rlidal Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Nåværende MCHK vil som sagt ikke leveres. Kunden får tilbud om MCGI i løpet av uken. NY MCHK kommer slutten sept. begynnelsen av oktober og heter V32MCAK. ---------------------------------------------------- Og det var det siste eg har fått høyre frå Tatung. Vil igjen gje skryt for rask og presis informasjon. Men dårleg at me ikkje har fått høyre noko om at MCHK skulle takast ut av produksjon før no. Virkar som kommunikasjonen mellom forhandlar og leverandør har vore fråverande. Lenke til kommentar
Laxaa Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Flott at tilbudet kommer i løpet av uken. Har selv sendt mail til Tatung om dette, men har ikke fått svar ennå. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Så, de som er på venteliste hos f.eks datakjeden vil få tilbud om MCGI, for det kommer ingen flere MCHK? Hadde vært genialt om MCGI er i utgangspunktet samme TV med bedre tilkoblingsmuligheter og bedre design (synes jeg), men det er jo det som er spørsmålet da. Er det noe kvalitetsforskjell? Dette kan vi sikkert ikke få vite før mange har kjøpt den men. Endret 28. august 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Laxaa Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) I følge rlidal(eller Tatung, siden det var der han fikk informasjonen fra), så er samme type panel benyttet i de to TV'ene. Endret 28. august 2007 av Laxaa Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 I følge rlidal(eller Tatung, siden det var der han fikk informasjonen fra), så er samme type panel benyttet i de to TV'ene. 9377209[/snapback] Det er vel og bra at panelet er det samme, men er elektronikken like god eller bedre i den nye modellen? Lenke til kommentar
Laxaa Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Den bør være det, siden det er en dyrere TV, men du kan f.eks maile Tatung ang. dette, hvis du er usikker. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg tror det ikke før jeg får se det for å si det sånn. Lenke til kommentar
rlidal Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Den bør være det, siden det er en dyrere TV, men du kan f.eks maile Tatung ang. dette, hvis du er usikker. 9377249[/snapback] Ser òg at responstida til MCGI er satt til 10 ms mot MCHKs 8 ms. Er dette berre flisespikkeri (for eit ord) eller kan det utgjere ein forskjell? Lenke til kommentar
Laxaa Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Skal i alle fall ta en for laget Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Den bør være det, siden det er en dyrere TV, men du kan f.eks maile Tatung ang. dette, hvis du er usikker. 9377249[/snapback] Ser òg at responstida til MCGI er satt til 10 ms mot MCHKs 8 ms. Er dette berre flisespikkeri (for eit ord) eller kan det utgjere ein forskjell? 9377288[/snapback] Jeg har en liten mistanke om at V32MCGI bruker samme panel og elektronikk som V37MCGI. De har jo også samme design. V37MCGI har blitt omtalt som blassere og med dårligere sortnivå i forhold til V32MCHK. Lenke til kommentar
rlidal Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Den bør være det, siden det er en dyrere TV, men du kan f.eks maile Tatung ang. dette, hvis du er usikker. 9377249[/snapback] Det er nettopp det eg òg meinar. Den bør så absolutt vera det, men det er det vel ingen av oss som kan vite før me får den levert heim til oss, og kan byrje å gjere oss erfaringar. Akkurat det var det som gjorde det så "trygt" å hive seg på MCHK-bølgja. Har du nokon gong sett eit så godt salsargument som denne tråden faktisk er? Heilt fantastisk reklame for Tatung. Skal i alle fall ta en for laget 9377249[/snapback] Hehe, det er akkurat det eg var ute etter. Endret 28. august 2007 av rlidal Lenke til kommentar
rlidal Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Den bør være det, siden det er en dyrere TV, men du kan f.eks maile Tatung ang. dette, hvis du er usikker. 9377249[/snapback] Ser òg at responstida til MCGI er satt til 10 ms mot MCHKs 8 ms. Er dette berre flisespikkeri (for eit ord) eller kan det utgjere ein forskjell? 9377288[/snapback] Jeg har en liten mistanke om at V32MCGI bruker samme panel og elektronikk som V37MCGI. De har jo også samme design. V37MCGI har blitt omtalt som blassere og med dårligere sortnivå i forhold til V32MCHK. 9377315[/snapback] Ser no at på produkt-framsida til Tatung så er V32MCGI opplyst til å ha 8 ms responstid, medan i sjølve produktbeskrivelsen så er det opplyst 10 ms. Vert skeptisk til sånt òg eg. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Dere som sier at det er forskjell på responstid, dere ser ikke bare på forskjellige TV-er da? V32MCGI ED1 har 10ms responstid, og V32MCGI har 8 ms responstid. Lenke til kommentar
rlidal Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Dere som sier at det er forskjell på responstid, dere ser ikke bare på forskjellige TV-er da? V32MCGI ED1 har 10ms responstid, og V32MCGI har 8 ms responstid. 9377645[/snapback] http://www.tatung.no/files/specifications/...2MCGIAnalog.pdf Her står det iallfall 10 ms, medan her, http://www.tatung.no/produkter.html står det 8 ms. Og då er det den same tv-en det er snakk om. Lenke til kommentar
rlidal Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 jeg er litt forvirret her...jeg har bestilt på mpx når det stod ubekreftet, så jeg vil få tilbud om denne mcgi snart, men hvis jeg takker nei og venter så får jeg heller mcak? hva er forskjellen på mcak og mcgi? Jeg ser at det står at mcak er etterfølgeren til mchk men hva med mcgi? er ikke den også på en måte etterfølgeren til mchk?? Forvirret...... 9377555[/snapback] Eg forstår det så absolutt ikkje sånn. Tilbodet gjeld kun sånn at dei som har bestilt MCHK vil få tilbod om å få MCGI til same pris. Den nye modellen, MCAK, kjem til hausten. Dette opplyste Tatung om sikkert berre som ein forklaring til kvifor MCHK er ute av marknaden no. Det var då mi personlege tolking Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Vil MCAK være en ny of forbedret tv til samme pris tror dere? høyere kontrast osv.? da venter jeg heller på den, bare prisen ikke overstiger 4500 =/ Lenke til kommentar
Byakko-kun Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 da venter jeg på en guide til å optimalisere bildet på mcgi =p asap plz lol Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Veit ikke hvilken det er du har, men du kan få settingsene til min tatung er vel noen lunde det samme? Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Kordan tolker dere utalelsen frå Tatung, er 32" mcgi til samme pris som MCHK eit tilbud bare til dei som står på venteliste eller for alle ?? Kjekt å vite sånn at eg eventuelt kan komme meg på ein venteliste... Lenke til kommentar
rlidal Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Kordan tolker dere utalelsen frå Tatung, er 32" mcgi til samme pris som MCHK eit tilbud bare til dei som står på venteliste eller for alle ?? Kjekt å vite sånn at eg eventuelt kan komme meg på ein venteliste... 9379843[/snapback] Eg tolkar det sånn at det berre er dei som har bestilt som skal få dette tilbodet. Så om det går an å utnytte det no, så vil eg berre slenge meg på. Det verste som kan skje er vel at du ikkje får kjøpt MCHK (og det får du jo ikkje uansett). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå