Gå til innhold

Msn kjedemail, hvor dum går det egentlig an å bli?

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

"Hei, dette er sjefene bak Diskusjon.no. Bob og Kåre. Vi vil desverre medele at Diskusjon.no vil bli nedlakt viss ikke noe skjer her! Alt for mye spam skjer, og det ødelegger vår atmosfære som igjen skaper Globus Effekten!

Vi ber deg derfor å kopiere dette inn i din signatur og sende det til alle du har på din hotmail-liste!

Med vennlig hilsen Bob og Kåre!"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Hei, dette er sjefene bak Diskusjon.no. Bob og Kåre. Vi vil desverre medele at Diskusjon.no vil bli nedlakt viss ikke noe skjer her! Alt for mye spam skjer, og det ødelegger vår atmosfære som igjen skaper Globus Effekten!

Vi ber deg derfor å kopiere dette inn i din signatur og sende det til alle du har på din hotmail-liste!

8501589[/snapback]

nei :o hva må jeg gjøre for at den ikke skal bli stengt :tease:

Endret av TRibal89
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Sann. na er jeg med a lage "a better world" :p

8502564[/snapback]

Du bør nok redigere ned teksten din til 4 linjer, siden det er max antall tilatte linjer i signatur... :)

Lenke til kommentar

8501589[/snapback]

nei :o hva må jeg gjøre for at den ikke skal bli stengt :tease:

8505231[/snapback]

"Vi ber deg derfor å kopiere dette inn i din signatur og sende det til alle du har på din hotmail-liste!"

Ellers så dør Diskusjon.no! :cry:

Lenke til kommentar

Fikk denna nå nettopp: WHEN U R READING THIS DONT STOP OR SOMETHING BAD WILL HAPPEN MY NAME IS SUMMER I AM 15 YEARS OLD i have BLONDE HAIR , SCARS no NOSE OR EARS I AM DEAD IF U DONT COPY THIS JUS LIKE FROM THE RING COPY N POST THIS ON 5 MORE SITES OR I WILL APPEAR ONE CREEPY NIGHT WEN UR NOT ExPECTING IT BY YOUR BED WITH A NIFE AND KILL U THIS IS NO JOKE SUMMET ING GOOD WILL HAPPEN TO U IF YOU POST THIS ON 5 MORE FLASH

Dårlig engelsk så det holder! :no:

Lenke til kommentar
kjedebrev er lættis og de som sender dem videre er enda mer lættis.

8514110[/snapback]

Què? Hva mener du?

Dessuten på YouTube er de så fuckings late de som legger ut videoene sine at de ikke gidder og slette spam'en de får på sin video. Lett som bare det og slette det man ikke vill ha (eieren kan slette komentarer(en eller slå av komentarfeltet)).

Dessuten så fikk jeg et "kjede" melding fra en fyr på 16ÅR på msn her om dagen.

Hei alle sammen. Jeg sender vanligvis ikke slike mailer som dette videre, men jeg har sjekket på internett og det er sant. Fra og med 1.11 må vi betale for å bruke MSN og mail helt til vi sender denne til minst 18 av personene vi har lagt til. Gå selv og se på adressen: http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/1189119.stm. Når har sendt denne til minst 18 personer blir msn mannen din blå

Får så lyst til og krøste ansiktet hans.

Jeg responsa med dette:

E du ståkke dom?

Sunday, 25 February, 2001 blei denna artikkeln oppretta. E du gammel? 13? Dettan e jo før fan nåkka tøv som har eksistert DRITLENGE! DIN HÆLVETES DRITTONGE FÅR SÅ FANS SÅ LØST TEL Å KJØR VASKESLEIVA INN ÅT I FANS SÅ LANGT INN I RÆVA DI

Han:

ska æ slå dæ??

Han: d veste du FAEN IKKJE Æ

Han: E DU FETTE RÆVKJØRT I HAUE EL?

Jeg: E du RÆVKJØRT I HAUE? HÆ? Koffer I FAEN e du så IDIOT å TRUR på SLIK TØV?

Osv osv osv...

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
kjedebrev er lættis og de som sender dem videre er enda mer lættis.

8514110[/snapback]

Què? Hva mener du?

Dessuten på YouTube er de så fuckings late de som legger ut videoene sine at de ikke gidder og slette spam'en de får på sin video. Lett som bare det og slette det man ikke vill ha (eieren kan slette komentarer(en eller slå av komentarfeltet)).

Dessuten så fikk jeg et "kjede" melding fra en fyr på 16ÅR på msn her om dagen.

Hei alle sammen. Jeg sender vanligvis ikke slike mailer som dette videre, men jeg har sjekket på internett og det er sant. Fra og med 1.11 må vi betale for å bruke MSN og mail helt til vi sender denne til minst 18 av personene vi har lagt til. Gå selv og se på adressen: http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/1189119.stm. Når har sendt denne til minst 18 personer blir msn mannen din blå

Får så lyst til og krøste ansiktet hans.

Jeg responsa med dette:

E du ståkke dom?

Sunday, 25 February, 2001 blei denna artikkeln oppretta. E du gammel? 13? Dettan e jo før fan nåkka tøv som har eksistert DRITLENGE! DIN HÆLVETES DRITTONGE FÅR SÅ FANS SÅ LØST TEL Å KJØR VASKESLEIVA INN ÅT I FANS SÅ LANGT INN I RÆVA DI

Han:

ska æ slå dæ??

Han: d veste du FAEN IKKJE Æ

Han: E DU FETTE RÆVKJØRT I HAUE EL?

Jeg: E du RÆVKJØRT I HAUE? HÆ? Koffer I FAEN e du så IDIOT å TRUR på SLIK TØV?

Osv osv osv...

8516480[/snapback]

Bra du gav ham huden full. Slike fortjener ikke annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...