Isbilen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ikke noe problem her heller, grå versjon. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Grå versjon her også, svakt lys. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Da er det forskjell på de to. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Svart versjon, merker ikke lyset noe spesielt når TV'en står i mørket heller. Mulig det bare er jeg som ikke bryr meg noe særlig om det, men det er langt ifra plagsomt. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Da er det forskjell på de to. 9231278[/snapback] Kan godt være men ikke en konklusjon du kan automatisk trekke. Lenke til kommentar
Laxaa Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Jeg skal bestille TV'en i neste uke, og jeg lurer på hvoran jeg skal gjøre det med lisens. Gjelder regelen om at en person i husstanden kan ha fem TV'er ennå? Endret 8. august 2007 av Laxaa Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg skal bestille TV'en i neste uke, og jeg lurer på hvoran jeg skal gjøre det med lisens. Gjelder regelen om at en person i husstanden kan ha fem TV'er ennå? 9231807[/snapback] vi har 5 tv'r på 1 lisens her så vidt jeg vet.. Lenke til kommentar
Laxaa Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hjemme har vi tre TV'er, så vidt jeg vet. Må jeg da sette TV'en på den som lisensen står registrert på når jeg bestiller den(få den sendt til lisensbetalerens adresse i dets navn?) Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hjemme har vi tre TV'er, så vidt jeg vet. Må jeg da sette TV'en på den som lisensen står registrert på når jeg bestiller den(få den sendt til lisensbetalerens adresse i dets navn?) 9232278[/snapback] ja, hvertfall navnet. Lenke til kommentar
Laxaa Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Tror da at jeg bare sender TV'en hjem til lisensbetaler. Just in case. Lenke til kommentar
xviet Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) jorchi: Ta litt sort tusj på lyset da? Det enkleste er ofte.... Netshop gav meg et tilbud som selvfølgelig ble sendt i mitt navn hit, så jeg må vel fikse lisensen slik at pappa "eier" TVen jeg også... Arggghghgghg! 9228836[/snapback] Det er ikke noe lisens på netshop,siden de er ikke registrerer som tv & radio forhandler. Så de har ikke lov til å registrere at du har kjøpt tven fra dem. Endret 8. august 2007 av xviet Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 1 stk Tatung Sort mottatt og lyset var ikke spesielt sterkt. Er imponert over bildet i 720p når jeg bare kom 1.5 meter bort fra TVen. Fikk ikke prøvd så mye, flytter i morra.... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hm, kanskje min er mutert. Nå snakker vi ikke om noe lommelykt lys, men det er mye sterkere enn f.eks Wiien som står ved siden av. Sikkert en 3-4 ganger sterkere. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hm, kanskje min er mutert. Nå snakker vi ikke om noe lommelykt lys, men det er mye sterkere enn f.eks Wiien som står ved siden av. Sikkert en 3-4 ganger sterkere. 9234344[/snapback] hmm, nå snakker vel du kanskje om standby lyset mens han snakka om lyset på bildet? Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Neida, vi snakker om samme lys! Lenke til kommentar
ersa Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hvor mye skal de forskjellige netbutikkene ha i frakt for TVen? Netshop (eneste jeg har bruker på) skal ha 500,- for at tollpost skal levere den på døren. Bruker alle Tollpost? Lenke til kommentar
krillee Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Hvor mye skal de forskjellige netbutikkene ha i frakt for TVen? Netshop (eneste jeg har bruker på) skal ha 500,- for at tollpost skal levere den på døren. Bruker alle Tollpost? 9235640[/snapback] tror nok de fleste betaler med servicepakke hva i alle dager!? er det sant at denne tv'en støtter 1080p via hdmi input!? ikke at jeg tror noe spesielt på det, siden det ikke står oppført på noen andre nettsider eller fordi den er såpass billig, men er det sant det som står på denne nettsiden: http://www.hjemmekino.no/database/tvinfo.aspx?katalognr=420 http://www.hjemmekino.no/database/tvinfo.a...r=420&view=spec PS! SORRY HVIS DETTE ER TATT OPP FØR.... Endret 8. august 2007 av engjac Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 PS3'en min oppdaga 1080i som den høyeste oppløsninga.. Men har ikke prøvd å tvinge den til å vise 1080p.. Kan teste det etter jobb i morgen Lenke til kommentar
krillee Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 PS3'en min oppdaga 1080i som den høyeste oppløsninga.. Men har ikke prøvd å tvinge den til å vise 1080p.. Kan teste det etter jobb i morgen 9238165[/snapback] good forresten, hvordan er 1080i? har forstådt at det er samme bildekvalitet som 1080p (?) men at bildet oppdateres annerledes...har 1080i dårlig framerate eller hva? Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) engjac Postet i dag, 01:16 QUOTE(Mandelpotet @ 09/08-2007 : 01:14) PS3'en min oppdaga 1080i som den høyeste oppløsninga.. Men har ikke prøvd å tvinge den til å vise 1080p.. Kan teste det etter jobb i morgen good forresten, hvordan er 1080i? har forstådt at det er samme bildekvalitet som 1080p (?) men at bildet oppdateres annerledes...har 1080i dårlig framerate eller hva? Med 1080i tegnes bildet interlaced, annen hver linje (linje fletting). 1080p tegnes bildet progresivt, hele bildet tegnes med en gang. Med "p" får du et roligere bilde enn du får med "i". engjac Postet i dag, 00:25 hva i alle dager!? er det sant at denne tv'en støtter 1080p via hdmi input!? ikke at jeg tror noe spesielt på det, siden det ikke står oppført på noen andre nettsider eller fordi den er såpass billig, men er det sant det som står på denne nettsiden: http://www.hjemmekino.no/database/tvinfo.aspx?katalognr=420 http://www.hjemmekino.no/database/tvinfo.a...r=420&view=spec PS! SORRY HVIS DETTE ER TATT OPP FØR.... Det står også at TV`n har DVI-D kontakt, noe ikke min har. Nå har jeg den andre versjonen da (med sølv stripe). Trodde de skulle ha de samme kontakter likevel, jeg. Endret 8. august 2007 av Tor Haakon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå