vestlia Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Så det er ikke direkte utgang fra TVen for sånne kabler? Minijack funger ikke... Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Vil si det er ein tilvendingsak, kjente det godt på øynene når eg fikk min første lcd monitor og kjente det veldig godt dei første dagene med Tatungen. Nå merker eg det ikkje lenger og bruker Tatungen som ein vanlig pc monitor sitter 40cm frå skjermen fleire timer i strekk uten problemer. 9301207[/snapback] Sitter du 40cm fra 32"? Det er neppe bra for øynene. 9301866[/snapback] Kvifor skulle det vere noko verre enn ein vanlig lcd monitor ? 9302413[/snapback] Fordi en LCD-TV gjerne er langt mer lyssterk enn en LCD-monitor, og det at den i tillegg er vesentlig større. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Er det `HD` bilde når man bruker Komponent kabel? eller blir det ikkje `HD` før man bruker HDMI utgangen? Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Vil si det er ein tilvendingsak, kjente det godt på øynene når eg fikk min første lcd monitor og kjente det veldig godt dei første dagene med Tatungen. Nå merker eg det ikkje lenger og bruker Tatungen som ein vanlig pc monitor sitter 40cm frå skjermen fleire timer i strekk uten problemer. 9301207[/snapback] Sitter du 40cm fra 32"? Det er neppe bra for øynene. 9301866[/snapback] Kvifor skulle det vere noko verre enn ein vanlig lcd monitor ? 9302413[/snapback] Fordi en LCD-TV gjerne er langt mer lyssterk enn en LCD-monitor, og det at den i tillegg er vesentlig større. 9303905[/snapback] Lysstyrken ka jo justeres og kvifor skal størrelsen på skjerman gjøre det verre for øynene. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Kjøpte min fra MPX i dag. Ble tho den sølvfargede, men ga faen. Var samme prisen uansett. Noen som vet om TOLLPOST kjører i helgene? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Lysstyrken ka jo justeres og kvifor skal størrelsen på skjerman gjøre det verre for øynene. LCD skjermer ER lysere enn vanlige som oftest. Det kan være vanskelig å justere det ned uten å gjøre hele skjermen mørk (slik at "bildet" også blir mørkt. Har selv en forholdsvis ny skjerm fra DELL som tok litt tilvenningstid, og som var litt vrien når det gjaldt å stille inn lyset. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Kjøpte min fra MPX i dag. Ble tho den sølvfargede, men ga faen. Var samme prisen uansett. Noen som vet om TOLLPOST kjører i helgene? 9304182[/snapback] Hvordan fikk du til dette? MPX er jo utsolgt... Kjøpte den med tuner da? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Kjøpte min fra MPX i dag. Ble tho den sølvfargede, men ga faen. Var samme prisen uansett. Noen som vet om TOLLPOST kjører i helgene? 9304182[/snapback] Hvordan fikk du til dette? MPX er jo utsolgt... Kjøpte den med tuner da? 9304314[/snapback] Stemmer. Kjøpte den med tuner. (Ja, jeg vet jeg ikke har bruk for den). Samme pris og jeg synes den ser bedre ut. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Kjøpte min fra MPX i dag. Ble tho den sølvfargede, men ga faen. Var samme prisen uansett. Noen som vet om TOLLPOST kjører i helgene? 9304182[/snapback] Fikk min med Tollpost i dag den ble sendt i går, så veldig rask levering! men om dem leverer i helgene hvet eg ikkje Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Kjøpte min fra MPX i dag. Ble tho den sølvfargede, men ga faen. Var samme prisen uansett. Noen som vet om TOLLPOST kjører i helgene? 9304182[/snapback] Fikk min med Tollpost i dag den ble sendt i går, så veldig rask levering! men om dem leverer i helgene hvet eg ikkje 9304794[/snapback] Sweeet! Da får jeg den vertfall før jeg reiset på Games Convention i tyskland! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Kjøpte min fra MPX i dag. Ble tho den sølvfargede, men ga faen. Var samme prisen uansett. Noen som vet om TOLLPOST kjører i helgene? 9304182[/snapback] Fikk min med Tollpost i dag den ble sendt i går, så veldig rask levering! men om dem leverer i helgene hvet eg ikkje 9304794[/snapback] Sweeet! Da får jeg den vertfall før jeg reiset på Games Convention i tyskland! 9305196[/snapback] Ja det gjer du nok vetleguten Fekk min tv i går. Ser utrulig bra ut! Mangler bare ein PS3 nu :/ Lenke til kommentar
manbearpig Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg vurderer å kjøpe denne, men har noen spørsmål: Hvordan funker denne angående Xbox360? Er det noe poeng å kjøpe denne hvis jeg ikke har tenkt å koble til PC? Er det noen forhandlere man kan kjøpe og spørre ut spørsmål om denne? Elkjøp/Expert osv, eller må man kjøpe denne gjennom internet? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Jeg vurderer å kjøpe denne, men har noen spørsmål: Hvordan funker denne angående Xbox360?-Veldig bra Er det noe poeng å kjøpe denne hvis jeg ikke har tenkt å koble til PC? -Ja Er det noen forhandlere man kan kjøpe og spørre ut spørsmål om denne? Elkjøp/Expert osv, eller må man kjøpe denne gjennom internet? -Datakjeden og NetShop har lokaler du kan besøke 9307999[/snapback] Disse spørsmålene har blitt stilt flere ganger i denne tråden. Oppfordrer deg til å lese den i gjennom før du lager et innlegg. Gjelder for så vidt de XX-antall andre som har spurt om dette.. Endret 18. august 2007 av Nuffern Lenke til kommentar
Andreas2k Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hvordan er denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331212 VS Tatungen? Bestiller enten Hyundaien i dag eller stikker bort på datakjeden i morgen å kjøper tatungen.. Noen som kan gi meg litt hjelp ? Thanks, andy Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hvordan er denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331212 VS Tatungen?Bestiller enten Hyundaien i dag eller stikker bort på datakjeden i morgen å kjøper tatungen.. Noen som kan gi meg litt hjelp ? Thanks, andy 9315773[/snapback] lag en tråd om det, alle her elsker jo tatungen Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hvordan er denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331212 VS Tatungen?Bestiller enten Hyundaien i dag eller stikker bort på datakjeden i morgen å kjøper tatungen.. Noen som kan gi meg litt hjelp ? Thanks, andy 9315773[/snapback] lag en tråd om det, alle her elsker jo tatungen 9316417[/snapback] Den tråden finnes allerede :!: Lenke til kommentar
whom Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hvordan er denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331212 VS Tatungen?Bestiller enten Hyundaien i dag eller stikker bort på datakjeden i morgen å kjøper tatungen.. Noen som kan gi meg litt hjelp ? Thanks, andy 9315773[/snapback] Har linket til en anmeldelse i denne tråden. Usikker selv. Men har nå lagt inn et bud på Hyundaien. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Hvordan er denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331212 VS Tatungen?Bestiller enten Hyundaien i dag eller stikker bort på datakjeden i morgen å kjøper tatungen.. Noen som kan gi meg litt hjelp ? Thanks, andy 9315773[/snapback] Hva velger du? Velger du TVen som har en 35 siders tråd på HW med kun positive tilbakemeldinger, eller velge du Hyundaien som det knapt finnes noe informasjon rundt. Jeg vet hvilken hest jeg ville ha satset på. Endret 19. august 2007 av Nuffern Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Har fått koblett opp Tven her nå, men vilke instilinger er best til Xbox 360 spilling? Lenke til kommentar
Andreas2k Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hvordan er denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331212 VS Tatungen?Bestiller enten Hyundaien i dag eller stikker bort på datakjeden i morgen å kjøper tatungen.. Noen som kan gi meg litt hjelp ? Thanks, andy 9315773[/snapback] Hva velger du? Velger du TVen som har en 35 siders tråd på HW med kun positive tilbakemeldinger, eller velge du Hyundaien som det knapt finnes noe informasjon rundt. Jeg vet hvilken hest jeg ville ha satset på. 9316518[/snapback] Haha, du sa det . Får håpe datakjeden Bergen får inn til uken, owee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå