vga inn i tv'n, så ja det blir vel det samme som en vanlig dvi-vga overgang. 9431291[/snapback] Får jeg noe bedre bilde med DVI-VGA i forhold til VGA-VGA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå