krillee Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) ok så det er mer støy i bildet med i enn med p, men ser like flott ut? Endret 9. august 2007 av engjac Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 På 720p TV-er må 1080i nedskaleres til 720p så det blir ikke like bra bilde. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 På 720p TV-er må 1080i nedskaleres til 720p så det blir ikke like bra bilde. 9240209[/snapback] Huh? Selv om det står at TVen støtter 1080i? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 På 720p TV-er må 1080i nedskaleres til 720p så det blir ikke like bra bilde. 9240209[/snapback] Huh? Selv om det står at TVen støtter 1080i? 9240470[/snapback] Ja, det betyr at den kan motta 1080i-signaler, men panelet på TV-en kan ikke vise mer enn 720p. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 I see. Forresten, til dere som bruker Wii på denne TVen, er det noen flere som har problemer med "gulskjær" i bildet når man spiller gamecube eller N64 spill over komponent? Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hei! Leste til side 10 i denne tråden, og ser at det er mye positivt skrevet om denne TVen. Har isåfal en laptop som jeg skal koble til tven via VGA, så satser på at dette funker. Men går det ann å kjøre HDMI kabel fra dataen og inn på Tven med et bra resultat? Er det noen butikker som har denne inne nå til en bra pris? (helst en bra leverandør, som det er mulig å få sendt inn Tven hos om det trengs reperasjon) Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Fikk den rimelig fra Netshop, bildet på både en crappy antenne og fra god DVD-spiller med 1080p/i (og under) er MEGET bra bare man kommer seg 1.5+ meter fra skjermen. Er veldig godt fornøyd med kjøpet! Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hei! Leste til side 10 i denne tråden, og ser at det er mye positivt skrevet om denne TVen. Har isåfal en laptop som jeg skal koble til tven via VGA, så satser på at dette funker. Men går det ann å kjøre HDMI kabel fra dataen og inn på Tven med et bra resultat? Er det noen butikker som har denne inne nå til en bra pris? (helst en bra leverandør, som det er mulig å få sendt inn Tven hos om det trengs reperasjon) 9243197[/snapback] EDIT: Har nå lest hele tråden!! Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 1 stk. Tatung 32 bestilt fra Netshop - kom på 4600 med frakt og oppkrav... 9202918[/snapback] Hvordan fikk du til det? jeg måtte betale 4990 ink frakt... betalte me visa Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ser i bruksanvisninga som er på nettet. Der er det bildet av TVen med utganger, men jeg ser bare DSub utgang, som kan minne om VGA. Er dette en vanlig VGA utgang, eller er det ikke vanlig VGA på denne TVen? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Ser i bruksanvisninga som er på nettet. Der er det bildet av TVen med utganger, men jeg ser bare DSub utgang, som kan minne om VGA. Er dette en vanlig VGA utgang, eller er det ikke vanlig VGA på denne TVen? 9243866[/snapback] jo det er vga utgang, her er bilde av min bakfra: Endret 9. august 2007 av CiRcLe7 Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ok. Men en ting som får meg til å tvile ved Tv kjøp over nettet, f.eks Netshop eller Komplett, hvordan er det hvis TVen blir ødelagt? Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ok. Men en ting som får meg til å tvile ved Tv kjøp over nettet, f.eks Netshop eller Komplett, hvordan er det hvis TVen blir ødelagt? 9243927[/snapback] Det er egentlig helt likt som å gå i butikken og klage. Du kan også klage direkte til Tatung Nordic om det netthandlerne er vanskelige Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ok. Men en ting som får meg til å tvile ved Tv kjøp over nettet, f.eks Netshop eller Komplett, hvordan er det hvis TVen blir ødelagt? 9243927[/snapback] jeg bor 30 min unna netshop oslo så jeg dro dit for å hente den.. det finnes jo butikker rundt om i norge, kanskje ikke de mest skjente som elkjøp, spaceworld , expert men.. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det er ingen butikker, som f.eks Elkjøp eller Expert som fører denne TVen da? Bare nettbutikker? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det er ingen butikker, som f.eks Elkjøp eller Expert som fører denne TVen da? Bare nettbutikker? 9244569[/snapback] datakjeden har hatt den hvertfall, tror de har noen butikker rundt i norge. Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Mente det stod før i tråden at Telebutikken eller noe sånt hadde den i sine butikker Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Kan noen poste instillingene de bruker på pc, analog tv, dvd ? jeg har sett gjennom i posten og finner noen , men hvis noen kunne posta sine instillinger de er fornøyd med hadde det vært fint Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Siden det bare er en HDMI utgang på denne TVen, tror dere en HDMI-veksler vil fungere? Noen som har prøvd det? Her er en link: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=9624841 Legger bilde av den i vedlegg... Lenke til kommentar
Laxaa Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Da må jeg utstette TV kjøpet til neste måned. Skulle egentlig bestille i dag, men prosessorviften røk. Hadde planlagt å oppgradere PC'en i neste måned(CPU, PSU og skjermkort), men tror jeg tar det i denne i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå