vestlia Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Faen. Bestilte TVen på mandag da en forhandler hadde den på lager, og den skulle komme i dag. Men det viste seg at lageret var tomt da han bestilte, og at den ikke kommer før neste helg Og jeg som skulle flytte den ned på hybelen på fredag... Jaja, shit happends, får glede seg til den kommer Men virker egentlig som alle lagrene er tomme nå? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Fungerer HDMI-kabel og antennekabel fra Clas Ohlson bra nok? Eller bør jeg gå for noe dyrere/bedre? Mest HDMI-kabelen jeg lurer på, for der har jeg sett veldig store prisforskjeller. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Men virker egentlig som alle lagrene er tomme nå? 9287270[/snapback] XD.no skal ha den bekreftet på lager i dag. Jeg fikk i allefall bekreftet min bestilling idag. Forhåpentligvis har jeg TV'en tidlig neste uke (estimert levering er mandag). Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Fungerer HDMI-kabel og antennekabel fra Clas Ohlson bra nok? Eller bør jeg gå for noe dyrere/bedre? Mest HDMI-kabelen jeg lurer på, for der har jeg sett veldig store prisforskjeller. Til denne type TV, så har det ingenting for seg å betale mer for en dyrere/bedre HDMI-kabel. Det er kun veldig spesielt utstyr som krever de dyreste kablene. Ingen av spesifikasjonene på Tatungen tilsier at den vil få noe mer ut av en dyrere kabel. Det eneste som skjer at du fyller opp lommeboken til han som selger deg den.. og ja, hvis det hjelper så er jeg selger selv. Edit: Siterte feil innlegg. Er nå rettet. Endret 15. august 2007 av Nuffern Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 hvor er det man får denne tven billigst inkludert frakt? Er det stretto? 75kr for frakt? Noen som har bestilt der? Venter på at de får noen på lager.... Lenke til kommentar
ersa Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Sett mye positivt nå om denne 32"en, men er det noen som vet hvordan storebror V37MCGI er? Bra den og? Tatung V37MCGI 37" 9287162[/snapback] Jeg så 32" og 37" opp mot hverandre hos datakjeden og mitt inntrykk var at 37" var mye blassere, hadde dårligere sortnivå og kontrast. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Sett mye positivt nå om denne 32"en, men er det noen som vet hvordan storebror V37MCGI er? Bra den og? Tatung V37MCGI 37" 9287162[/snapback] Jeg så 32" og 37" opp mot hverandre hos datakjeden og mitt inntrykk var at 37" var mye blassere, hadde dårligere sortnivå og kontrast. 9290743[/snapback] ja det er sagt før av folk som jobber for tatung eller noe. Lenke til kommentar
Laxaa Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Appropos kabler. Noen som anbefaler noen greie kabler til dene TV'en(ingen "superabler", men ikke noe dritt heller) De kablene jeg er på utkikk etter er DVI-HDMI, VGA kabel(hann-hann, blir det vel), komponent kalber(hann-hann) og lyd(phone) kalber(hann-hann) Lenke til kommentar
cFc Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kane noen forklare meg hva forskjellen mellom disse to er? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331518 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334624 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Utseende og dvb-t-tuner som uansett ikke kommer til nytte i Norge. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Takker da er denne og en premium 320 gb ekstern harddisk bestillt fra XD.nno 5500 inkludert frakt Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg kan da konstantere en gang for alle at Tven ser nydlig ut sammen med PS3 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kjøpte en billig scart-adapter på Clas for å få lyd ut til anlegget, det fungerte som smurt gitt. (Kostet 98,- for den med RCA/rød og hvit) Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har endeleg fått til 1360x768 med Dvi-Hdmi kabel. Eg brukar desse instillingane: Eg brukar den nyaste Nvidiadrivaren, ForceWare Release 162. 9263637[/snapback] Prøver samme innstillingene her, på mitt vanilla 6800-kort, men når jeg klikker "Test" blir skjermen blå i 15 sekunder før de originale innstillingene blir gjenopprettet. Har prøvd diverse oppløsninger, men de jeg har fått til å fungere over 1280x720 får bildet til å flimre noe helt grenseløst ;( Kjører nå i 1232x700 o_O In other news, så forsøker jeg også å få lyd fra PC til TV ved hjelp av en minijack <--> minijack audio kabel, som jeg plugger i PC Audio In på tv'n og i Line Out 1 på mitt X-fi lydkort. Men ingen lyd. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Du bruker tilfeldigvis ikkje Windows Vista ? Lenke til kommentar
laslonlineno Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Nå funker det på meg også. har brukt disse instilingene på mac: Horizontal: 1360, 176, 112, 144 Vertical: 768, 2, 2, 24 Og med refresh rate 60Hz. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Fant nettopp ut at jeg får lyd om jeg bytter til VGA modus på TV'en. Men da mister jeg selvfølgelig bildet fra DVI->DHMI kabelen -_- Hvordan får jeg begge deler? Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 jon-t, du spør hele tiden om noen bruker Vista eller ikke! Hvorfor gjør du det? Er du veldig imot Vista el noe sånt? Hehe, ikke ment som kritikk, bare litt nysgjerrig Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Fant nettopp ut at jeg får lyd om jeg bytter til VGA modus på TV'en. Men da mister jeg selvfølgelig bildet fra DVI->DHMI kabelen -_- Hvordan får jeg begge deler? 9294839[/snapback] Mulig ikke dette går, fordi HDMI kabel skal føre lyd og bilde. Kanskje TVen bare oppfatter HDMI signalet, og ikke at du bruker DVI-->HDMI kabel? Så det jeg mener er at VGA er beregnet for at du skal ha en ekstra lydkabel, og TVen støtter det. Mens når den oppfatter HDMI signalet, så er den ikke klar for en ekstra lydkabel? Vil tro problemet løser seg om du kobler lyden fra pcen til en annen høyttaler eller stereoanlegg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå