Scoob911 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Jeg har også opplevd etterslep på MCGI. Men det har vært mest når den er kald, (hvis det gir noe mening? ) Etter en natt med vinuet åpent kan det ta litt tid før alt beveger seg gjevnt og godt. Er også noen små merkelige bevegelser/flimringer rundt omkring før den har stått på en stund. Endret 16. januar 2008 av Scoob911 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg har også opplevd etterslep på MCGI. Men det har vært mest når den er kald, (hvis det gir noe mening? )Etter en natt med vinuet åpent kan det ta litt tid før alt beveger seg gjevnt og godt. Er akkurat sånn med meg og. Tror at det er ganske normalt. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Sitter her med en Sony 19" kjøpt i 2006. Den gir også etterslep når den er kald (rundt 10-17 grader tror jeg). Så jeg tror dette er normalt. Lenke til kommentar
thomastheman Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg har også gått til anskaffelse av dette tvet. Har koblet det til pcen og bruker clonemode, men når jeg skal se et filmklipp med windows media player eller VLC, kommer det bare bilde opp på pcskjermen og ikke opp på tvet. Da jeg prøvde et quicktime videoklipp, fikk jeg opp bilde på begge skjermer, men hvor kommer det ikke opp bilde med windows media player og vlc? Noen som vet? Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg har samme problem med en Philips... Med Cyberlink fungerer det fint, med MediaPlayer går det til PCskjermen så fort man trykker ALT+ENTER eller dobbeltklikker på bildet... Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) mcak bestilt nå glede eg meg t digitaltv-dekoderen å xbox 360 e på plass någen som har merka forbedringer på bilde eller lyd med galvanisk skille? Endret 17. januar 2008 av Oddybody Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 CRT hatet varme og funket best i kulde (ikke for kaldt da) mens LCD elsker varme og sliter mer med kulde. Det er hele forklaringen på det Lenke til kommentar
Gachapen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 bestilte akkurat MCAK'n nå 18 igjen på mpx gleder meg utrolig til å teste den ut når den kommer!! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Åh, endelig. Canal digital har lagt kabler i bakken her. Nå blir det HD dekoder, mest sannsynlig fiber og huset går over fra råttent ISDN telefon greier. Da blir det nok Krystallklare bilder på Mcak'n håper jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Tror jeg går for MCAK'n den virker utrolig bra til prisen og det er ca prisen jeg vil betale. på MPX.no får jeg den nå med porto og alt for 4500kr(pga bedriftskunde 5%).men er enda ikke helt sikker, men blir nok kanskje bestilling snart Husk at du som bedriftskunde har bare 1 års garanti og som oftest bare 1 eller 2 års reklamasjonsrett hvis noe annet ikke er beskrevet. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 mcak bestilt nå glede eg meg t digitaltv-dekoderen å xbox 360 e på plass någen som har merka forbedringer på bilde eller lyd med galvanisk skille? Galvanisk skille skal ikke gi noe bedre Lyd og bilde. Kanskje av jordings-Støy, men det tror jeg neppe vises på TV'en. En slik duppedit har vell en dempning på -1 til -3dB tror jeg, og det betyr rett og slett at bildet blir dårligere, men dette er ubetydelig. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg fikk reklame fra Datakjeden i postkassa i går - prisen på V32MCAK var satt ned til 4495. Så da er tittelen på denne tråden igjen blitt misvisende. Lenke til kommentar
ticket2fly Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Ok. Men maks oppløsning på denne tvn er vel 1366 x 768`? Edit: Kjører nå 1360 x 768, funker knallbra. Hvordan fikk du satt oppløsningen til 1360 * 768 ?? Jeg sliter med å få satt opp PC-en min mot tv'en.....kjører dvi til hdmi, skjermkortet er et 8800gt. Setter pris på svar Edit: Har MCAK Endret 17. januar 2008 av ticket2fly Lenke til kommentar
Innos Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Han bruker mest sannsynlig VGA. Afaik så får man ikke skikkelig oppløsning over HDMI pga. mangel på pixelmapping. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ok. Men maks oppløsning på denne tvn er vel 1366 x 768`? Edit: Kjører nå 1360 x 768, funker knallbra. Hvordan fikk du satt oppløsningen til 1360 * 768 ?? Jeg sliter med å få satt opp PC-en min mot tv'en.....kjører dvi til hdmi, skjermkortet er et 8800gt. Setter pris på svar Edit: Har MCAK Samme problemet her;) Lenke til kommentar
Pug Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg har også gått til anskaffelse av dette tvet. Har koblet det til pcen og bruker clonemode, men når jeg skal se et filmklipp med windows media player eller VLC, kommer det bare bilde opp på pcskjermen og ikke opp på tvet. Da jeg prøvde et quicktime videoklipp, fikk jeg opp bilde på begge skjermer, men hvor kommer det ikke opp bilde med windows media player og vlc? Noen som vet? Jeg har samme problem med en Philips... Med Cyberlink fungerer det fint, med MediaPlayer går det til PCskjermen så fort man trykker ALT+ENTER eller dobbeltklikker på bildet... Har dere satt TV'en som hovedskjerm? På clone-modus så vises bare video på hovedskjermen (vet dog ikke hvorfor quicktime funket på begge skjermene). Lenke til kommentar
ticket2fly Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg bruker VGA ja. Takker for svar Innos og Oook, skal prøve å få tak i en vga kabel i morgen og teste hvordan det funker ift. dvi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Er det noen som har sett på fotball med denne tv'en? Skal kjøpe meg ny tv før fotball em i sommer, og den bør ikke hakke noe særlig eller ha så mye av ghosting. Lenke til kommentar
Gachapen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Husk at du som bedriftskunde har bare 1 års garanti og som oftest bare 1 eller 2 års reklamasjonsrett hvis noe annet ikke er beskrevet. Er ikke helt sikker på at dette gjelder meg. vi handler ikke gjennom bedrften på noen måte, men vi får rabatt som private av bedriften. men selfølgelig har ikke jeg så veldig mye peiling på dette da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå