dookaq Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg har sett den på tv mange ganger i tv- serier. Du presser liksom skjermen opp og under ligger ett tastatur slik at skriving går kjapt. har ikke sett noen slike i norge. Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Jeg har sett den på tv mange ganger i tv- serier. Du presser liksom skjermen opp og under ligger ett tastatur slik at skriving går kjapt. har ikke sett noen slike i norge. 8481555[/snapback] Det er sikkert T-Mobile's Sidekick du tenker på. Har selv sett den i utallige reality-show http://www.sidekick.com/ Det går ann å kjøpe de på f.eks eBay. Endret 27. april 2007 av AeroX Lenke til kommentar
dookaq Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Men si jeg kjøper en britisk versjon, vil den funke i norge da? Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Men si jeg kjøper en britisk versjon, vil den funke i norge da? 8488585[/snapback] Hvis du kjøper Sidekick II eller 3 så vil den iallefall fungere i Norge da den har Tri-band. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Men er ikke Sidekick låst til T-Mobile på samme måte som for eksempel SE D750 o.l.? Det går sikkert an å fjerne T-Mobile-sperren på den, men er det mange som gjør dette i Norge? Mange som driver med unlocking, men dette er jo ikke helt det samme Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Men er ikke Sidekick låst til T-Mobile på samme måte som for eksempel SE D750 o.l.? Det går sikkert an å fjerne T-Mobile-sperren på den, men er det mange som gjør dette i Norge? Mange som driver med unlocking, men dette er jo ikke helt det samme 8496291[/snapback] Mange av de som blir solgt på ebay.co.uk og ebay.com er ikke sperret. Se etter det i beskrivelsen på auksjonen. Tror ikke det går ann å åpne sperren på Sidekick hvis den er sperret, utenom å få koden fra T-Mobile. Endret 29. april 2007 av AeroX Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Men utleverer T-Mobile denne sperren i det hele tatt? Jeg trodde det var meningen at man måtte ha T-Mobile, og at man til gjengjeld skulle få en mobiltelefon man kun fikk med dem. For eksempel Sony Ericsson D750i får man kun med T-Mobile. Nå er den derimot helt lik W800i og K750i da Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Men utleverer T-Mobile denne sperren i det hele tatt? Jeg trodde det var meningen at man måtte ha T-Mobile, og at man til gjengjeld skulle få en mobiltelefon man kun fikk med dem. For eksempel Sony Ericsson D750i får man kun med T-Mobile. Nå er den derimot helt lik W800i og K750i da 8497194[/snapback] Regnet egentlig med at det var sånn 12 mnd'ers lås men er ikke sikker på hvordan de gjør det i USA. Men er iallefall mange som selger opplåste på eBay. Lenke til kommentar
dookaq Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Men jeg har hørt at bare sms og ringing vil funere i norge pga nettet eller noe. altså ikke internett og e-mai pushing osv, stemmer dette? Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Men jeg har hørt at bare sms og ringing vil funere i norge pga nettet eller noe.altså ikke internett og e-mai pushing osv, stemmer dette? 8501773[/snapback] Det er mye mulig ja. Leste noe slikt jeg også. Den vil ikke fungere på nett pga den går via T-Mobile sine servere i USA eller noe i den duren. Men du vil jo kunne SMS'e, ringe, høre på musikk, ta bilder osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå