indus Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Som titlen sier kan iTunes stå i mono for får ikke lyd på alle høytalerne? eller kan selve Windows stå i mono? Har vært i lyd innstillinger og satt til 5,1 men får ikke lyt i alle høytalerene for det Takk for svar Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Å høyre i mono for å få lyd i alle 6 er dumt. Musikk er innspelt i stereo (vanlegvis), det hjelp derfor lite å slå på 5.1 sidan lyden ikkje blir sendt ut til meir enn stereohøgtalarane uansett. Du kan sjå om du finn ein innstilling som lar deg tvinge lyd i alle seks. Lenke til kommentar
indus Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Ok.. Men det har funka før men ikke nå leneger Har sett litt etter det men har ikke funnet noe. Noen som vet hvor jeg skal se? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Kva lydkort og program for innstilling har du? Lenke til kommentar
indus Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Kva lydkort og program for innstilling har du? 8481419[/snapback] Realtek AC'97 Audio Programmet heter: sound manager Vis det var feil informasjon så vet jeg ikke hvor jeg skal finne den riktige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå