normal Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Jada har akkurat hentet et slikt, skal sette det i snart og i den anledning lurer jeg på: Hvilken er å foretrekke, 3com eller nVIDIA nettverksbrikken? Evt. hvorfor? Lenke til kommentar
lrw Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 I utgangspunktet spiller det ingen rolle, har selv et Deluxe kort, har merket litt stabilitetsproblemer med 3Com chipen. Hastighetsmessig ingen forskjell som jeg har merket. Mitt tips, velg Nvidia. Lenke til kommentar
netnic Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Jeg har Asus A7N8X deluxe. Cpu-temeraturen i bios viser over 20 grader mer enn Asus Probe gjør i windows. Har du samme problem? Lenke til kommentar
lrw Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Nei! Har samme temp i bios og i Asus Probe. Med min Amd Xp 2K Cpu viser tempen 46 grader Idle, og 50 boot. Med max belastning gjennom f.eks. Directx 9.0 demoene til Ati, stiger det til 54, men synker kjapt til 46-47 igjen. Har du installert den siste oppdateringen av Asus Probe, versjon 2.19 Prøv dette hvis ikke! På forumet til Asus er dette et kjent problem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå