Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På 720p TV-er må 1080i nedskaleres til 720p så det blir ikke like bra bilde.

9240209[/snapback]

Huh? Selv om det står at TVen støtter 1080i?

9240470[/snapback]

Ja, det betyr at den kan motta 1080i-signaler, men panelet på TV-en kan ikke vise mer enn 720p.

Lenke til kommentar

Hei!

Leste til side 10 i denne tråden, og ser at det er mye positivt skrevet om denne TVen. Har isåfal en laptop som jeg skal koble til tven via VGA, så satser på at dette funker.

Men går det ann å kjøre HDMI kabel fra dataen og inn på Tven med et bra resultat?

Er det noen butikker som har denne inne nå til en bra pris? (helst en bra leverandør, som det er mulig å få sendt inn Tven hos om det trengs reperasjon)

Lenke til kommentar
Hei!

Leste til side 10 i denne tråden, og ser at det er mye positivt skrevet om denne TVen. Har isåfal en laptop som jeg skal koble til tven via VGA, så satser på at dette funker.

Men går det ann å kjøre HDMI kabel fra dataen og inn på Tven med et bra resultat?

Er det noen butikker som har denne inne nå til en bra pris? (helst en bra leverandør, som det er mulig å få sendt inn Tven hos om det trengs reperasjon)

9243197[/snapback]

EDIT: Har nå lest hele tråden!!

Lenke til kommentar
Ser i bruksanvisninga som er på nettet. Der er det bildet av TVen med utganger, men jeg ser bare DSub utgang, som kan minne om VGA. Er dette en vanlig VGA utgang, eller er det ikke vanlig VGA på denne TVen?

9243866[/snapback]

jo det er vga utgang, her er bilde av min bakfra:

post-86472-1186682443_thumb.jpg

Endret av CiRcLe7
Lenke til kommentar
Ok. Men en ting som får meg til å tvile ved Tv kjøp over nettet, f.eks Netshop eller Komplett, hvordan er det hvis TVen blir ødelagt?

9243927[/snapback]

Det er egentlig helt likt som å gå i butikken og klage. Du kan også klage direkte til Tatung Nordic om det netthandlerne er vanskelige

Lenke til kommentar
Ok. Men en ting som får meg til å tvile ved Tv kjøp over nettet, f.eks Netshop eller Komplett, hvordan er det hvis TVen blir ødelagt?

9243927[/snapback]

jeg bor 30 min unna netshop oslo så jeg dro dit for å hente den.. det finnes jo butikker rundt om i norge, kanskje ikke de mest skjente som elkjøp, spaceworld , expert men..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...