Xoduz Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Da var en stk Tatung 32" LCD bestilt, sammens med HDMI>DVI og Audio kabler! *gni seg i hendene* Jammen på tide også... min kjære Nintendo Wii har ligget ubrukt i flere måneder nå pga. manglede TV Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Skal koble en bærbar pc til Tatungen min. Har kun S-Video utgang på laptopen, hvordan får jeg best kvalitet inn til TV'en? Med s-video kabel rett i tv'n eller s-video med overgang til komponent viss dette finnest? Andre forslag? Har jo utgang til ekstra skjerm også, kan vel koble meg til D-Sub inngangen på TV'e også da? Hvordan blir kvaliteten på det? Endret 31. juli 2007 av Maranello Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg vil tro at bildekvaliteten blir best med VGA D-Sub. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Har testet både s-video og vga på denne tv'en. Vga gir klart best bildekvalitet. Men DVI er det som gir det absolutt beste bilde. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 PSdata med Tatung 32" tilbud nå ja. De får 100stykk og selger dem for 4295,- inkl. mva men... "For bestilling MÅ denne mail besvares med navn, adresse og gjerne kundenummer. Cirka en uke leveringstid. " Ikke sikkert alle er så heldig at de har fått den mailen:) Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Heldig og heldig. Den er jo over 100 kr billigere til vanlig på f.eks stretto. Ble skuffa. Så i mailen at det var supertilbud på tatungen, og jeg har tenkt å kjøpe denne nå, så jeg håpet jo de skulle komme seg under 4, men neida... Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Heldig og heldig. Den er jo over 100 kr billigere til vanlig på f.eks stretto. Ble skuffa. Så i mailen at det var supertilbud på tatungen, og jeg har tenkt å kjøpe denne nå, så jeg håpet jo de skulle komme seg under 4, men neida... 9187686[/snapback] Den koster jo kun 4 183,- inkl. mva hos stretto. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 PSdata med Tatung 32" tilbud nå ja. De får 100stykk og selger dem for 4295,- inkl. mva men... "For bestilling MÅ denne mail besvares med navn, adresse og gjerne kundenummer. Cirka en uke leveringstid. " Ikke sikkert alle er så heldig at de har fått den mailen:) 9187305[/snapback] jeg fikk samme mail, men det står at de får 350stk. alle som er medlem på psdata og har tillat det får jo mail. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jupp. Antallet må jeg ha blingsa litt på. Sant det som sies om at det er nok ikke beste tilbudet. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Jupp. Antallet må jeg ha blingsa litt på. Sant det som sies om at det er nok ikke beste tilbudet. 9188153[/snapback] stretto har nok det beste tilbudet ja Tror nok jeg kommer til å gå for det! Er det forresten ingen butikker som Elkjøp ol som selger denne TVen? Skulle likt å sett den utstilt. Endret 1. august 2007 av Haansi Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Datakjeden har den utstilt. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) jeg har nå nok penger til denne tv'en og lurer på hvor jeg bør kjøpe den fra, tenkte litt på tilbudet fra psdata, men noen som kan si meg et bedre sted hvor de har den på lager? (bor ved oslo om det er noen butikker i oslo som har den). EDIT: dette står sikkert i posten fra før, men hvis jeg kjøper den som koster 5000kr hos komplett, slipper jeg da og kjøpe dekoder som støtter mpeg4 sendinger som kommer til norge snart? (skjønner egentlig ikke hva jeg snakker om så om noen kan forklare det så hadde det vært fint:p) Endret 1. august 2007 av CiRcLe7 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Bruker disse innstillingene jeg: Bakbelysning: 40 Kontrast: 40 Lysthet: 35 Farge: 30 Skarphet: +2 Støyreduksjon av. Syns rødt blir alt for rødt(vises spesielt godt i RE5-traileren på PS3), ellers fornøyd. Det med rødfargen ble litt bedre med lavere Fargeinnstilling enn det de fleste her bruker. Endret 1. august 2007 av Nimrad Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 jeg har nå nok penger til denne tv'en og lurer på hvor jeg bør kjøpe den fra, tenkte litt på tilbudet fra psdata, men noen som kan si meg et bedre sted hvor de har den på lager? (bor ved oslo om det er noen butikker i oslo som har den). EDIT: dette står sikkert i posten fra før, men hvis jeg kjøper den som koster 5000kr hos komplett, slipper jeg da og kjøpe dekoder som støtter mpeg4 sendinger som kommer til norge snart? (skjønner egentlig ikke hva jeg snakker om så om noen kan forklare det så hadde det vært fint:p) 9188582[/snapback] Trur bare den med digitaltuner støttet bakkenettet i sverige/danmark elns. Ikke det vi får i norge. Er blitt nevnt at det for oss her i norge er like så greit å kjøpe den billige. Er bare designet som blir anderledes. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Veldig få butikker som har skjermen inne da... Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Veldig få butikker som har skjermen inne da... 9190047[/snapback] Netshop.no har den. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) jau, men ikke til 41xx, vil jo ha den billigst mulig, og ifølge min utkårede så bør skjermen helst være helt sort uten sølvstriper... Endret 1. august 2007 av cybervision_ Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 kan jo få den fra psdata til 4295 evt da. Lenke til kommentar
hunton Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Bror min har denne TVen og eg må si at den fungerer rimeleg dårleg til TV og film fordi fargane blør inni kvarandre heile tida. Skarpheita på Xbox 360 var heller ikkje sylskarp men ganske greit. Svartnivået er heilt greit, men den er vanvittig lyssvak. Ergo den er klart best i mørket. Eg ville brukt eit par tusenlapper til for ein betre skjerm, denne held bare for korttidsbruk. 8483565[/snapback] skulle kjøpt kalibrerings dvd han da. tven blei helt topp da Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Henta akuratt ein Tatung 32" frå netshop sitt hentelager, gleder meg stort til å komme heim å teste han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå