Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.

Anbefalte innlegg

hva er det? blir det bedre da? og core kan vel ikke bruke komponent?

Alle xboxene kan bruke komponent. Komponent har 3 kontakter, en for hver av grunnfargene, en rød, en blå og en grønn. Vis det ikke blir bedre så er det noe gale med tv'en din for det er ikke etterslep i det hele tatt hos en kamerat som har MCGI og han bruker komponent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva er det? blir det bedre da? og core kan vel ikke bruke komponent?

Bruker komponent selv på MCAK og er utrolig bra. ikke noe støy eller noe som helst. Kjører i 720p, men er også mulig i 1080i. Her er Microsoft sin komponent kabel til xbox 360. Finnes på de fleste el-biutikker.

Lenke til kommentar
Kjøpte denne i dag.

Trenger skjermen en stund på å "kjøres inn" eller er det en annen grunn til at det er en blinkende "støy-stripe" øverst på skjermen til tider? Ikke noen andre problemer eller støy generelt, bare en stripe innimellom øverst, og ingen elektriske enheter i umiddelbar nærhet (står en dekoder i racket men det er adskilt med 4 cm tre og 10 cm). Støyen er såpass "lokal" på skjermen, kun øverst altså, at jeg utelukker egentlig forstyrrelser utenfra.

Har du dette problemet enda? Har det samme med en MCAK, har hatt den i to dager, og det første jeg la merke til var denne støy-stripen. Kommer både ved kjøring av tv-signaler analogt og gjennom digital dekoder. Ikke akseptabelt hvis dette er en vedvarende feil...

Hvis det er noen representanter for tatung norge som leser dette, ønsker jeg gjerne en ENKEL løsning på problemet, evt. hva som må gjøres for å løse dette.

Slenger meg på denne.. Har en irriterende lilla stripe øverst på skjermen. Den er der ikke hele tiden, men blinker innom ganske ofte. Har ikke noen ting som kan skape dette i nærheten, for jeg tviler på at trådløst nett kan skape dette? Håper det finnes en lettere måte og løse dette på, uten å sende den inn på service i en måneds tid.

Lenke til kommentar

Se http://tatung.no/supportogservice.html i venstre spalte om kundeservice, Tatung hotline og Anovo:

"Kundeservice vil utføre en innledende feildiagnose for å forsøke og løse problemet uten innsendelse"

Dersom det finnes en enkel løsning man kan ordne over telefon eller nett, kan det være verdt forsøket å kontakte Tatung hotline/Anovo. Jeg har ikke selv erfaringer med dem.

Endret av Svinks
Lenke til kommentar
har et problem, hele bildet flimrer når jeg ser på tv. mens pc og ps2 er klart.... noen som har vært borti dette?

bumper litt, noen som vet?

gjorde litt feilsøking. prøvde en VHS spiller. flimrer når jeg bruker både scart og antenne.

men så det rare.... tok og søkte kanalene på nytt og de kanalene som kom frem under søket var helt fint. video også . men når søket var ferdig så begynte det og flimre igjenn :hmm:

Lenke til kommentar
Kjøpte denne i dag.

Trenger skjermen en stund på å "kjøres inn" eller er det en annen grunn til at det er en blinkende "støy-stripe" øverst på skjermen til tider? Ikke noen andre problemer eller støy generelt, bare en stripe innimellom øverst, og ingen elektriske enheter i umiddelbar nærhet (står en dekoder i racket men det er adskilt med 4 cm tre og 10 cm). Støyen er såpass "lokal" på skjermen, kun øverst altså, at jeg utelukker egentlig forstyrrelser utenfra.

Har du dette problemet enda? Har det samme med en MCAK, har hatt den i to dager, og det første jeg la merke til var denne støy-stripen. Kommer både ved kjøring av tv-signaler analogt og gjennom digital dekoder. Ikke akseptabelt hvis dette er en vedvarende feil...

Hvis det er noen representanter for tatung norge som leser dette, ønsker jeg gjerne en ENKEL løsning på problemet, evt. hva som må gjøres for å løse dette.

Slenger meg på denne.. Har en irriterende lilla stripe øverst på skjermen. Den er der ikke hele tiden, men blinker innom ganske ofte. Har ikke noen ting som kan skape dette i nærheten, for jeg tviler på at trådløst nett kan skape dette? Håper det finnes en lettere måte og løse dette på, uten å sende den inn på service i en måneds tid.

Måtte sende den inn til service for software oppgradering. Gikk ganske fort i grunnen, de mottok skjermen den 17., ferdig reparert den 18., og klar til utkjøring av bud-firmaet den 22. Har fremdeles en del støy på lyden, men lurer på om et galvanisk skille kan hjelpe på dette???

Lenke til kommentar

Vi skal kjøpe ny tv til hybelen vi leier ut, selv har jeg V32MCHK, og har anbefalt denne. Ser nå at en ny model har kommet, V32MCAK-E01.

Burde jeg lage en deal med fattern om at jeg betaler 500,- av den nye TVen, mot at jeg får den, og leieboeren får min?

Trenger så sort 2x HDMI nå når både digitaltvdekoder og PS3 skal inn.

Er det noen øvrig forskjell?

Lenke til kommentar
Hei folkens!

Jeg har MCAK, men har et problem, om det kan kalles problem. Øverst på midten er det en pitteliten strek. Jeg har fått høre at dette er for å markere hvor midten er. Så er det noen som vet hvordan denne fjernes?

Noen som vet om dette kan fjernes?

Lenke til kommentar
Vi skal kjøpe ny tv til hybelen vi leier ut, selv har jeg V32MCHK, og har anbefalt denne. Ser nå at en ny model har kommet, V32MCAK-E01.

Burde jeg lage en deal med fattern om at jeg betaler 500,- av den nye TVen, mot at jeg får den, og leieboeren får min?

Trenger så sort 2x HDMI nå når både digitaltvdekoder og PS3 skal inn.

Er det noen øvrig forskjell?

Bump*

Må neste vite dette så fort som mulig da bestilingen må skje omgående :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...