bobhundv Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Dere har vel ikke noen ide om jeg bør velge den nye tatungen eller denne: Toshiba 32A3000P? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=806990&hl= Er liksom kjekt å bare kunne løpe bort til elkjøp og kjøpe denne til 5000 9412246[/snapback] Et lite tips: Tatung forhandles av Datakjeden, som har flere fysiske butikker. 9413632[/snapback] men de er vel tomme på 1-2-3. jeg kjøpte min på datakjeden i trondheim, var tomt men så plutselig fikk de at på lager ringte de hadde 8 igjen. dro å handlet med en gang. var inne på sia dems et par dager etter på da var det tomt. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) takkar :!: for bare håpe at de får inn en tilsvarende tatung til samme pris snart da edit: bare for å få dette helt bekreftet og ute av verden: var det slik at tatung har sluttet å produsere V32-MCHK, og skal heller gå over til nyere? Endret 2. september 2007 av gormers Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) 32" MCGI, som alle netbutikkene har lagt ut forventet leveringstid til denne uken, kommer til å koste 4495,- hos komplett i første omgang, dette fikk jeg bekfreftet av komplett nettopp. Komplett har satt forventet, men ubekreftet leveringstid av denne, til 08.09, altså førstkommende Lørdag. Edit: MCGI er altså "storebror" av MCHK, med samme panel, men med lydutgang, og sikkert et par andre ekstra ting? Endret 2. september 2007 av christer-R Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Flott takk, nå er jeg helt sikker :!: (altså vet jeg hva jeg skal kjøpe) Endret 2. september 2007 av gormers Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det jeg ikke skjønner er hvordan MCGI kan ha samme panel og greier som MCHK når 37" faktisk heter MCGI den også. Ville det ikke være logisk MCGI 32" da bygger på 37" som igjen er dårligere enn MCHK? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Det er jo logisk at de har samme panel, da de lager endel fler panel enn "hele" tvér, iogmed at de produserer panel til andre tv-produsenter også. Eller? Går opp i hodet mitt iallefall Altså, det jeg prøver å si; Hva er vitsen med å lage nye panel til MCGI, når de kan bruke panelet de bruker på MCHK? Endret 3. september 2007 av christer-R Lenke til kommentar
Livert Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Jeg har den grå varianten, og når jeg kobler til datamaskina med HDMI - DVI, så kutter TVen en cm i kantene. Noen med samme problem som har en løsning? Min venn som har den sorte varianten har ikke dette problemet. Endret 3. september 2007 av Livert Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det er jo logisk at de har samme panel, da de lager endel fler panel enn "hele" tvér, iogmed at de produserer panel til andre tv-produsenter også. Eller? Går opp i hodet mitt iallefall Altså, det jeg prøver å si; Hva er vitsen med å lage nye panel til MCGI, når de kan bruke panelet de bruker på MCHK? 9415739[/snapback] Det er en mulighet det, men synes ike det er så veldig logisk i forhold til navnet akkurat. Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Etter hva jeg skjønner har komplett fått inn V32MCGI! Står i min bestilling at den skal sendes i løpet av dagen.. Spennende... Endret 3. september 2007 av EirikO Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Det er jo logisk at de har samme panel, da de lager endel fler panel enn "hele" tvér, iogmed at de produserer panel til andre tv-produsenter også. Eller? Går opp i hodet mitt iallefall Altså, det jeg prøver å si; Hva er vitsen med å lage nye panel til MCGI, når de kan bruke panelet de bruker på MCHK? 9415739[/snapback] Det er en mulighet det, men synes ike det er så veldig logisk i forhold til navnet akkurat. 9415959[/snapback] MCGI er en familie TV serie! En TV er jo også et møbbel! Og mange vil at soveromsTV og StueTV skal ha samme design! TAUNG HAR EN REKKE MODELLER. I Norge selges 32" MCGI og MCHK! Som du ser av spesifikasjoner er de jo ganske like. Komplett har valgt å gjøre et stunt på MCHK modellen! Noe vi ikke ville kunne gjøre på MCGI! Uansett så er det et knallkjøp Endret 3. september 2007 av christer-R Lenke til kommentar
balder Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Kan den første som får denne MCGI gi ein liten omtale inne på denne siden? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Har nå bestemt meg for å bestille MCGI på komplett, så jeg kan hente den der i morgen. Gleder meg. Tar sjansen på at dette er et godt kjøpt altså. Edit: Da var den bestilt! Må hente den i mårra da, synd jeg ikke tenkte på det litt før, så kunne jeg ha henta den i dag. Endret 3. september 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ååå, jeg vil også ha den nå Må vente til jeg får lønn, som EGENTLIG skulle komme idag. Lenke til kommentar
rlidal Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Frå YBS.no: Torsdag 6/9 får vår leverandør inn Tatungs nye modell, V32MCGI. Den har samme spesifikasjon, men dog en nyere monitor. Prisen er i utgangspunktet noe høyere, men dere som allerede har bestilt TV'en betaler selvsagt ikke noe ekstra. Då ordnar det seg snart for oss YBS-kundar òg. Vil nesten at det skal drøye litt sånn at folk får litt erfaring med TV-en... Men kva betyr det når dei skriv at MCGI har ein "nyere monitor"? Lenke til kommentar
balder Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Har nå bestemt meg for å bestille MCGI på komplett, så jeg kan hente den der i morgen. Gleder meg. Tar sjansen på at dette er et godt kjøpt altså. Edit: Da var den bestilt! Må hente den i mårra da, synd jeg ikke tenkte på det litt før, så kunne jeg ha henta den i dag. 9418276[/snapback] Har du fått bekreftelse på at du kan hente den i morgen? Viss du får den i morgen kan du komme med ein omtale av tv'en? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Har nå bestemt meg for å bestille MCGI på komplett, så jeg kan hente den der i morgen. Gleder meg. Tar sjansen på at dette er et godt kjøpt altså. Edit: Da var den bestilt! Må hente den i mårra da, synd jeg ikke tenkte på det litt før, så kunne jeg ha henta den i dag. 9418276[/snapback] Har du fått bekreftelse på at du kan hente den i morgen? Viss du får den i morgen kan du komme med ein omtale av tv'en? 9418869[/snapback] Jaja, når den er på lager kan jeg hente den i løpet av 4 timer eller noe i hentebua, men siden jeg bestilte ganske seint må jeg hente den i morgen. Jepp, lover at det blir bilder og "omtale" (selv om jeg kanskje ikke er det beste på det).. Blir dog vanskelig for meg og få sammenlignet med MCHK da, synes det er litt av greia her også. Gleder meg veldig hvertfall! Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Flott om noen av dere som har planer om å handle en MCGI har en kompis eller noe med MCHK, og får sett disse side ved side! Lenke til kommentar
Byakko-kun Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ang. det som står på ybs.no sin forside så står det faktisk at tv'en er på lager inne på nettbutikken, selv om det står at de får dem den 6. Hvorfor sender de ikke ut nå da? Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det stod den 6. hos komplett også, men de har fått den på lager og har sendt ut TV'er i dag. Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Er dette [link] en fin kable å bruke for å koble pc'en til tv'en?? Endret 4. september 2007 av EirikO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå