Skogslik Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Har ett problem når eg kobler til Xbox 360 her. Kobler til med komponent kabelen som følgte med når eg kjøpte min Xbox 360. eg får lyd men ikkje bilde :S og skal det være på kanalen som heter YUV?` Håper på svar Endret 19. august 2007 av gas Lenke til kommentar
laslonlineno Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ja du skal bruke YUV. Nå kjenner ikke jeg Xbox. Men det kan hende du må velge komponent som utgangssignal. Man må det på de fleste dvd spillere Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Nettopp vært på Datakjeden Trondheim og bestilt. Kom på 3995,- ferdig levert på døra. (quak fadderrabatt.) Sitter og venter på at de skal komme så det blir tv på hybelen. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Nettopp vært på Datakjeden Trondheim og bestilt. Kom på 3995,- ferdig levert på døra. (quak fadderrabatt.) Sitter og venter på at de skal komme så det blir tv på hybelen. 9321981[/snapback] Hva betyr "quak fadderrabatt"? Hvorfor fikk du den så billig? Jeg prata med en forhandler her, og han sa at han ikke kunne matche nettpris, så det ble 5000kr. Men du har jo under nettpris! Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Nettopp starta på Hist og quak er fadderordningen der. Også var jeg innom på lørdag og så at dom hadde spesialpris på den for quak så jeg stakk bortomatt i dag. Dom sto å pakka ut 7paller eller noe med tver dom hadde fått i dag. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Er det noen som kan anbefale en DVD-spiller til bruk med denne TV-en og et middels surround-anlegg? Jeg regner med det blir denne receiveren. Lenke til kommentar
Doffeloffen Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hvordan er egentlig Tatung TV'en på bevegelser? Blir det mye etterslep osv? Hakker bildet når kameraet beveger seg osv? Hvis det er bra blir det nok Tatung på meg også gitt :!: Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Har nå hentet min Tatung, men jeg har noen problemer. Når jeg kobler til min DVD-spiller via scart eller composite blir bildet bare uklart, fargene smelter sammen og det er for det meste sort/hvitt. Noen som vet hva problemet kan være? Det var ikke slik med min gamle TV. DVD-spilleren er forholdsvis gammel og av merket Kiss DP-1500 Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Har nå hentet min Tatung, men jeg har noen problemer. Når jeg kobler til min DVD-spiller via scart eller composite blir bildet bare uklart, fargene smelter sammen og det er for det meste sort/hvitt. Noen som vet hva problemet kan være? Det var ikke slik med min gamle TV. DVD-spilleren er forholdsvis gammel og av merket Kiss DP-1500 9331029[/snapback] Kan det ha noe med om signalet ut er PAL eller NTSC? Prøvde det på min Pioneer DV-370 men eneste forskjellen var en litt mer kornete oppløsning på NTSC.. Jeg kjører på component, prøvde så vidt SCART når jeg først kjøpte TV'en men det var før jeg begynte å justere instillingene på TV'en... ...prøvde nå med SCART, omtrendt like godt bilde. Vet ikke helt hva det kan være da.. Har ikke forsøkt composite ..hmm, var ikke mye til hjelp - sorry! JrRRr Oppdatert: Har nå sjekket. Hvis jeg satt DVD spilleren til å sende S-video signal over scart, så fikk jeg bare et sort-hvitt bilde selv om jeg prøvde å endre signaltypen på TV'en.. Endret 21. august 2007 av JrRRr Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Takk for hjelpen, feilen var selvfølgelig at DVD'ens signaler sto på S-video og ikke scart. Nå fungerer det utmerket. Lenke til kommentar
Laxaa Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Gah. Bestilte for over en uke siden, men PS Data har fortsatt ikke fått den inn på lager. Ser også at komplett ikke har den inne heller. Er etterspørselen virkelig så stor? Lenke til kommentar
krillee Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Da var en tatung 32 " bestilt hos mpx Gleder meg, men jeg må dog vente litt, var ikke forventet på lager før den 29'ende.... Så at tollposten hadde steget til 399, men det er jo fortsatt ikke ille... bestilte pc på samme pakke og frakten ble den samme Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Skuffa over leveringa til denne TVen. Bestilte ca. 15.August, og skulle da få den innen en 3dagers tid. Men så ble datoen utsatt til 22, deretter 27 og så den 29... For noe tull, synes produsenten skulle greid å produsere nok Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Skuffa over leveringa til denne TVen. Bestilte ca. 15.August, og skulle da få den innen en 3dagers tid. Men så ble datoen utsatt til 22, deretter 27 og så den 29... For noe tull, synes produsenten skulle greid å produsere nok 9337984[/snapback] Problemer for de fleste produsenter er vel kanskje det å vite hva "nok" er. Tatung hadde kanskje ikke regnet med at de skulle selge en så mye som de har gjort i Norge. Men jupp, er surt å vente på bestillinger. Har ventet på min Nokia 6120 i 2 uker nå :S Enda ubekreftet :S Lenke til kommentar
cFc Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg venter også på denne tven, bestilt fra XD.no. Det virker som at alle er utsolgte her, komplett, xd og mpx. Populær tv altså! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) eg instalerte kanaler første gang eg brukte tvn, men det var ikkje her eg har tvn nå. og her er det jo ingen kanaler så eg må sikkert instalere dem på ny. MEN, kossen i ***** gjør eg det? det går vell ikkje så nå kan eg aldrig ha kanalar på tvn... *****. Endret 22. august 2007 av gas Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 eg instalerte kanaler første gang eg brukte tvn, men det var ikkje her eg har tvn nå. og her er det jo ingen kanaler så eg må sikkert instalere dem på ny. MEN, kossen i ***** gjør eg det? det går vell ikkje så nå kan eg aldrig ha kanalar på tvn... *****. 9339394[/snapback] Meny-->service-->aps-->start service-scan Slik vil jeg tro du fikser det. Lenke til kommentar
bobhundv Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 kjøpte meg en på datakjeden i forigårs, 4500, kurrant tv. men jeg savner en av og på bryter som slår strømmen HELT av. altså en hovedbryter. muligens bare jeg som er litt gammeldags, men liker ikke når ting står å lyser når det ikke er i bruk. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Kan jo alltids dra ut kontakten da Noen som vet hvor mye strøm som går med når den er i "hvilemodus"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå