nonstop Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Når eg skriver dette innlegget er cpu'en 60 grader. Systemet er 27. Noen som vet hva eg burde investere i for å få bedre temperatur? Det er ingen kabinetthvifte i pc'n min. Har ikkje peiling på hvifter og varme og sånt så eg trenger hjelp. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Høres ut som at ny kjøling til CPU kan være greit. Men først bør du fortelle mer om hva du har. Hvilken CPU, nåværende kjøling, osv.. Lenke til kommentar
nonstop Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Eg har en AMD 2000+ prosessor. CPU viften skal tåle opptil AMD 2600+ står det på arket eg fikk med PC'n. Lurest med kabinettvifte eller ny CPU vifte? Lenke til kommentar
tusul Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 prøv først med en eller 2 kabinetvifter, så du får gjenom trekk. kjøle pasta kan du jo prøve.. hvis ikke dette hjelper så burde du kjøpe en ny cpu vifte Lenke til kommentar
nonstop Skrevet 24. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2002 Skal eg ha en kabinettvifte framme som blåser inn og en bak som blåser ut? Eller motsatt? Tror det er noe kjølepasta på allerede. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Sjekk at hele CPU kjerna er dekt med goop (kjølepasta) og har fullstendig kontakt med kjøleribba. Personlig ville jeg rivd av hele dritten, rensa med isopropanol el annen alkohol. Gjerne en klunk drue hvis du har og har råd :wink:. Smør på et fint lag med AS eller annen "premium" goop, blås kjøleribba ren for støv og sett hele stasen sammen igjen. God Jul! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 VAR JEG DEG; ville jeg motert på to kabinett vifter som du sa... så ville jeg røska ut ca 500kr til fra konton og kjøpt denne kjøleren... den kjøler bra og er ganske stille... TGH round up Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå