-Tommy Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Er minijack i tatungen også ja Bare hyggelig Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Merk: men en VGA tilkobling vil man bare få lyd på tv-en med en minijack kabel. Og med s-video får man bare lyd fra en rød/hvit phono tilkobling. Og med en DVI til HDMI tilkobling av bilde, er det umulig å koble til lyd på tven. Endret 6. august 2008 av Snerk Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hei, hva kan jeg gjøre for å koble til 2.1 høytallere til tv'en gjennom en ps3? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 At PS3-lyden kommer på 2.1-anlegget i stedet for TVen? Da bruker du composite out fra PS3 inn i stereoanlegget, og kjører HDMI til TVen. Du må velge lydutgang på PS3en for at du skal få lyd. Lenke til kommentar
dagjonas Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Nå har jeg alle kabler og tven har kommet (tok ett døgn fra Amentio!). Er det bare å plugge VGA-kabelen og minijacken mellom tven og macen, stille inn at tv-bildet skal klone bildet på dataskjermen, er det noe som kan gå galt? Har hørt skrekkhistorier om skjermer som tar kvelden. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ja,bare koble til du. Men slå av tv'en før du gjør det. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 V32MCAK hos komplett til 4000,- : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=341720 V32MCAK-E01 hos amentio til 3530 : http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...bc:36211%3br:pg Hva er forskjellen på V32MCAK og V32MCAK-E01? Den hos amentio var jo billig Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Den eneste forskjellen så vidt jeg vet er at E01 har i tillegg en MPEG2-dekoder, noe vi til lands ikke kan bruke siden det brukes MPEG4.. Så egentlig er det ikke noe forskjell. (Hvis dette har endret seg siden MCHK / MCHK-E01 må dere si ifra ) Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Merk: men en VGA tilkobling vil man bare få lyd på tv-en med en minijack kabel. Og med s-video får man bare lyd fra en rød/hvit phono tilkobling. Og med en DVI til HDMI tilkobling av bilde, er det umulig å koble til lyd på tven. For ikke å glemme, hvis du har HDMI utgang på PC så kan du få både lyd og bilde på TV'en via HDMI inngangen på TV'en. Jeg har Tatung 32" MCHK og Gigabyte ga-ma78gm-s2h HK og det funker fett. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Er denne TV'n å anbefale til studentar med liten plass, og lite budsjett? Går det an å kjøpe tv'n i butikk her i Trondheim? Eller må eg bestille? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ja med en hdmi-hdmi kabel funker jo selfølgelig lyd. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Er denne TV'n å anbefale til studentar med liten plass, og lite budsjett? Går det an å kjøpe tv'n i butikk her i Trondheim? Eller må eg bestille? Ja, jeg sitter på en 12 kvadrat hybel med denne TVen, og den er -perfekt- størrelse. Datakjeden i Trondheim skal selge den. Når jeg spilte PS3 i går så mista TVen plutselig HDMI-signalet i et sekund før den var tilbake igjen, og det skjedde et par ganger... Håper det fikses med å bytte kabel, eller at det i verste fall er PS3en, for service på Tatung tar nok mye kortere tid enn på PS3. Lenke til kommentar
Egil87 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Kan man snu tven på foten? Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Går ikke å snu på foten nei. Har også opplevd å miste HDMI-signalet noen sjeldne ganger, dog fra DVD-spilleren. Bare et sekund eller to så er det tilbake. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Ja med en hdmi-hdmi kabel funker jo selfølgelig lyd. Gitt at du har hdmi all the way da. Går jo ikke dersom du skal ha dvi til hdmi-adapter og så hdmi-kabel inn til tven. Ville vært så mye bedre om tven hadde kommet med støtte for dvi+minijack lyd-inn samtidig, eller evt også hdmi+minjack lyd-inn samtidig. Endret 11. august 2008 av dabear Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg tror tven min er halvdød nå. Jeg har bare lyd men ikke noe bilde på tv-sendinger, mens jeg har både lyd og bilde når jeg bruker den som pc-skjerm og sånn. Noen idéer om hva jeg eventuelt kan ha fått trykket på/kommet borti/hva som er galt, og hvordan jeg kan få rettet det opp? Lenke til kommentar
robovarta Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg har en Panasonic TX-32LX60F, og lurer på om jeg kan koble denne til PC via HDMI? Eller må jeg bruke MCAK'en. I bruksanvisningen til Panasonic-tv'en står det bl. a. "Anvend ikke TV-apparatet i en uavbrutt periode sammen med TV-spill eller PC." Og under beskrivelse av innganger står det at man ikke må koble til en PC med TTL-utgang (5 V.). Og til slutt, under beskrivelse av HDMI-inngangene står det at det ikke er "beregnet" til bruk med PC. Betyr dette at jeg KAN koble til PC'en via HDMI? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Går det an å kjøpe tv'n i butikk her i Trondheim? Eller må eg bestille? Tatung V32MCAK Selges til 3995,- kr hos Datakjeden. Kan kjøpes over disk. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Takker for svar. Korleis er den i bruk med f.eks. 360, eller ved pc? Godt bilete? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Helt greit til den prisen. Men du får det man betale for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå