Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vanlig jackkabel du har?

Ja, men har ikke noe med den å gjøre. Er mangelen på mulighet for å kjøre ut lyden fra hdmi som er problemet.

Kan jo alltids kjøre lyden direkte fra PS3 til høyttalerene. Blir litt omkopling, men ihvertfall midlertidig løsning.

Lenke til kommentar
... Er mangelen på mulighet for å kjøre ut lyden fra hdmi som er problemet.

Du har koblet en PS3 til en Tatung V32MCAK med HDMI? Gir det lyden fra PS3-en i TV-høytalerne?

Deretter har du koblet en SCART til RCA-adapter i TV-ens ene SCART-kontakt, og kabler videre til et lydanlegg, og der blir det ikke lyd? Eller får du lyd i anlegget fra en annen kilde enn den som vises på TV-skjermen og høres i TV-høytalerne?

Lenke til kommentar
... Er mangelen på mulighet for å kjøre ut lyden fra hdmi som er problemet.

Du har koblet en PS3 til en Tatung V32MCAK med HDMI? Gir det lyden fra PS3-en i TV-høytalerne?

Deretter har du koblet en SCART til RCA-adapter i TV-ens ene SCART-kontakt, og kabler videre til et lydanlegg, og der blir det ikke lyd? Eller får du lyd i anlegget fra en annen kilde enn den som vises på TV-skjermen og høres i TV-høytalerne?

Jeg har fått til lyden nå med litt jallamekk ... Måtte bruke en komposittkabel fra PS3 til Yuv-stereoinngangen ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Det er vel ikke tatung som har ansvaret for å evt hente tv'r osv, men heller den du kjøper hos?

Vet ikke, mener bare å huske at det var noen som fikk tv'en hentet tidligere i denne tråden, husker bare ikke hvor langt tilbake i tråden og hvem det var.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan garantiordningen hos tatung er? Kommer de å henter tv'en på døra eller skal den sendes?

http://tatung.no/supportogservice.html

Der står det "Tatung 3 års garanti med gratis henting og retur!" og "Henvendelser rettes til TATUNG Hot-Line hos A Novo Norge eller e-post til [email protected] eller meld feil direkte på web: www.anovo.no". Tatung tilbyr med andre ord en garanti med henting, men reint praktisk er det servicepartneren Anovo som man har har med å gjøre.

Men så var det det med garanti og reklamasjonsrett, da. Denne garantien er sikkert vel og bra, og det samme som Tatung tilbyr i mange andre land. I Norge er vi også godt sikret etter forbrukerkjøpsloven som gir fem års reklamsjonsrett, og velger man å bruke den kontakter man de som man har kjøpt produktet hos. Og der er de så vidt jeg forstår ikke pliktig til å komme og hente hjemme hos deg, men selger skal dekke utgiftene man har med sende den inn. Men jeg antar at selger står fritt til å be om at produktet sendes til dem, eller å be Anovo hente og reparere også når man bruker reklamasjonsretten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Hvor tykk er det tven er egentlig?

Ca 12 cm (da er ikke foten regnet med).

Noen som vet om man kan henge tv'en på veggen? Eller blir det trøbbel pga foten?

Lenke til kommentar

Noen som har noe formening om hva som er bra innstillinger?

Sitter med MCGI'en min nå og ser film, etterslepet er helt j*, har prøvd så å si alt som er i tråden, har prøvd meg frem, støyred er av, tatt inn og ut strøm, varmt i rommet, bruker xboxen til kilde, men er enda mer etterslep når jeg bruker dvd spiller.

Legger ikke merke til etterslep på spill, men da er fargene enten daffe eller for skarpe og blør.

Noen tips? Sender den tilbake i morgen om jeg ikke får fikset dette

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Hvor mye betalte du for MCGI? Er ikke dette forgjengeren til MCAK? I så fall ville jeg vurdert å ta en titt på den. Syns den er ganske bra til prisen.

Lenke til kommentar

Må bare si at min MCGI funker strålende. Bruker den som pc-skjerm (sammen med en 19") og merker ikke noe etterslep. Har på full oppløsning og fargene er veldig fine og klare.

Funker supert som pc-skjerm ihvertfall.

Har ikke fått testa hvordan den er som tv, så jeg vet ikke om det blir noe mer etterslep da, men film på pc går veldig bra :D

Endret av Scoob911
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...